hyosung gt 250 r derim
ZEALSUN
KANUNİ
arkadaşlar zealsun motorun tüm modellerinde yeek parça sıkıntısı olmaz kafanız rahat olsun
ya beyle bu salkanonun fiyatı nedir acaba ve de kanuniden üstünmü acaba.
tip istiyorsan zealsun 200gs daha kalite istiyorsan kanuni bu arada zealsun da ne mali olursa olsun çok kaliteli bir motor ama tabiki kanuni kadar deil karar senin tipse gs200 daha kalite bişise racer200
TAbi ki Zealsunnnn.....
Zealsunun kendi sitesini okuyunda hakanın başına gelenleri anlayın kullanmadan karşıdan kaliteli olup olmadığı anlaşılmaz gerçekten çok kaliteliymiş hakanın motoru 5800 km de motor dağıttı krang piston gömlek şanzuman başka bişey kaldımı.Harbiden kaliteliymiş,görüntüye aldanmayın.Motosiklet alacaksan Japon malı olsun gerisi hikaye.
arkadaslar benim fikrime ve incelemelerime gore kanuni tip olarak bes para etmez naked bir motora grenaj yapmıslar racingle alakası yok artı hız desen yok bizim burada valla bisan 100 cc cup la geciyorlar yemin ediyorum yazık kanuniye ama tip olarak ve modifiye olarak zealsun derim racer kullanıcıları kusura bakmayin racingle alakası yok sade granaj
dostum sizi ve sizin gibiler komik adamlarsınız adamın bu iki motor arasında tereddütte kaldığını varsayalaım tam emin olmadığınız bi konuda neden kesin hükümler koyarsınız anlamadım....arkadaşlar tabiki kanuni yerli malı ve kaliteli repsolünü görüp aşık olmamak elde değil zealsun200 kullandım enkaz racer arkasına bağlar çeker çokta şık çift eksoz sende kap bi kanuni
kanunin tm modelleri tamamen çinde üretiliyor konyadaki fabrikada toplanıyor.. kanuninin yalnız windy 125 modeli türkiyede üreliyor bunuda eyong olcaydan öğrendim .. ama emin değilim yinede windy konusunda bi araştırma yapmak gerekir ama geirsi tammem çin...
zealsunla kanunin sistemlerine baktığından aynı fabrikadan çıkmış gibiler... zaten mondial la kanuni direk aynı farbrika misali motorları bile aynı zealsunun ikisinden farkı şu aynı taddaki modellerde zealsunlarda ufak farklar var.. mesela kanuni racer 200 193 cc 12,44 hp zelasun zs 200 gs 196 cc 14,5hp.... bunun gibi ufak tefek farklılıklar var...
zealsunun cezbeden taraflarından biri çin malı olmasının yanı sıra çin markası olması... yani çini temsil eden bişey.. yani diğer markalar gibi ucuza mal etmek için çine fabrika kurup dandik parçalar üzerinden çalışılmış değil...
bence zs 200 gs racer 200 den biraz daha üstün bi motor görünüş olarakta daha hoş duruyo özellikle öndeki çift disk pek gerek yok ama güzel gösteriyo... bu sıralar ufak ccde ss tadında bi motor almayı düşünüyorum bende ufak cc de aslında cbr 125 i çok istiyorum yanlız biraz ufak kalıyo o motor bana... o yüzden makul fiyatlarından dolayı zealsuna yönlendim... şu an onu araştırıyorum...
kuralkanın sitesinde böyle bi yazı var.......racer 200 uzun yol sürüşlerinde de Rahat kullanıma olanak sağlamaktadır. Aracın motorunda bulunan balancer sistemi sayesinde minimum vibrasyon yolculuğu çok daha keyifli hale getiriyor. şehriçi kullanımlardaki sürüş rahatlığı, hareket kabiliyetinizi çoğaltmaktadır.
ben racer 200 le siteden tencerenin motoruyla bi pzar günü bursaya gidip bayaa bayaa gezip geldim... öldürdü motor beni ama bu tip motorların hepsinde olan bi sorun yan racer 200 e mahsus bişi değil... kimderseki ( fetva gibi oldu)çançinçon ama vibrasyon yok.. o kişi ya yalan söylüyordur yada bilmiyodur.. çünkü yüksek hız ve yüksek devirde siteden ertechle birlikte gruptan kopup biraz daha hızlı seyredip önden gittik süsrüş süresinve motosikletin üzerinden rüzgardan etkilenmemk için yatım.. biraz uzun olduğum için yatma sırasında belim ağrıdı o normal ama bacaklarımın dizden aşağı uyuştu ve tutmadı inanın arkafrena basmakta güçlük çektim... bunun sebebide vibrasyon.... özellikle yan grenaj türkiyede yapılan kötü montajdan dolayı çabuk gevşiyor... gevşmesede kolon boşluklarından dolayı motordan yayılan vibasyon dışarı gelene kadar iki katına çıkıyor..
yai vibrasyon = çançinçon
arkadaş bu soruyu sorduğuna pişman olmuştur heralde topicte tamanlamıyla KANUNİ & ZEALSUN kapışması yaşanıyo. fakat yazıları yazanlar kendi tecrübelerini iletmiyor gibi.
bikere kesinlikle BENİM MOTORUM SENİNKİNİ GEÇER geyiği yapmayalım arkadaşlar. bende RACER kullanıcısıyım neredeyse iki yıldır bu motorlayım artıları ve eksileri var ben onları anlatayım
ARTILARI= bikere bu iki motoruda race diye alıyosan ALMA arkadaşım. frenlerde hiçbir zaman sorun yaşamadım, arkanın kampana olması pek etkilemiyor ( şimdi bazı arkadaşlar diyecek disk frenler daha kısa mesafelerde durmayı sağlardiye), ama bu motorun sürati belli yüksek süratlere çıkmıyor zaten. Motorun dengeside gayet güzel yolda savurma yada gezinti yapmıyor.vites geçişleri sorunsuz (fakat bazen ışıklarda boşa geçmeme sorunu var,zaten çoğu makinedede bu sorun var) debriyaj oldukça yumuşak, servis yaygın, parça bol ve fiyatlar uçuk değil. gösterge paneli ve gidondaki kumanda düğmeleri oldukça şık ve kullanışlı.kullanılan parça kalitesi iyi düzeyde,görüntü ve çüssesi gayet tatminkar ( burda 600 lük makinalar gibi yalanını söylemiyorum) motorun son sürati iki yada tek kişi fark etmiyor 135 kms de çakılı kalıyor, makine 120 kms rahat ve seri çıkıyor.
EKSİLERİ= Motorda vibrasyon yüksek devirlerde hat safhada, ve bunun çözümü yok. gidonun tasarımından aynaların tamamını kullanmak mümkün değil ve uzun boyluysan aynalarda sadece omuzunu görüyosun, uzun yol sürüşlerinde vibrasyon yoruyor ve bileklerin ağrıyor.
yazım biraz uzun oldu sabredip okuyanlara teşekkürler. unutmamak gereken bişey daha var, AT SAHİBİNE GÖRE KİŞNER. yani bazı hatalarda kullanıcıdan kaynaklanır, kötü kullanım makineyi çabuk öldürür.
yaşam, yaşanmakta olan her anın dokusundadır, ve ona ileriki bi noktadan dönüp bakıldığında ise, herşey için artık çok geçtir.
tebrikler valla teflonum süper anlatmışsın bursa dönüşünde 2 cbr bi racer hemen hemen tüm yolu birlikte geldik... rüzgarlı yolda cbr 125 ten çok daha kullanışlı ağır olması nedeniyle pek etkilenmiyor... aslında tam şehir içi motoru gibi.. keşke birde su soğutmalı olsa ozman süper olurmuş... 120 ye kilitleniyor motor yokuş çksanda insende çok fazla sürati farketmiyor tutarlı yani... abartmanın manası yok ama kategorisinde iyi..
ama kanımca 200 gs racerdan daha iyi...
valla bi çözemedim racer mi zealsunmu
Bu topiği açan arkadaş Melih, zealsun aldı, ardından sattı gs 500 aldı sonra ninja )))) 1 ay falan oldu sattı ninjasını, presto 125 scootera biniyo..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
ahahaha cok komık ya topiği açan kişi ne yapmış öle gs500 ler ninjalar fln
Arkadaşlar merhaba
bende satılık z 200 gs var, 700 km. arızası yoktur, ilk bakımı yetkili servisinde yaptırıldı garanti kapsamında, örtü, dizlik, kilit ekipmanı yanında veriyorum 3000 ytl. düşünüyorum
İlgilenen arkadaşlar olursa görüşürüz, herkese iyi sürüşler
dostum ben alıcam ama sen ne yapmısın öle? gözunu seveyım sıfırı zaten 3 bucuk mılyar tm 700 km ama soncuta 2. el o fıyata kımseye satamazsın benden sölemesı ben 1750 ytl buldum pırıl prıl motor bakalım
sende benım söylediğim fiyatlara düşünürsen seninkinede bakarız
Abi durumu ben anlamadım sende Kawasaki Ninja yokmu ?
Yavru gibi motorun var ne yapacan kanuni yi zealsunu bana kalırsa bin motoruna derim
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin Uçmayı seviyorsan düsmeyi de bileceksin Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayati seyredersin
2 yıldır 200 gs kullanıcısıyım .bu motoru almadan once cok arastırmıstım .acık ara onde
ben kanunı racer aldım 1 ay oldu 2 el olarak arka teker sıfırdı pırellının tekerlegı oldukca kalın motorda cok ıyı hıc bır sorunu cıkmadı sımdıye kadar tabıı bende ehlıyet yok trafıge cıkmıyorum
ancak motor cok gosterişli tasarımı cok harıka
Dört teker bedenimi iki teker ruhumu taşır...!:farao:
Kanuni=Zealsun fark yok gibi aynı kalitedeler.Ama şunu unutumayalım kanunin zealsun gibi adamı dinden imandan çıkaran bi parça sıkıntısı yok
[COLOR="Red"][I][U][B]::shhh::ÖLMEKTEN DEĞİL UNUTULMAKTAN KORKARIM::shhh::[/B][/U][/I][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)