Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangisini seçmeli?

Katılımcı sayısı
104. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kawasaki er6n

    28 26.92%
  • Yamaha fz6 fzer

    28 26.92%
  • Suzuki Gsr

    36 34.62%
  • Diğer?

    12 11.54%
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Naked kararsızlığı yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    03 Şubat 2011
    Şehir
    Antalya
    Yürekçe
    Çok haklısınız abi,

    Dediğiniz gibi özellikle ara segmentte çok fazla eksik var.

    4 silindirli makinanın "şekli" forsu ve sesi genellikle zevkten ve kullanım amacından önde geliyor bizim memlekette.

    Motosiklet türleri de aynı müziğe benziyor bence,

    Dışarıdan bakıldığında motosiklet kullanıcılıarı tek tip gibi görülse de zevkler ve stiller tamamiyle farklı olabiliyor.

    Kiminin yabancı pop müzikten nefret edip sadece halk müziği sevmesine karşılık diğer kişinin hayatı boyunca klasik müzik dinlemesi gibi...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    omersirin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Motosikleti
    Gara Yılan, Nam-ı Diğer Bandit 650 SA ve F 800 S
    Eski bir bandit kullanıcısı olarak bandit 650 abs öneririm.Kullanmayanlar dışında ve 5000/6000 km yapmayanlara itibar etmeyiniz.
    Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)

  3. #63
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    Alıntı sherrnova adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili kingofthewest,

    Gel vazgeç sen bu Naked sevdandan... Sana güzel bir enduro alalım... Şehir içinde dağ bayır dolaşırsın... Hafta sonları doğayla baş başa gezintilere çıkarsın..

    Şaka bi yana CBF500 göremedim ben listede. Neden hiç düşünmedin? 600cc de Kararlı mısın?
    Görmemişim mesajı,evet abi 600 cc de kararlıyım,enduroda 30 dan sonra r1200gs falan alırım ilerde dediğin şekil paşalar gibi gezerim.
    Alıntı akrep_64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kingofthewest bende sen gibi kararsız kaldım yaklaşık 5 aydır araştırma içindeyim bundan önce kanuni racer 200 vardı satım çin malı canımı çok sıktı ilk motorumdu racer şimdi er6n kafayı taktım fiyatıda uygun yakıt işide grenajlı motorlar pahalı aslında içimde bi süpersport var ama güçüm yok er6n kafama takılan bitek şey var yedek parça sıkıntılı oluyormuş duyduğuma göre gerçekten öylemi arkadaşlardan da yorum bekliyorum.....
    Evet benim de duyduğum tek dezavantajı bu,distribitör pek alakalı değilmiş tüketiciyle.
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içi ağırlıklı,az yakacak,konforlu sürüş istiyorsanız CBF 500 e de bir bakın.Hornet yazmış bazı arkadaşlar.Düşünürseniz aman dikkat.Biraz asabidir
    Alıntı saykem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tercihlerine cbf 600SA yide ekle ben kollanıyorum son derece güvenli ve şehir içinde bir okadar kıvrak bir motor, ayrıca abs li oluşu insana ayrı bir güven veriyor.
    Aslında çok hoş ama touring için erken henüz,teşekkürler
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    er 6 yı tavsiye ederim gsr 600 ile dırag yarışımız oldu. başa baş diyebilirim ilkden er 6 uzuyor 220 sonrası gsr geçiyor ve er 6 nın yakıtı gibi az başka 600 lük yok itta ederim
    220ye kadar dayanacağını sanmıyorum er6 nın gsra
    bildiğim kadarıyla gsr sslerle yürüyor bi km ye kadar,er6 pek yetişemez gibi geldi bana,
    evet yakıt konusu öyleymiş,beni çok cezbeden bi özelliği zaten.
    Alıntı universe88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z750 derim ben kullanımı ve hareket kabiliyeti açısından suzukiden daha iyi bence... Ama ne alırsa al hayırlı olsun şimdiden.
    Teşekkürler.
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar, bu arkadaşın söylemediği çok önemli bir ayrıntısı var.

    boyu 1,95cm

    er6n altında bisiklet gibi kalır.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------



    düşünce olarak elbette haklısın ama ufuk onu söylemedi ki.
    her birey farklı bir şey söyler ve sen her söylenene bakarsan ortada dolanır durusun, tecrübelerinle orantılı ve sürüş pozisyonuna uygun motor al ki zevk alabilesin. dedi

    ama sizin dediğiniz de çok doğru;

    ben mersin-antalya cbf250 ile r6 yı peşine takanı da gördüm, r1 ile 130 - 140'dan düşmeyen pist antrenmanı yapanı da gördüm.
    ben gs 500 ile 600f leri virajlarda yanıma yaklaştırmazken, çok aşırı ve dik virajlı bir yolda 150cc juan ( cbr 125 çakması) bana bir kaç km fark açtı.

    o yüzdendir ki yeni ss leri hafifletmeye çalışıyorlar.
    er6n o yüzden bu kadar tuttu.

    ama memleketime 500cc ss ve naked sıkıntısı var....

    tek siklindiri de titreşim sorunu olumsuzlaştırıyor. uzun yolda bacaklarımı hissetmediğim makinalarım oldu. ben hep V çift silindir derim, başka da demem....
    Boyum 1.82 yanlışınız var.

  4. #64

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    ER-6 kullanıcısı olarak bazı konulara açıklık getireyim.

    220'ye kadar GSR'la başa baş gitmesi ancak 'hayal' olabilir. Zira ER-6n'in ideal son hızı 215 civarıdır. Üstündeki hızlara ıkınarak çıkar (ama ER-6f 230'u rahat görüyor diyolar, bilmiyorum). Ama ER-6 gene de utandırmaz, hatta 90km'ye kadar 4 silindirlileri arkada bırakabilir. 130km'den sonra geride kalır. Bence 2 silindire göre süper bir performansı var. Sonuçta yarışta değiliz ve şehir içinde 2 silindirli ER-6, 4 silindirli bir Fazer'dan çok daha pratiktir, daha çok işe yarar, daha atiktir. Ama tercih meselesidir.

    Distribütör konusu hem doğru, hem yanlış. Hizmet kalitesi iyi değil, servis ağı zayıf ama yedek parça stoğu çoğu diğer markadan çok daha iyi (ER-6 modeli için). Olmayan parçalar ise 2 günde DHL ile Hollanda'daki mekrezden gelebiliyor. Test ettim, biliyorum. Ek bir ücret de alınmıyor. Ama parça fiyatları ortalamanın üzerinde.

    1.82 boy ile ER-6 çok da ufak kalmaz ama asıl sorun deponun darlığı olur. ER-6'ların depoları kasten dar tasarlanmış. Uzun bacaklarla tutunmak yorucu olabilir. (Bu arada scooter kullanıcısı olduğunuz için bilmiyor olabilirsiniz, motosiklet'e bacaklarla tutunulur. Yani her daim depoyu sıkar durumda olmalısınız). Üzerine binip deneyin önceden.

    Bu arada ER-6'da karar kılarsanız şiddetle yeni kasasını(2009 ve sonrası) tavsiye ederim. Hatırı sayılır geliştirmeler var.

    Bir de Versys dşündünüz mü bilmiyorum. Naked'a benzer bir enduro-touring motor. Teknik olarak çok başarılı. Belki size uygun olabilir. Yüksek hız performansı dışında her amaç için çok kullanışlı.

  5. #65
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ER-6 kullanıcısı olarak bazı konulara açıklık getireyim.

    220'ye kadar GSR'la başa baş gitmesi ancak 'hayal' olabilir. Zira ER-6n'in ideal son hızı 215 civarıdır. Üstündeki hızlara ıkınarak çıkar (ama ER-6f 230'u rahat görüyor diyolar, bilmiyorum). Ama ER-6 gene de utandırmaz, hatta 90km'ye kadar 4 silindirlileri arkada bırakabilir. 130km'den sonra geride kalır. Bence 2 silindire göre süper bir performansı var. Sonuçta yarışta değiliz ve şehir içinde 2 silindirli ER-6, 4 silindirli bir Fazer'dan çok daha pratiktir, daha çok işe yarar, daha atiktir. Ama tercih meselesidir.

    Distribütör konusu hem doğru, hem yanlış. Hizmet kalitesi iyi değil, servis ağı zayıf ama yedek parça stoğu çoğu diğer markadan çok daha iyi (ER-6 modeli için). Olmayan parçalar ise 2 günde DHL ile Hollanda'daki mekrezden gelebiliyor. Test ettim, biliyorum. Ek bir ücret de alınmıyor. Ama parça fiyatları ortalamanın üzerinde.

    1.82 boy ile ER-6 çok da ufak kalmaz ama asıl sorun deponun darlığı olur. ER-6'ların depoları kasten dar tasarlanmış. Uzun bacaklarla tutunmak yorucu olabilir. (Bu arada scooter kullanıcısı olduğunuz için bilmiyor olabilirsiniz, motosiklet'e bacaklarla tutunulur. Yani her daim depoyu sıkar durumda olmalısınız). Üzerine binip deneyin önceden.

    Bu arada ER-6'da karar kılarsanız şiddetle yeni kasasını(2009 ve sonrası) tavsiye ederim. Hatırı sayılır geliştirmeler var.

    Bir de Versys dşündünüz mü bilmiyorum. Naked'a benzer bir enduro-touring motor. Teknik olarak çok başarılı. Belki size uygun olabilir. Yüksek hız performansı dışında her amaç için çok kullanışlı.
    Valla süper cevap!
    açıkçası evet 2009 ve sonrasını düşünmeye başladım bu ara,geliştirmeler neler bildiğiniz kadarıyla yazabilir misiniz,çok yardımcı olur.

  6. #66
    recepalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha yzf r6 s
    kingofhewest kardeş sana fazer ile gsr arasında sana ne kadar yakıt farkı var dediler merak ediyorum inan olsun fark yok ve ayrıca inşlh alacağın makine 600 cc 98 hp elbette yakacak hele hele istanbul trafiğinde sen kararını vermişsin zaten ve en doğrusunu vermişsin gsr fıstık gibi....

  7. #67

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    2009'da değişenler:

    Motor aynı kaldı (ki bu iyi bişey) ama enjeksiyon ayarları yeniden düzenlendi. Daha yumuşak ve lineer gaz tepkisi sağlanmış.

    Fren sistemi gözden geçirildi. ABS'li versiyonun frenleri daha iyi olmuş ama Bike dergisinin testinde gene pek beğenilmedi. ABS düzgün çalışmıyor demişler ama başka yerlerde iyi eleştiriler de okudum. Yani fren konusu bir muamma. Ama çelik fren hortumları kullanarak performansı ciddi derecede arttırmak mümkün.

    Süspansiyon elden geçmiş. Gerçi kötü değildi zaten ama yenilenen haliyle yola daha iyi tutunuyor olmalı. Fren mesafesine de olumlu etkisi vardır.

    Motor'un şaseye, gidonun da ön takıma bağlandığı yerlerde kauçuk bağlantılar kullanıldı. Bu sayede hissedilen titreşim hatırı sayılır derecede azalmış. Hatta 2010 model kullanan birinden duyduğuma göre motoru rodajda olmasına rağmen hiç titreşim yokmuş. (Benim kullandığım 2007 modelinde 4000-5000 devir arası hissedilen bir titreşim var. Onun dışında gayet titreşimsiz. 8000 devirde de vardır ama o devirlere çıkınca titreşim bir dert olmuyor zaten.)

    Şase biraz daha daraltıldı. Arka maşa değişti. Şasenin boya kalitesi de artmış.

    Benzin seviye göstergesi eklenmiş. (Ama maalesef devir saati dijital, hız göstergesi analog hale gelmiş ve okuması da zor. Eski göstergeler tipsiz de olsa çok daha kullanışlıydı)

  8. #68
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    Alıntı recepalkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kingofhewest kardeş sana fazer ile gsr arasında sana ne kadar yakıt farkı var dediler merak ediyorum inan olsun fark yok ve ayrıca inşlh alacağın makine 600 cc 98 hp elbette yakacak hele hele istanbul trafiğinde sen kararını vermişsin zaten ve en doğrusunu vermişsin gsr fıstık gibi....
    Valla bana gsr daha cok yakiyo dediler,bilemiyorum ve de bu sebepten dolayi gsr dan vazgectim,su an er6 ya yakin hissediyorum kendimi alabilirsem yeni kasa alamazsam eski
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2009'da değişenler:

    Motor aynı kaldı (ki bu iyi bişey) ama enjeksiyon ayarları yeniden düzenlendi. Daha yumuşak ve lineer gaz tepkisi sağlanmış.

    Fren sistemi gözden geçirildi. ABS'li versiyonun frenleri daha iyi olmuş ama Bike dergisinin testinde gene pek beğenilmedi. ABS düzgün çalışmıyor demişler ama başka yerlerde iyi eleştiriler de okudum. Yani fren konusu bir muamma. Ama çelik fren hortumları kullanarak performansı ciddi derecede arttırmak mümkün.

    Süspansiyon elden geçmiş. Gerçi kötü değildi zaten ama yenilenen haliyle yola daha iyi tutunuyor olmalı. Fren mesafesine de olumlu etkisi vardır.

    Motor'un şaseye, gidonun da ön takıma bağlandığı yerlerde kauçuk bağlantılar kullanıldı. Bu sayede hissedilen titreşim hatırı sayılır derecede azalmış. Hatta 2010 model kullanan birinden duyduğuma göre motoru rodajda olmasına rağmen hiç titreşim yokmuş. (Benim kullandığım 2007 modelinde 4000-5000 devir arası hissedilen bir titreşim var. Onun dışında gayet titreşimsiz. 8000 devirde de vardır ama o devirlere çıkınca titreşim bir dert olmuyor zaten.)

    Şase biraz daha daraltıldı. Arka maşa değişti. Şasenin boya kalitesi de artmış.

    Benzin seviye göstergesi eklenmiş. (Ama maalesef devir saati dijital, hız göstergesi analog hale gelmiş ve okuması da zor. Eski göstergeler tipsiz de olsa çok daha kullanışlıydı)
    Tesekkur ederim aciklama icin,nisan sonu seni biraz daha rahatsiz etmem muhtemel

  9. #69

    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    erenköy/istanbul
    Motosikleti
    ducati monster 696 wth akr '13
    bende kingofthewest le aynı drurumdayım beverly 500 kullanıcısyım naked motora gecicem fakat ben er 6 n ile ducati mosnter 696 arasında kaldım monster hakkında dusuncelırınız nedir teşşekürler
    ride for wind

    34 BR 5411

  10. #70
    regal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2008
    Şehir
    kahraman maraş
    Motosikleti
    bmw650gs kawasaki er6 n
    nakedlar hakkında yapılan bir araştırma. bunu herkesle paylaşıyorum
    ( bu linki kısyollarıma eklemelisin )

    http://www.motordelisi.com/forum/mot...bike-06-a.html

    ( bu arada ben Yürekçe arkadaşımın nikiyle bir mesaj ileteyim istedim )
    05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport

  11. #71

    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    erenköy/istanbul
    Motosikleti
    ducati monster 696 wth akr '13
    ya niye hic bir karşılaştırmada monster 696 yok :(
    ride for wind

    34 BR 5411

  12. #72
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı regal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nakedlar hakkında yapılan bir araştırma. bunu herkesle paylaşıyorum
    ( bu linki kısyollarıma eklemelisin )

    http://www.motordelisi.com/forum/mot...bike-06-a.html

    ( bu arada ben Yürekçe arkadaşımın nikiyle bir mesaj ileteyim istedim )
    bu verdiğim linki sanırım hiç kimse dikkate almamış ama naked makineler hakkında bence en gelişmiş testlerden biri
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  13. #73
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    Alıntı unalkon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende kingofthewest le aynı drurumdayım beverly 500 kullanıcısyım naked motora gecicem fakat ben er 6 n ile ducati mosnter 696 arasında kaldım monster hakkında dusuncelırınız nedir teşşekürler
    O kadar paran varsa bence arada kalacak bir durum yok,tabi ki ducati

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu verdiğim linki sanırım hiç kimse dikkate almamış ama naked makineler hakkında bence en gelişmiş testlerden biri
    Almaz olur muyum dikkate,nakedlar için demeyelim ama buna pek
    Kawasaki diğerlerinden daha ucuz bir motor olsada karşılaştırmada baya iyi denebilecek bir sırada overall da 3.,harika

  14. #74
    recepalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha yzf r6 s
    sana kim fazer daha az yakar dedi bilmiyorum ama yanlış bir bilgi her ikisiylede binlerce km yol yaptım aralarında yakıt farkı yokkkkkkkkkk

    "Söz söyleyen kemal sahibi olursa, marifet ve hakikat sofrasını serdi mi, o sofrada her türlü yemek bulunur. Herkes orada gıdasını bulur."

  15. #75

    Üyelik
    03 Nisan 2012
    arkadaslar bende tavsıye alabılırmıyım? ablamın enısteme baskı kurarak sattırdıgı ve benım cok ucuza kapattıgım f 650 gs'sını kullanıyorum bı suredır hehe bmw kalıtesıne bayılmısımdır her zaman ama yedek parca yokmuuuu adamın harbıden ocagına ıncır agacının kralını dıker,ornek abs = 740 euro +kdv +300 tl tespıt..sanırım borusan'ın kelıme anlamını sımdı daha ıyı anlayabılıyorum )

    naked alıcam,agresıf kullanıcıyım,2.el,yedek parca,konfor onemlı

    benzın umrumda degıl,sıgaraya gunde 8-16 tl verırken para hesabı yapmıyosak eger motor 5 tl fazla yaksa ne olur yakmasa ne olur..

    seceneklerım cok fazla..her deneyımlı kullanıcıdan hornet ve gsr duydum ama hornet cok tıpsız be..gsr guzel gorunuyo ama suzukıde sagolsun borusan 2 yedek parcada falan..

    butcem max 16-17
    tek sılındır motor ıstemıyorum...2 sılındır,mumkunse 4,dıılse yapıcak bısey yok..

    ben keyıf ısıne cok onem verırım,sonucta kurye'de degılım ve keyıf ıcın bınıyorum motora,Ducatı'ye asıgımmm ama yedek parca ve 2.el cok sıkıntı ayrıca parcasıda pahalı,ve bmw dolayısı ıle bende acaıp bır parca fıyatı fobısı olustu..


    sımdı seceneklerımı yazmak gerekırse burda aklıma gelenlerı yazıyorum sıralamaya bakmayın

    hornet
    gsr
    z 750 - er6n (2.el de ve parcada sıkıntılı)
    fz8 e bayıldım ama bıraz pahalı sankı benım butceme
    fz6-fazer- vs vs granajlı-granajsız onemı yok fazer modellerı bana cok fazla ve karısık gelıyo o yuzden cokta bılmıyorum acıkcası
    ustamın guvencesını alarak ktm superduke 990 a yazılabılırım,taş gıbı motor oldugunu soyluyolar,2.el piyasası sıfır bılıyorum ama baktım bınılıcek motor satmayabılırımde,sonucta 1000'lık ve ktm..ama bu secenegı mantık dısı kabul edın eger ben aradıgımı bulamazsam en son secenek olacak muhtemelen..

    bu arada su aralar cb 1000r arastırması ıcındeyım hatta 8500-11000 euro'ya atına'da buldum bı kac tane..yurtdısından arac getıren arkadaslarım var ve bu motoru arastırıyorum nasıl getırebılırım dıye..dunyanın en ıyı naked'ı kendısı..hem muthıs makıne hem honda..ama bızım super honda yonetıcılerı bu motoru almamakta ısrarlı..neyse..

    lutfen deneyımlı arkadaslar tavsıyelerını yazsın,racıng sevmıyorum,COGU kullanıcısınıda sevmıyorum..ıkı seksen'de vıraj yaparak hem vıraja gırmez yaparlar hemde yenı rakamlar uretırler,hemde motorun cigeri olduguna inanırlar heheh ) bu yuzden en ortadakı secenek naked..

  16. #76
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Naked yazmışsın ama bütün modelleri elemişssin...
    Kalan seçeneklerin arasına Multistrada tavsiye edeyim napayım...

    He o da olmadı dersen Tarz değiştireceksin... Yapccak bişiy yoh...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  17. #77

    Üyelik
    03 Nisan 2012
    yok yok ben su an aklıma gelenlerı yazdım dostum,tavsiyelere acıgım ve arastırmak ıcın can atıyorum..ama genelde herkesın agzından bunlar cıktıgı ıcın aklımda kalmıslar ve bunları yazdım en ortadakı ısımler oldugu ıcın,mesela az once bu suzukı galdıus aklıma takıldı yıne.. ) naked'a gecıcem yolu yok..ama tavsıyelere acıgım,begenırsem alırımda bu konuda tez canlı ve cıddı alıcıyım..
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked yazmışsın ama bütün modelleri elemişssin...
    Kalan seçeneklerin arasına Multistrada tavsiye edeyim napayım...

    He o da olmadı dersen Tarz değiştireceksin... Yapccak bişiy yoh...

  18. #78
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    son motorum olan gt650'yi almaya karar vermeden önce ben de er6, fazer ve gt650 yi karşıma almıştım.

    Her ne hikmet ise, 4silindir sesinden haz etmeyen nadir insanlardanım ... dolayısı ile fazer'ın bu noktada 4 silindir olma özelliğinin bir fonksiyonu kalmamıştı bende...

    Fazer'ın bunun dışındaki avantaj ve dezavantajlarını yatırdığımızda, ilk göze batan şey yakıt israfı... ve motor karakteristiğinin pist motorlarına benzeyişi. sürekli yüksek devir ve yüksek yakıt sarfiyatı...

    er6 ile gt650 arasından gt650'yi seçmemin sebepleri şöyle.

    er6'lar ağırlık merkezi, oturuş pozisyonu, sürüş sitili ve motor karakteristiği ile tam olarak bir asfalt aracı... güzel bir asfaltta, iyi bir lastikle son derece keyifli bir sürüşe sahip.

    gt650 ise, bozuk ve düzensiz yollarda ( çukurlu, dalgalı vs. ) er6'dan daha başarılı. uygun bir lastik ile de asfalt dışı yollarda da bir enduro kadar olmasa da yeterli bir motosiklet.

    kendi kullanım amaçlarımı değerlendirdiğimde, hem uzun şehirler arası yolculuklar, hem de küçük şehir ve köylerde asfalt dışı yollarda da sürme ihtiyaçlarımı değerlendirip gt650'ye karar verdim.

    karar vermemdeki ikinci etken, gt650 er6 ile yakın bir yakıt sarfiyatına rağmen daha iyi bir motor performasına ve agresif bir sürüş karakterine sahip. spor sürüşü sevdiğimden er6 dan daha agresif bir motor da beni cezbetti..

    yani demem o ki, benzer bir ikilemde kalmış birisi olarak, eğer 4 silindir sesi sizin için ağırlıklı karar verme sebebi değil ise, er6 sizin için en uygun motor.

    yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile genelde yerleşim bölgelerinde kullanacaksınız.

    ekonomik ve yeterli motor performansı, rahat ve konforlu sürüş'ü değerlendirdiğinizde er6 ile listenizdeki diğer motorların aşık atması mümkün değil.

    şöyle ki, bakımlı bir er6 sakin bir uzun yol kullanımında 100 km de 4 lt'nin altına inebilirken, fazer'la 5, gsr ile 6 litrenin altına düşmek epey zor olur ...

    ben gt650 ile istanbul - izmir arası agresif ve çok seri bir sürüşle bile, fazer'ın en sakin ve yavaş sürüşleri ile yaklaşık bir yakıt sarfediyorum


    performans yorumu olarak, er6 düşük vites ve devirlerde ortalama spor motorlardan iyi olsa da, yüksek hızlarda bir şansı yok.

    Tabi çevre yoluna çıkıp 200'ün altına inmeyecek adamın " naked " motorla ne işi var ...

    -------------------------------------

    Yorum yapan bazı arkadaşlar'a naked motorlarla ilgili kısa bir tanıtım yapmak gerek.

    naked motosiklet almanın amacı, manevra kabiliyeti yüksek, yüksek hızlara çıkmak değil, düşük hızlarda yüksek tork keyfi için tercih edilir.

    bir kişinin 200 üstü süratler amaçlayıp da naked alması saçma olur. ve bana göre motoru kullandığı sürenin çok büyük bölümü şehir içerisinde geçen bir kişinin güçlü bir spor motor sahbii olması da işkenceden başka birşey değil

    Ayrıca, sabah akşam gt650 üstünde olan ve yol ve hava şartlarına göre 150 altında pek gitmeyen biri olarak, kaç kere naked kullandınız da rüzgar çok rahatsız edici diyorsunuz ki ..

    200'e kadar yolu var. 200 den sonra sıkıntı oluyor.

    Ama 200'e kadar da çok da rahatsız edici değil. hatta bana sorarsanız yemeğe koyulan acı gibi, sürüş keyfini artırıyor

    Rüzgardan çekinen gidip araba alsın diyoruz :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu verdiğim linki sanırım hiç kimse dikkate almamış ama naked makineler hakkında bence en gelişmiş testlerden biri
    o listede resmini gördüğümüz motorların hepsi sport - touring yani ben öyle biliyorum.
    !?

  19. #79
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Naked alinacaksa, ya Ducati almali, yada Z 1000. En azindan ben oyle yapardim

  20. #80

    Üyelik
    03 Nisan 2012
    evet kullanım olarak tam ıstedıgım seyden bahsetmıssın dostum..sehır ıcı-yuksek tork ve kabul edılebılır beygır gucu-konfor ve kesınlıkle agresıf kullanım..ıste naked amacı..
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son motorum olan gt650'yi almaya karar vermeden önce ben de er6, fazer ve gt650 yi karşıma almıştım.

    Her ne hikmet ise, 4silindir sesinden haz etmeyen nadir insanlardanım ... dolayısı ile fazer'ın bu noktada 4 silindir olma özelliğinin bir fonksiyonu kalmamıştı bende...

    Fazer'ın bunun dışındaki avantaj ve dezavantajlarını yatırdığımızda, ilk göze batan şey yakıt israfı... ve motor karakteristiğinin pist motorlarına benzeyişi. sürekli yüksek devir ve yüksek yakıt sarfiyatı...

    er6 ile gt650 arasından gt650'yi seçmemin sebepleri şöyle.

    er6'lar ağırlık merkezi, oturuş pozisyonu, sürüş sitili ve motor karakteristiği ile tam olarak bir asfalt aracı... güzel bir asfaltta, iyi bir lastikle son derece keyifli bir sürüşe sahip.

    gt650 ise, bozuk ve düzensiz yollarda ( çukurlu, dalgalı vs. ) er6'dan daha başarılı. uygun bir lastik ile de asfalt dışı yollarda da bir enduro kadar olmasa da yeterli bir motosiklet.

    kendi kullanım amaçlarımı değerlendirdiğimde, hem uzun şehirler arası yolculuklar, hem de küçük şehir ve köylerde asfalt dışı yollarda da sürme ihtiyaçlarımı değerlendirip gt650'ye karar verdim.

    karar vermemdeki ikinci etken, gt650 er6 ile yakın bir yakıt sarfiyatına rağmen daha iyi bir motor performasına ve agresif bir sürüş karakterine sahip. spor sürüşü sevdiğimden er6 dan daha agresif bir motor da beni cezbetti..

    yani demem o ki, benzer bir ikilemde kalmış birisi olarak, eğer 4 silindir sesi sizin için ağırlıklı karar verme sebebi değil ise, er6 sizin için en uygun motor.

    yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile genelde yerleşim bölgelerinde kullanacaksınız.

    ekonomik ve yeterli motor performansı, rahat ve konforlu sürüş'ü değerlendirdiğinizde er6 ile listenizdeki diğer motorların aşık atması mümkün değil.

    şöyle ki, bakımlı bir er6 sakin bir uzun yol kullanımında 100 km de 4 lt'nin altına inebilirken, fazer'la 5, gsr ile 6 litrenin altına düşmek epey zor olur ...

    ben gt650 ile istanbul - izmir arası agresif ve çok seri bir sürüşle bile, fazer'ın en sakin ve yavaş sürüşleri ile yaklaşık bir yakıt sarfediyorum


    performans yorumu olarak, er6 düşük vites ve devirlerde ortalama spor motorlardan iyi olsa da, yüksek hızlarda bir şansı yok.

    Tabi çevre yoluna çıkıp 200'ün altına inmeyecek adamın " naked " motorla ne işi var ...

    -------------------------------------

    Yorum yapan bazı arkadaşlar'a naked motorlarla ilgili kısa bir tanıtım yapmak gerek.

    naked motosiklet almanın amacı, manevra kabiliyeti yüksek, yüksek hızlara çıkmak değil, düşük hızlarda yüksek tork keyfi için tercih edilir.

    bir kişinin 200 üstü süratler amaçlayıp da naked alması saçma olur. ve bana göre motoru kullandığı sürenin çok büyük bölümü şehir içerisinde geçen bir kişinin güçlü bir spor motor sahbii olması da işkenceden başka birşey değil

    Ayrıca, sabah akşam gt650 üstünde olan ve yol ve hava şartlarına göre 150 altında pek gitmeyen biri olarak, kaç kere naked kullandınız da rüzgar çok rahatsız edici diyorsunuz ki ..

    200'e kadar yolu var. 200 den sonra sıkıntı oluyor.

    Ama 200'e kadar da çok da rahatsız edici değil. hatta bana sorarsanız yemeğe koyulan acı gibi, sürüş keyfini artırıyor

    Rüzgardan çekinen gidip araba alsın diyoruz :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------



    o listede resmini gördüğümüz motorların hepsi sport - touring yani ben öyle biliyorum.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked alinacaksa, ya Ducati almali, yada Z 1000. En azindan ben oyle yapardim
    abı z1000 bı ust sınıf..fazla ırı ve pahalı..ducatı fanıyım,tasarım hastasıyım..bence ıtalyanların ruhu var ve cok karızmatıkler ama gel gor ki maalesef yedek parca ve 2.el sıkıntısı sorun..yoksa motora bı kere para verıyosun boyle ozel aletler ıcın ama gıdıp z1000'e sırf guclu dıye dunyanın parasını BEN vermem ;) elımızde olsa da aprilia touano yada cb 1000r alabılsek,forumlarda ruya gıbı motorlar dıye tabır edılıyo ama yok ıste sorunları var fırmaların..bı japon fırması da kalkıp tasarımlarını ıtalya'da yaptırmazkı,capcom bılgısayar oyunlarındakı abartılı karakterler gıbı butun tasarımları..ama bılsem kı ducati'yı istedıgım zaman satabılırım,bır dakıka dusunmem dostum..


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)