Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bu Hurda Motorun Fiyatı 150 Bin Lira

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ByR3D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2011
    Şehir
    Samsun/Bafra-Fethiye
    Motosikleti
    Jawa 250 Classic
    haberin başlıgı hiç hoşuma gitmedi ama yinede ilgimi cekti http://www.haber365.com/Galeri/Bu_Hu...50_Bin_Lira/3/


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    hacı su motorumu o?

  3. #3
    mezit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2008
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Honda cb125e
    irfan görmesin bu motoru..
    tr100a ve beyazit60 bunu beğendiler.

  4. #4
    quezzap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2011
    Şehir
    Bodrum-Muğla
    Motosikleti
    Ramzey QM 250
    ilginç
    Kim olduğumu biliyormusun ? O zaman sus dalgana bak !

  5. #5

    Üyelik
    12 Mart 2012
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    YAMAHA NMAX 155
    Ybr dende saglami varmis motor konusunda
    markasi ne acaba :-):-):-):-)
    beyazit60 bunu beğendi.

  6. #6
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    bu hurda okadar para ediyosa benim hurda kaç para eder acep?

  7. #7
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı burdurlu1985 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ybr dende saglami varmis motor konusunda
    markasi ne acaba :-):-):-):-)
    ehehehehehheheheheheh
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  8. #8
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Bahsi gecen motor Indian Camelback 1901- 1908 seneleri arasinda uretildi

    311 cc ,
    Tek vitesli
    Hedstrom tarafindan tasarlanmis bir motosiklet

    Yaglamasi manuel olan bu motorda geri freni kontra sikistirma ile yapiyordu.
    Basit ama kompakt bir tasarim , ve nadir bir parca,

    Yurt disinda hic bir basinda hurda denmez iken , beyinsiz Turk basinin bu hurda 150.000 tl ediyormus duyda inanma der gibi aptalca bir manset atmasina hic sasirmiyor. Seviyesiz ve cahil bir basindan baska bir sey beklenemez.

    Indian firmasi 1. Dunya savasinda motosiklet tarihine buyuk yon vermis bir firma, ve antika degeri tartisilmazdir. Malesefki race motordan baska motor bilmeyen ulkemizdeki motor kulturunun boyle bir eseri asagilamasi bazi seylerin kolay kolay degismiyecegini gosteriyor.

    Motorun gercek tum resmi bu sekilde

    Soykan67, beyazit60, kanucan ve 8 diğerleri bunu beğendiler..
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  9. #9
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Zeda3000 katılıyorum. Bizim ülkenin haber anlayışı biraz farklı, gerçek haber değil dikkat çekici haber peşindeler.
    Bence müzede kalmalı. O tarihlerde bu motora hayabusa gözüyle bakıldığına adım gibi eminim.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  10. #10
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Bu motoru yapana ne küfür ediyorum biliyormusuunz 2 tekerlekli ilk motoru bu bulmus ve onca insanın kanına girmiş

    İşin sakası bide bizde o etti bu etti yazık abi ya 150 binlik hurda motor diyor adama dicen orda o motor olmasa arabanda olmazdı susup kalır bide calısmasını görsek calısıyormu acaba?
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  11. #11
    ysn17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2010
    Şehir
    Çanakkale/Biga
    Motosikleti
    motoranTorro 100 - Mtr 125
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsi gecen motor Indian Camelback 1901- 1908 seneleri arasinda uretildi

    311 cc ,
    Tek vitesli
    Hedstrom tarafindan tasarlanmis bir motosiklet

    Yaglamasi manuel olan bu motorda geri freni kontra sikistirma ile yapiyordu.
    Basit ama kompakt bir tasarim , ve nadir bir parca,

    Yurt disinda hic bir basinda hurda denmez iken , beyinsiz Turk basinin bu hurda 150.000 tl ediyormus duyda inanma der gibi aptalca bir manset atmasina hic sasirmiyor. Seviyesiz ve cahil bir basindan baska bir sey beklenemez.

    Indian firmasi 1. Dunya savasinda motosiklet tarihine buyuk yon vermis bir firma, ve antika degeri tartisilmazdir. Malesefki race motordan baska motor bilmeyen ulkemizdeki motor kulturunun boyle bir eseri asagilamasi bazi seylerin kolay kolay degismiyecegini gosteriyor.

    Motorun gercek tum resmi bu sekilde

    http://farm5.staticflickr.com/4040/4...b593f5d1_b.jpg
    Tasarım olarak güzelmiş, bir an hani bisiklet üzerine monte edilen motorlar olur ya onu hatırlattı. Elin adamı taa 1900 lerde yapmış üstelik geri vitesi bile var.
    Bir ağaçtan binlerce kibrit çöpü olur, ama unutmayalım ki bir kibrit çöpünden de binlerce ağaç kül olur...

  12. #12
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı ysn17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tasarım olarak güzelmiş, bir an hani bisiklet üzerine monte edilen motorlar olur ya onu hatırlattı. Elin adamı taa 1900 lerde yapmış üstelik geri vitesi bile var.
    Motorda geri vites yok , benmi yanlis yazdim diye baktim , degil , benim bilmedigim bir seymi biliyorsunuz. Pedal motor freni gibi calisiyor. Arkada gorunen depo yag deposu , yag pompasi ile ayaklarin kendisi.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  13. #13
    ysn17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2010
    Şehir
    Çanakkale/Biga
    Motosikleti
    motoranTorro 100 - Mtr 125
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorda geri vites yok , benmi yanlis yazdim diye baktim , degil , benim bilmedigim bir seymi biliyorsunuz. Pedal motor freni gibi calisiyor. Arkada gorunen depo yag deposu , yag pompasi ile ayaklarin kendisi.
    Hata sizde değil bende, geri kelimesini okuyunca vites olarak düşündüm, sanırım dikkat eksikliğinden.
    Şimdi fark ettim de bu kontra pedal dediği eski bisikletlerde vardı. Böyle pedalı geri doğru çevirince fren yapıyordu sanırım öyle bir şey.
    Bir ağaçtan binlerce kibrit çöpü olur, ama unutmayalım ki bir kibrit çöpünden de binlerce ağaç kül olur...

  14. #14
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı ysn17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hata sizde değil bende, geri kelimesini okuyunca vites olarak düşündüm, sanırım dikkat eksikliğinden.
    Şimdi fark ettim de bu kontra pedal dediği eski bisikletlerde vardı. Böyle pedalı geri doğru çevirince fren yapıyordu sanırım öyle bir şey.
    Ok , motor zaten tek vitesli , adam nereye geri vites koymus olabilir diye de resime iyice baktim acikcasi. O zaman icin cok kompakt bir cozum bence. Bu motorun bundan tam 110 sene evel uretildigini unutmamak lazim. Kawasaki yada Honda motor o zamanlar daha Sushi de vitamindi
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  15. #15
    beyazit60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Tokat / Merkez
    Motosikleti
    Sym joymax250i
    zeda3000 verdiğin bilgi için teşekkür ediyorum. Biraz antika meraklısı biri olarak böyle bir motora hurda demek kesinlikle cahilliktir. Hurda dediğin şey her çöplükte bulunan şeylerdir. Tamam mücevher değil ama değeri bence normal.
    Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.

  16. #16
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsi gecen motor Indian Camelback 1901- 1908 seneleri arasinda uretildi

    311 cc ,
    Tek vitesli
    Hedstrom tarafindan tasarlanmis bir motosiklet

    Yaglamasi manuel olan bu motorda geri freni kontra sikistirma ile yapiyordu.
    Basit ama kompakt bir tasarim , ve nadir bir parca,

    Yurt disinda hic bir basinda hurda denmez iken , beyinsiz Turk basinin bu hurda 150.000 tl ediyormus duyda inanma der gibi aptalca bir manset atmasina hic sasirmiyor. Seviyesiz ve cahil bir basindan baska bir sey beklenemez.

    Indian firmasi 1. Dunya savasinda motosiklet tarihine buyuk yon vermis bir firma, ve antika degeri tartisilmazdir. Malesefki race motordan baska motor bilmeyen ulkemizdeki motor kulturunun boyle bir eseri asagilamasi bazi seylerin kolay kolay degismiyecegini gosteriyor.

    Motorun gercek tum resmi bu sekilde

    http://farm5.staticflickr.com/4040/4...b593f5d1_b.jpg
    Kral şahsiyetsin, bu tespiti herkes yapamaz işte.

    Verdiğin bilgilere hastayım bu arada(genel olarak).
    #sürenadam


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)