Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Virago 250 - Keeway Supershadow 250 - Bisan Roadstar 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    Arkadaşlar, tel jant ile aluminyum jant arasında bir takım teknik farklılılar vardır. Enduro tipi motosiklerde tel jant tercig edilir cunku bu tip modellerde esneme payı daha fazladır. Aslen alüminyum alaşım jantlar asfalt yol için daha uygundur. Ancak arazi tipi kullanımda özellikle telli model jantlar esneme payı nedeni ile tercih edilir. Günümüzde bütün asfalt motorları alaşım jantlar ile üretilir. Ancak Arazi ve engebe güden motorlar tel jant kullanır. Cruiser tipi çoğu motor üreticileri ise bunların gezi motoru olduğu ve araziye dayandıklı olabilmesi nedeni ile tel jant tercih edebilmekte..

    Tel jantın bir dezavantajı tubeless lastik kullanamzsın bu tip lastiklerde.. Tubeless lastiklerde ic kısım yoktur..Adı ustunde tube-less.. yani tüpsüz.. yani iç lastiksizdirler..

    ayrıca telli bu lastikler esneme payına sahipken, aynı bir lastik bir arazide direk butujn gucu lastik dayanagına veriri, eger ki o da alaşım ise ya kırar ya da lastik bolumu parcalar.. esnemez..

    Bu neden ile yol lastikleri ile arazi lastigi degisiktir. Arazide Esneme payı fazla lastik ve esneme fazla jant kullanılır.

    Asfalt icin ise sertjat ve sert suspansiyon ile berraber profili asfalya gore lastik kullanırız.. ..

    Neyse cok konustum
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    CANGO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2005
    Şehir
    gebze
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    Estağfurullah kardeşim. bu güzel açıklama için teşekkür ederiz.

  3. #23
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Gevşemiş tel jant iç lastiği patlatıyor. Ve ben bu işe çok sinir oluyorum ! ! !

  4. #24
    kocaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2004
    Şehir
    istanbul Ataköy ve Zonguldak
    Açıklama için teşekkür ederiz ancak ülkemiz asfaltları yer yer arazi yolundan farksız oldugunu hatırlatmak isterim..

  5. #25
    ceash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2005
    Şehir
    GEBZE
    Motosikleti
    LEDOV 250 CMX-A
    alın aynısından bir tane daha osmanlı motor getiriyor

  6. #26
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Bu tel jant meselesiyle ilgili Supershadow topiğinde konuşurken fikir vermesi amacıyla aceleyle böyle birşey yapmıştım.Belki yardımcı olur:
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  7. #27
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    tel jant kesinlikle daha şık duruyor cruiser motorda,konuyla ilgisi yok ama

  8. #28

    Üyelik
    18 Şubat 2006
    bence yamahaya benzesede kalitesinede yaklaşılmıştır diye düşünüyorum çünkü bu aletler türkiyeye güvenilir firmalar tarafından getirtiliyor ayrıca keeway çinden ziyade macar garantisiyle geliyor bana sorarsanız keeway içlerinde en kaliteli motosiklet zaten duruş ve karizmasıda bunun aynası.

  9. #29
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    BMW'nin tel cantları özeldir ve tubeless lastik kullanır. Yani tel cantta tubeless kullanılabilir ama uygun olması koşuluyla.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  10. #30

    Üyelik
    07 Ekim 2005
    Şehir
    DENİZLİ / BALIKESİR
    Motosikleti
    DS 650 ADAY

  11. #31
    free_eagles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2005
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    geçtimi bilmiyorum ama bu viragolar türkiyede en son kaç yılında satıldı.şuan virago satılmıyo zannedersem.2.el sorunsuz temiz bi virago 250 sahibi olmak için kaç para ayırmak lazım kenara?
    B rh +(pozitif)

  12. #32
    free_eagles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2005
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    viragoculaaaaarrrrrr.......
    B rh +(pozitif)

  13. #33

    Üyelik
    07 Ekim 2005
    Şehir
    DENİZLİ / BALIKESİR
    Motosikleti
    DS 650 ADAY
    virago 250 türkiyede 2000 den sonra yok.Ama yurt dışında hala var.6000-6500 liraya 1999-2000 model bulabilirsin.

  14. #34
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı cenkmenderes adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar, tel jant ile aluminyum jant arasında bir takım teknik farklılılar vardır. Enduro tipi motosiklerde tel jant tercig edilir cunku bu tip modellerde esneme payı daha fazladır. Aslen alüminyum alaşım jantlar asfalt yol için daha uygundur. Ancak arazi tipi kullanımda özellikle telli model jantlar esneme payı nedeni ile tercih edilir. Günümüzde bütün asfalt motorları alaşım jantlar ile üretilir. Ancak Arazi ve engebe güden motorlar tel jant kullanır. Cruiser tipi çoğu motor üreticileri ise bunların gezi motoru olduğu ve araziye dayandıklı olabilmesi nedeni ile tel jant tercih edebilmekte..

    Tel jantın bir dezavantajı tubeless lastik kullanamzsın bu tip lastiklerde.. Tubeless lastiklerde ic kısım yoktur..Adı ustunde tube-less.. yani tüpsüz.. yani iç lastiksizdirler..

    ayrıca telli bu lastikler esneme payına sahipken, aynı bir lastik bir arazide direk butujn gucu lastik dayanagına veriri, eger ki o da alaşım ise ya kırar ya da lastik bolumu parcalar.. esnemez..

    Bu neden ile yol lastikleri ile arazi lastigi degisiktir. Arazide Esneme payı fazla lastik ve esneme fazla jant kullanılır.

    Asfalt icin ise sertjat ve sert suspansiyon ile berraber profili asfalya gore lastik kullanırız.. ..

    Neyse cok konustum

    Süper bilgiler,eline sağlık.

  15. #35
    ccbbdd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    5Yamaha3Virago5
    arkadaşlar bende 2000 model 19800 de var ve satıyorum,çok yakında ilanını görürsünüz,virago 250cc 2000 -19800 de 6000tl..
    "Akıllı olanlar sebepler konusunda tartışırlar,ama nihai kararı sonuçta sürekli aptallar verir...!"

  16. #36
    free_eagles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2005
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    fotoları ı koy bakalım görelim motoru.gerçi çok istiyosun ama...
    B rh +(pozitif)

  17. #37

    Üyelik
    18 Şubat 2006
    abi japonla çin hiçbir zaman aynı olamaz ama keeway şu an çinlilerin içinde en iyi motor özellikle 150 süper light kullananlara sorun hiç sorunları yok gayet memnunlar ama mondial,asya,salcano hikaye,bu arada osmanlı yı motordan bile saymıyorum.

  18. #38

    Üyelik
    18 Şubat 2006
    abi japonla çin hiçbir zaman aynı olamaz ama keeway şu an çinlilerin içinde en iyi motor özellikle 150 süper light kullananlara sorun hiç sorunları yok gayet memnunlar ama mondial,asya,salcano hikaye,bu arada osmanlı yı motordan bile saymıyorum.

  19. #39
    skygok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005

    can güvenliği

    arkadaşlar,
    tüm yorumları okudum içinde can güvenliği ile ilgili bir konu göremedim. Motorsikletin birçok can alıcı noktası var. Örneğin rulmanları. Bu gün aynı özelliklerde bir rulmanı 10 kat fiyat farkı ile almanız mümküni ancak performans da aynı oranda değişiyor. örneğin ön tekerlekde kullanılan bir rulmanın ömrünün nekadar olduğunu 120 km sız yaparken öğrenmek ister misiniz?
    hepinizin yolu açık olsun

  20. #40
    gureli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Alıntı skygok adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar,
    tüm yorumları okudum içinde can güvenliği ile ilgili bir konu göremedim. Motorsikletin birçok can alıcı noktası var. Örneğin rulmanları. Bu gün aynı özelliklerde bir rulmanı 10 kat fiyat farkı ile almanız mümküni ancak performans da aynı oranda değişiyor. örneğin ön tekerlekde kullanılan bir rulmanın ömrünün nekadar olduğunu 120 km sız yaparken öğrenmek ister misiniz?
    hepinizin yolu açık olsun
    Gerçekten çok iyi bir konuya temas etmişsin. Daha önce bir arkadaşımız lastiklerin üzerindeki harfler (hız)hakkında geniş bilgi vermişti saolsun.Şimdi bu rulmanlar hakkında hiçbir açıklamalı yazıya rastlamadım.Rulman kalitesi ve ömrü sürat'e mi yoksa zamana belirli bir klm.reye kadarmı bunu nasıl anlıycaz.Gerçekten 120-130 klm.hızla giderken ön tekerin rulman dağıtması bir motorcunun başına gelebilecek en büyük felaketlerden birisi olur (ALLAH KORUSUN)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler