Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
efendy06 Hakkinda

Temel Bilgiler

Yaş
39
efendy06 Hakkinda
Biyografi:
Bir zamanlar öğretmendim, baktım öğrenmiyorlar, bıraktım... Not: Birdaha dünyaya gelsem yeniden öğretmenliği tadmak isterdim...
Yer:
Ankara
Motosikleti:
CBR250R Repsol/SATILDI
Mesleği:
Uçak İçi İkram Memuru
Kan Grubu:
A Rh+
Ad Soyad:
Murat Şahin

İmza


Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
2.767
Günlük Ortalama Mesajlar
0.72
Genel Bilgiler
Son girişi
10 Nisan 2023 10:59
Üyelik
20 Eylül 2013
  1. Teşekkürler. Arayacağım bakalım belki bulurum krankını da. Üst kapak değiştirmeye gerek yokmuş, öyle diyorlar ama krankı bulmak lazım.
  2. Krankı değiştirmeden linkini verdiğin parçalarla motoru en fazla 181cc yapabilirsin. 200 veya 250 cc olmaz. Modifiye üst kapak kalyoncu'da var. 65.5mm silindir için, senin motorda orjinalinden 62'lik silindir olduğu için gerek yok. Hatta belki aldığında aynı silindir kapağı ile karşılaşacaksın. Cg 200 üst kapağın yanma odası çapı bile 59mm. 250'lik karbüratör bu durumda çok abartı olur, 181cc'ye modifiyeyi yaparsan 200'lük takarsın. Arka lastiği kalınlaştırmak gibi atraksiyonlar motoru daha fazla yoracağı için tavsiye etmiyorum :)
  3. gündüz cevap yazsam :) yatıcam şimdi.
  4. Kendi karbüratörünü alıcan eline. İnternette parçacı sitelerinden 125'lik ve 150'lik Cg karbüratörü fotoğraflarına bakıcan. 150'liğin şamandırası birazcık daha büyüktü galiba. Üzerlerinde yazı veya sayı olarak bir işaret yok malesef, kaçlık olduğu ile ilgili. 125'lik 30-35 liralık karbüratörlere bak zaten çok sıskadırlar biraz bakın parçacılara, anlarsın kaçlık karbüratörün olduğunu.
  5. Sizin motorlarda Cg 125 karbüratörü var diyolar öyleyse 150'lik karbüratör taksan iyi olur ama 200'lüğe gerek yok. Silindirin hacmi belli 162cc. Bide sizin motorlar çok yakıyo diye biliyorum zaten 3.5-4 litre yakıyo. Karbüratörü 200'lük yapsan motosiklete mi biniyosun arabaya mı anlayamazsın artık.
  6. O manifoltdaki deliği de tıkamak gerek ustanın yaptığı gibi. Demin yazmamışım. Bilemiyorum ki performansı neden düşer. O kadar da ustanın elinden geçmiş, anormal bişey görmemişler. Motoru bozana kadar binicen böyle gibi :) Benim sayfama yazarsan daha çabuk görürüm mesajını.
  7. 11,500 km'de. Silindir söküldüğünde subaplara da bakıldı. Sorun yok diye toplandı. Sadece silindir üst contasından yağ atması vardı.
    Yağlama durumunu da kontrol ettik. Yağlamada sıkıntı da yok üst tarafın.
  8. Motor kaç bin km'de ? Bana biraz eskimiş gibi geldi. Subaplar yıpranmış olabilir.
  9. Teşekkürler. Ben de 181 cc diye hesaplamıştım ama yanlış mı biliyorum diye sorayım demiştim. Silindir değiştirmem gerektiğinde düşünülebilir ama şu an işime yaramaz.
    Geri dönüşümü iptal et diyorsun yani, aslında baya tartışılmıştı performans kaybına sebep oluyor diye. Deneyeceğim. Şu an Egzoz manifoldunun ordan kapattım çıkışını, sac kestim oraya göre. Duruma göre bakıcam artık.
    Teşekkürler tekrar.
  10. Geri dönüşümü sök üst kapaktaki deliğine diş çektir cıvata sık :) Verdiğin linkteki silindir olur ama motor 181 cc oluyo onla 250 değil. 162 den 181'e çıkmaya değer dersen alıp taktırabilirsin.
Toplam ziyaretci mesajı: 22
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

17 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 17
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu