Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Sıkışık trafikte motor kullanma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Shadow '07
    Arkadaşlar ben 39 yaşında 180 cm boyunda 87 kiloyum. Ankarada yaşıyorum. Motor sevdası bundan 6 ay önce başladı. Ben de dayanamayıp önce kendime bir f 650 gs 2000 model aldım. Tabi ozaman şimdiki gibi düşünse idim 125 veya 250 cc li bişey alırdım. Bugüne kadar geçen süre içinde A2 ehliyetimi aldım ve tarafiğe kapalı alanda hava müsait olduğu sürece tecrübeli arkadaşlardan motor öğrenmeye çalıştım. Bugün de ilk defa Çankayada sıkışık trafiğe çıktım. Bugün anladım ki profesyonel bi hocadan anlamda ders almam gerekiyormuş. Allahtan başıma kötü bir şey gelmedi.
    Şimdi havanın da güzelleşmesi ile motoru daha da fazla kullanmayı düşünüyorum. Kızılayda çalışıyorum. Kızılayın sıkışık trafiğinde kullanmak için f650 gs uygun mudur. Motorumdan memnunum. Sizce 2. motor olarak sıkışık trafik için ne gibi bir motor almalıyım. Ya da başka bi tavsiyeniz var mıdır.
    Saygılarımla...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondi Macit
    Bn de 42 yaşında, 1,75 boyunda, 82 kiloyum 1,5 ay önce motora başladım, istanbul trafiğine 1000 km yaptım.

    Başlığı okuyunca sıkışık trafikte motor sürüşü hakkında bilgi verdiğini zannettim ve atladım. Sanırım sen de benim gibi motoru araba sırasında sürüyorsun

  3. #3
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Valla arkadaş yürümeye başlamadan koşmaya girişmişsin desem yeridir.
    Fakat iyi olan tarafı hatanın farkına varmış olman ama iyi bir eğitim ile
    bu eğitimleri BMW-HONDA-YAMAHA vermiş oldukları ileri sürüş eğitimlerine katılır tecrübe edinir ve motorunun hakkını verirsin.Keyifli sürüşler dilerim.

  4. #4
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Sıkışık trafik ve ikinci motor terimleri aklıma direk scooter'i getirdi.Zaten f650gs'si olan birisi için uzun boylu bişey gerekmez gibi geliyor.125-150cc'lik motorlar tam dediğin derdin ilacı gibi görünüyor.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  5. #5
    abal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ASYA 150T 19A
    evet 150 li lik bir asya 19a var bende ve ne büyük nede küçük aralardan çok dikkatli bir şekilde yavaşca süzülebiliyorum eskiden evime 1:30 saatte giderdim minübüsle şimdi en fazla 15 dk
    KIRMIZI BOĞA..

  6. #6
    haluk39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    Kırklareli (B.MANDIRA) & Antalya
    Motosikleti
    YAMAHA RX 115 ENERGY İNDUCTİON
    sıkışık trafik için bana göre seri motor şart çünkü arabaları trafikte kolayca geçebilmek için seri bi motor lazım.ben olsam senin yerinde derbi gpr 125 nude alırımdı.haaa oda olmadı biraz tuzlu geldi o zmn yamaha rx 115 alırdım.(ama ben aldım tabii ki)..
    [YAMAHA RX 115] 39 ET 842....

  7. #7

    Üyelik
    27 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    honda cbr 125
    3 aydir honda cbr 125r sahibiyim.. ben de kızılayda isyeri olan biriyim ve yagmur haricinde hergun isyerine balgat tan motor ile gidip geliyorum.. gercekten trafik ve park sorununu ortadan kaldiran bisi..

    sehir ici trafikte bogusmak icin biraz tecrubeye ihtiyac var bence de.
    650 gs de gayet uygun bi motor sehir ici-disi trafik icin..

    kolay gele..





    Shakulin

  8. #8

    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Shadow '07
    Sanırım sen de benim gibi motoru araba sırasında sürüyorsun [/QUOTE]

    Valla ne demek istediğinizi anlamadım.
    Yamaha Xt 125 x şehir içindee nasıl...
    Ya da scooter mi???

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı giallorosso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    kozyatağı
    Motosikleti
    hyosung gt250 sarı
    istanbulda en sıkışık trafiklerde bulundum.ve araba sırasında bekleyen çok bmw motorlu gördüm

    özellikle haftasonu bağdat caddesi trafiği haftaiçi köprü trafiği bunların içinde kullanıyorum motorumu ve o kadar rahat o kadar güzelki sırf bu sebepten motorumu değiştirmem adeta bisiklet gibi

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondi Macit
    Alıntı mabetil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım sen de benim gibi motoru araba sırasında sürüyorsun
    Valla ne demek istediğinizi anlamadım.
    Yamaha Xt 125 x şehir içindee nasıl...
    Ya da scooter mi???[/QUOTE]

    Otomobiller gibi bir şeritte gitmeyi, motosikletin boyutundan faydalanarak otomobillerin arasından, sağ şeridin sağından gidip ışıklarda daima ön sırada olmayı kastediyorum. giallorosso'nun üstteki mesajında bahsettiği olay.

    giallorosso; bende BMW yok, şimdilik ama bakıyorum BMW'cilerin ortak noktası mı bu?

  11. #11
    TAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul/Çağlayan
    Motosikleti
    KEEWAYsuper light150,HYOSUNG GT250
    f650gs sıkışık trafikte kullanmak için gayet iyi bir motor.Turu geniş,çok ağır değil ve de dengeli.Motor kullanmayı biraz daha ilerlettiğinizde çok rahat arabaların arasında dolaşabilirsiniz.Şu an acemi olduğunuz için sıkıntı çekmeniz normal.İstanbul trafiğinde Yunus polisler f650gs ile iki kişi olarak süzülerek gidiyorlar.Trafikte en rahatı ise her zaman scooter.

  12. #12

    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Shadow '07
    necropolis şimdi anladım teşekkürler açıklama için

  13. #13
    voldemort - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2005
    Şehir
    DALAMAN
    Motosikleti
    şu an yok
    kullandıgınız motor sıkısık trafık ıcın bırebir arkadaslarında yazdıgı gibi manevra kabılıyeti, frenaj mesafesi mukemmel olan bır motor. sanırım 2000 civarı bnır km yapınca sorun cozulecektır . imkanlarınız dahılınde trafıgın yogun olmadgı yerlerde pratık yapınız,Engellerın arasından gecme, anı duruslar, slalom tarzı alıstırmalarla, motorunuzla butun olabılırsınız. bol güneşli günler
    Dört duvar arası kapanmazki sendeki özgür ruh. Ölünce parçalanmazki bendeki özgür ruh. Sevişe sevişe azalmazki tendeki özgür ruh. Kopyalayarak çoğalmazki gendeki özgür ruh... BABAZULA

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondi Macit
    Hazır şehiriçi trafiği konusu açılmışken sormak isterim, benim en sorun yaşadığım konu, ayna kontrolü ve şerit değişimi. Mondial mct kullanıyorum. Aynaları özenle ayarlamama rağmen otomobildeki gibi olmuyor. Gerçi aynanın gidona bağlı olması nedeniyle otomobildeki gibi bir rahatlık olmayacağını kavradım ama sormak istediğim bu zamanla aşılabilecek bir durum mu yoksa motosiklet kullanıyorsan ancak o kadar olur durumu mu? Yani şerit değiştirmek istediğimde başımı çevirip bakmak- ki o zaman da dengemi kaybediyorum, motor sağa sola gidiyor- zorunda kalacak mıyım her zaman?

  15. #15
    ~~immigrant~~ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İSTANBUL__tarabya
    Motosikleti
    zat150
    Alıntı necropolis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hazır şehiriçi trafiği konusu açılmışken sormak isterim, benim en sorun yaşadığım konu, ayna kontrolü ve şerit değişimi. Mondial mct kullanıyorum. Aynaları özenle ayarlamama rağmen otomobildeki gibi olmuyor. Gerçi aynanın gidona bağlı olması nedeniyle otomobildeki gibi bir rahatlık olmayacağını kavradım ama sormak istediğim bu zamanla aşılabilecek bir durum mu yoksa motosiklet kullanıyorsan ancak o kadar olur durumu mu? Yani şerit değiştirmek istediğimde başımı çevirip bakmak- ki o zaman da dengemi kaybediyorum, motor sağa sola gidiyor- zorunda kalacak mıyım her zaman?
    arkadaşlar bu şahsiyete inanmayın kendisi canı sıkılınca istanbul çorlu turu yapan bie sahsıyettir burda sizlerin temiz duygularıyla oynuyor....
    ben ondan bir sürü şey öğrendim sürüş tekniği olarak

    hocam kızmadın dımı???
    bi hal hatır sorıım dedim on ken

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondi Macit
    Alıntı ~~immigrant~~ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu şahsiyete inanmayın kendisi canı sıkılınca istanbul çorlu turu yapan bie sahsıyettir burda sizlerin temiz duygularıyla oynuyor....
    ben ondan bir sürü şey öğrendim sürüş tekniği olarak

    hocam kızmadın dımı???
    bi hal hatır sorıım dedim on ken
    Eyvallah Öymen'cim. Ne demek, her zaman beklerim

    Bu arada İstanbul-Çorlu'yu güzel yapıyorum da Fatih-Taksim zor oluyor

    PS : Vay be dalya yapmışız forumda.

  17. #17
    ~~immigrant~~ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İSTANBUL__tarabya
    Motosikleti
    zat150
    Alıntı necropolis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah Öymen'cim. Ne demek, her zaman beklerim

    Bu arada İstanbul-Çorlu'yu güzel yapıyorum da Fatih-Taksim zor oluyor

    PS : Vay be dalya yapmışız forumda.
    abi tebrikler......100. mesajın hayırlı olsun öncelikle....
    fatis taksım için yapcak bişi yok abi ben sana sole solıım gececen orta serıde yol vermeden efendı efendı gelcen
    ayna yol koordinasyonuna gelince aynalara belli bı sure sonra alısıosun ama bazı surungen turlerı gıbı ıkısıne aynı anda akman gerekebılılo
    nıe bole dıorum ben serıt degıstırmek ıcın aynaya bakarken 3 buyuk kaza tehlıkesı yasadım arkadan carpma gıbı

  18. #18
    bacardi_turk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F 650 GS
    İstanbul trafiğinde BMW ile 10 000 km. den fazla yaptım. Bi kaç ayna teması haricinde çok bi sorun yaşamadım... Ha bi kaç kere araç aralarından fırlayan yayalar oldu ama ABS sayesinde bi sorun çıkmadı, ama genelde dengeli ve torku yüksek bi motor, sıkıntı yaratmıyor. Yalnız, özellikle yazın sıkışık trafikte motoru çok boğmamaya dikkat et, hararet problemi yaşayabilirsin, bi de debriyaj telini arada kontrol et, 15 000 km. den sonra değiştirmek gerekiyor, yolda bırakabilir.... Yolda yunusları yakalarsan takip et onların geçtiği her aralıktan rahatlıkla geçebilirsin Trafikte aniden duran dolmuş, taksi ve otobüslere dikkat ! sakın arkasından sağına dalmayın !!! araçtan inmeye çalışan insanların arasına bowling topu gibi girersiniz...

  19. #19
    ~~immigrant~~ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İSTANBUL__tarabya
    Motosikleti
    zat150
    ovvvvv öneriler süper.............................

  20. #20
    mit-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    ANTALYA / Merkez
    Benim tavsiyem 150-200 cc lik bir scooter almaniz ve kullanmaniz! Model olarak ta GILERA Runner VXR 200 (oldukca performansli bir motordur) yada HONDA Dylan 150 yi tavsiye edebilirim! Her ikisi de su sogutmali ve benzer hacimdeki motorlara gore oldukca performansli araclardir! Bu tarz bir motor alirsaniz hem tecrube kazanmanizi hemde sikisik trafikte rahat hareket etmenizi saglar. Scooter larin daha buyuk ebatli olan versyonlarini (roller) tavsiye etmememin sebebi ise daha buyuk boyutlari nedeniyle trafik icinde kucuk scooterlar kadar rahat hareket edememesi! Heleki sizin gibi acemi bir surucunun kullanacagi dusunulurse. Yoksa surus konforu olarak cok rahattirlar! Insallah sizin icin en dogru motoru bulur, alir ve kazasiz belasiz binersiniz...
    Tarih bir milletin kanını, hakkını, varlığını hiçbir zaman inkar etmez! Bu memleket tarihte TÜRK'tü, bugün de TÜRK'tür ve ebediyen TÜRK olarak yaşayacaktır. M.Kemal ATATÜRK


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler