Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
mezit Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
09 Kasım 1976 (47)
mezit Hakkinda
Yer:
yalova
Motosikleti:
Honda cb125e
Mesleği:
yüksekorta okul mezunu..
Kan Grubu:
B Rh+

İmza


kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...

İletişim


Mesajlaşma & Chat

mezit adlı üyeye ulaşmak için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz.

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
3.490
Günlük Ortalama Mesajlar
0.59
Genel Bilgiler
Son girişi
Dün 22:52
Üyelik
08 Ocak 2008
  1. Adamın x2 vücutla buluşmuş hali :) Senin oğlanın bende yemek yerken bir videosu var. Karnım aç değilse, onu açıyorum abi. onun iştahı ile benimde iştahım geliyor. o zamanlar daha bebek tabi
  2. ya ya ya ye koko jambo yaya ye
  3. haydi male çikulata çikita çiki çiki çikita..Sizi gidi fosil yakıt sürücüleri sizi..
  4. Nerdesin lan çocuk..
  5. Motoru dağıttım,toplayamadım :P

    Pazara yetişmezse artçı olurum :D
  6. O zaman bi de yol yapalım :)
  7. Çay var mı çay?
  8. Alem buysa kral sensin
  9. nerdesin lan çocuk..
  10. Bakiyrüm bakiyrüm göremüyrüm seni forumda dayı ? Hayırdır ?
Toplam ziyaretci mesajı: 534
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

46 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 46
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

296 Beğeni

1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu
  1. mezit
    mezit bunu beğendi, post by Uğur Açık thread : siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41
    Bugün üye olalı 12 yıl olmuş. Harika insanlar tanıdım buradan. Hala görüştüğüm, abi, kardeş dediğim güzel insanlar... Keşke hiç tanımasaydım dediklerim de oldu, ama onların pek önemi yok :)...
    Tarih: 12 Şubat 2024, 07:01
  2. mezit
    mezit bunu beğendi, post by yaşlıveacemi Açık thread : Motosikletimi Garanti Dışı Bıraktılar - Avukat var mı ? Aprilia
    Büyük bir ihtimalle Aprilla haklı. Firmalar sattığı ürüne sattıkları şekilde garanti verirler. Sen sağını kurcalarsın diğeri solunu, bir başkası başka bir yerini derken iş çığırından çıkar. ...
    Tarih: 02 Şubat 2024, 20:23
  3. mezit
    mezit bunu beğendi, post by tommygun Açık thread : 2023'ün son uzun yolu
    Değerli arkadaşlar bu aralar iş amaçlı bir ayağım İzmir'de. Haliyle orada kendime makara kukara çevirdiğim güzel de bir çevre yaptım. Dün gece Bornova'da ofislerimizden biri, teraslarında "içkini kap...
    Tarih: 29 Aralık 2023, 21:46
  4. mezit
    mezit bunu beğendi, post by Guven Açık thread : Eskilerden kim var ? :)
    Buldum. :cherry: https://i.hizliresim.com/khtf14c.jpg (https://hizliresim.com/khtf14c) https://i.hizliresim.com/f1dx7dl.jpg (https://hizliresim.com/f1dx7dl)
    Tarih: 31 Ekim 2023, 06:28
  5. mezit
    mezit bunu beğendi, post by tommygun Açık thread : "TommyGun, Espresso, Cyan ve Mustafa" ile Birtat Köftecisi (KIRKLARELİ).
    Güzel bir gün geçirip, kazasız belasız evlerimize döndük.. Bu rota bence çok güzel. Çatalca Subaşı-Tekirdağ Saray arası 60 kilometrelik yol hem viraj yapmak hem de düzde ara ara hızlanmak için ideal,...
    Tarih: 22 Ekim 2023, 07:43
  6. mezit
    mezit bunu beğendi, post by U_W_O Açık thread : Yeniden merhaba. Polonya'ya davet.
    İlk mesajmi 2005 yılında ilk motorumu almak için tavsiye sormak için atmışım sonra motoru alinca bı daha yazmaya fırsat olmamış demekki.😆 Arkadaşlar o zamandan bu güne birkaç motor ve ülke...
    Tarih: 06 Ekim 2023, 08:19
  7. mezit
    mezit bunu beğendi, post by zileliorhan Açık thread : (Ben 53 Yaşımda Başladım) Motosiklete Benden Büyük Yaşta Başlayan Var mı?
    Bugün açılan "Burdur Bucak'tan Selamlar!" konu başlığındaki mesajları okuyunca, bu soru aklıma geldi. https://i.hizliresim.com/9dr5js6.jpg (https://www.hizliresim.com/9dr5js6) ...
    Tarih: 15 Ağustos 2023, 22:58
  8. mezit
    mezit bunu beğendi, post by Guven Açık thread : siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41
    18 yıl olmuş. 18 koca yıl... 2005 yılında emekli olduğumda motosiklet zevkimi daha bir keyfime göre yaşama kararı aldım ve bir öneriyle M.T'ye üye oldum. O gün bu gündür hep buralardayım. Son...
    Tarih: 16 Temmuz 2023, 21:44
  9. mezit
    mezit bunu beğendi, post by GT250rAlanya Açık thread : siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41
    Şimdi değil de 10 yıl önceki yaşında sıkıntın büyükmüş abi :)
    Tarih: 26 Şubat 2018, 11:20
  10. mezit
    mezit bunu beğendi, post by grognard Açık thread : siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41
    Yerimi alayim. Samet hoca selamlar
    Tarih: 26 Şubat 2018, 11:17
  11. mezit
    mezit bunu beğendi, post by serif abi Açık thread : siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41
    Kusura bakmayın cep den baglamadım için link cop-paste yaptım. . Şimdi gözümde canlandı koskoca mazi , https://youtu.be/PUyuBFzhJ3U
    Tarih: 26 Şubat 2018, 11:17
  12. mezit
    mezit bunu beğendi, post by Kübra006 Açık thread : siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41
    Mezit Bey nice on senelere diyelim. Yarın konu açıyorum yeniler bu başlık altında buluşuyoruz diye.Havalar kime anlamadık ki.Güncelleme şart size :) Şaka bir yana zaman çabuk geçiyor ama...
    Tarih: 26 Şubat 2018, 11:17
  13. mezit
    mezit bunu beğendi, post by Jemand Açık thread : siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41
    eskiler bu başlık altında toplanıyoruz. hachiko sen yenisin, gidermisin burdan lütfen
    Tarih: 24 Şubat 2018, 14:13
  14. mezit
    mezit bunu beğendi, post by HONDAANTALYA Açık thread : siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41
    41 kere Maşallah 😊
    Tarih: 24 Şubat 2018, 14:13
  15. mezit
    mezit bunu beğendi, post by hachiko Açık thread : siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41
    Kafa aynı kafa ama.. :mrgreen: La şaka dünya iyisi insan iyi ki varsın .:rendeer: Bende üye olalı 1 seneden az bi kaç gün fazla olmuş.. Bu süre zarfında.. 80e (78 sanırım) yakın manşet...
    Tarih: 24 Şubat 2018, 14:07
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu