Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
hachiko Hakkinda

Temel Bilgiler

hachiko Hakkinda
Yer:
Kocaeli
Motosikleti:
Piaggio X9 500
Mesleği:
Teknisyen
Kan Grubu:
O Rh+
Ad Soyad:
Mustafa

İmza


100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
3.923
Günlük Ortalama Mesajlar
1.49
Fotoğraflar
Toplam Albüm
1
Toplam Resim
2
Genel Bilgiler
Son girişi
Bugün 03:09
Üyelik
13 Şubat 2017
  1. kerata yaşıyonmu sen harbi balina kasa oldum aq
  2. hımmınaa....
  3. Burdayım sen nerelerdesin
  4. İstanbul - izmir yolu açıldı, fiyatlar yazıldı, halen haber yapmanı bekliyoruz.
    hangi derde giriftar oldun?
  5. Merhaba, dişçi için yazayım ben memnunum fiyatları da fena değil ortamı da güzel hijyenik.
    Maltepe’de Bağlarbaşı mahallesi Feyzullah caddesi.
    +90 (532) 412 38 49
    Ayhan bey. Umarım yardımı dokunur.
  6. Dostum bu Hristiyan terörü ile ilgili haberi konu dışında veya bir yerde paylaştın mı? yeni zelandada Camideki Müslümanların taranmasıyla ilgili olan haberi
  7. Nerdesiinnn
  8. Yuh. Bende diyorum niye cevap yazmıyor. 12 kaldı.:)
  9. Spaydirmen ;)
  10. Ağzumda cuara var bi sahatlık cuhabilir.
Toplam ziyaretci mesajı: 47
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

19 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 19
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

269 Beğeni

2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu
  1. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by AliR25 Açık thread : 100 kisi birak derse forumu birakicam (Anketli)
    sana git diyemem ama kal demek de gelmiyor içimdennnn
    Tarih: 02 Temmuz 2019, 01:19
  2. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by Osm@n Açık thread :
    Tarih: 28 Haziran 2019, 17:33
  3. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by The Dude Açık thread : 31 Mart 2019 Yerel Seçimler Genel Konu..
    850 km yol gidip geldim, masraf yaptım, motosikletimi eskittim. tabuta bir çivi de benden oldu. mesaimin ve masrafımın karşılığını ise dün akşam fazlasıyla aldım.
    Tarih: 25 Haziran 2019, 02:11
  4. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by Angrypower Açık thread : 1 haftadır tatildeydim , istanbulda hava ısınmış motor gezisi yapalım?
    Hacı walla sabah seni andım. Yahu bu hachiko nerelerde diyordum serviste kendi kendime. ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ---------- Aynen...
    Tarih: 11 Haziran 2019, 03:03
  5. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by potasyum Açık thread : Orhan Afacan - Şiir köşesi
    sen paylaşmadan gördüm bunu bu da ayrı komedi, yalnız yorumlar süüpersonic :D herkes freestyle takılmış mı dersin, sağolsun a.k.partisi sayesinde herkes ibadetini özgürce yapıyor diyeni mi dersin...
    Tarih: 05 Haziran 2019, 03:54
  6. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by Levent Açık thread : Motosiklet Sürücülerine Ücretsiz Köprü Geçişi Müjdesi..
    Birisi Yumuşak G'nin şapkası mı vardı ? diyor, diğerinin diploması bile yok, kalkmış köprü konuşuyoruz. Köprü 20 lira olsun, konu da kapansın bence.
    Tarih: 29 Mayıs 2019, 07:43
  7. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by Surinam Açık thread : kenan sofu çok kalitesiz adammış
    Yani bu aileden kaldı mı ya
    Tarih: 15 Mayıs 2019, 02:21
  8. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by Osm@n Açık thread : Scotty sürücüsünün kadın yolcuya cinsel istismarda bulunduğu iddiası
    Yeniden saysınlar. -Bu sadece seçimde mi oluyordu galiba- :silent:
    Tarih: 03 Mayıs 2019, 12:53
  9. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by mavzer-i Açık thread : Boşluk Dışı
    iğne battı canımı yaktı tombul kuş arabaya koş arabanın tekeri istanbulun şekeri hop hop altın top bundan başka oyun yok
    Tarih: 30 Nisan 2019, 11:12
  10. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by sailor33 Açık thread : Merhaba Ben Gülşen..
    Gülşen e birşey yaptılar sandım:pr:
    Tarih: 19 Nisan 2019, 01:15
  11. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by fz6_fazer Açık thread : Merhaba Ben Gülşen..
    artis ne arar la bazarda
    Tarih: 19 Nisan 2019, 01:15
  12. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by oznkrçm Açık thread : Merhaba Ben Gülşen..
    "Gülşen abla, yani bizim Abidin" vardı bir zamanlar. Hey gidi günler. D4JUjdPZMnA
    Tarih: 19 Nisan 2019, 01:15
  13. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by Angrypower Açık thread : Merhaba Ben Gülşen..
    Yaw gel anlat derdini. Ben alırım senin can sıkıntını :)
    Tarih: 19 Nisan 2019, 01:15
  14. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by zekeriyaimam Açık thread : Viraja Sert Giren Motosiklet Sürücüsü Bariyerlere Çarptı..
    Kayımço olsa düşmezdi
    Tarih: 03 Nisan 2019, 17:54
  15. hachiko
    hachiko bunu beğendi, post by sey_47 Açık thread : Orhan Afacan - Şiir köşesi
    https://kirmizibisiklet.files.wordpress.com/2013/12/demli-olsun.jpg
    Tarih: 03 Nisan 2019, 17:31
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu