Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangisini seçmeli?

Katılımcı sayısı
104. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kawasaki er6n

    28 26.92%
  • Yamaha fz6 fzer

    28 26.92%
  • Suzuki Gsr

    36 34.62%
  • Diğer?

    12 11.54%
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Naked kararsızlığı yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    03 Şubat 2011
    Şehir
    Antalya
    Er6-N en güzel seçim gibi görünüyor,4 silindir makinaya hergün binmek hem parasal hem de mekanik açıdan zarar verici olabilir.

    Yamaha Mt-03 düşünmezmisin?şehir içinde,virajlarda dalga geçersin bütün 4 silindirlilerle,Torku da harikadır.

    Bi düşün derim.

    Saygılar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    660 cc makina 45 beygir,tek silindir.
    2 ay kadar f650 gs kullandım,ondan sonra tatmin etmez diye düşünüyorum.

  3. #43

    Üyelik
    03 Şubat 2011
    Şehir
    Antalya
    Sen bilirsin dostum,hergün trafikte standart bir güzergahta kullanacak olman büyük bir etken.

    Hayırlısı olsun.

  4. #44
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    Teşekkür ederim

  5. #45
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    GSR ı işaretledim ama fz6 da çok güzel bir motor.
    Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000

  6. #46
    sherrnova - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF250L & Kawasaki Versys 650
    Sevgili kingofthewest,

    Gel vazgeç sen bu Naked sevdandan... Sana güzel bir enduro alalım... Şehir içinde dağ bayır dolaşırsın... Hafta sonları doğayla baş başa gezintilere çıkarsın..

    Şaka bi yana CBF500 göremedim ben listede. Neden hiç düşünmedin? 600cc de Kararlı mısın?

  7. #47
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Mrb,

    600 hornet (abs) kullanıyorum.

    Ben de seçimimde gsr öncelik vermekle birlikte hornet'in gelmesiyle bu yönde tercihimi kullandım. Çok memnunum, genç arkadaşlara tavsiye etmem, agresif.

    Şehirçi ne kast ediliyor bilmiyorum. Sıkışık trafikte yol almak kast ediliyorsa hiç bir 600 lük tercih edilmemeli, yorucu olur.

    Öğrenciyim az yaksın diyorsanız, hiç bir 600 lük arasındaki tercih size "tasarruf" sağlamayacaktır.

    Bunun yerine yeni çıkan honda cbr 250 r, yakıt değerleri dikkate alınarak tercih edilmeli. Race kadar yatılmayan, naked kadar dik oturulan, yakıt tüketimi farklı, şehir içinde-trafikte fazlasıyla yeterli bir makina.

    Saygılarımla,

  8. #48
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    Bundan önce burgman 400 kullanıyordum ama o yüzden bazı 600 lükler benim için tasarruf olacaktır.

  9. #49
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    bu şekilde biraz zor alırsın , üstelik her gelen hep başka bir şey söyleyecek tüm makinaların kendine göre artıları var, eksileri var ... bu durumda yapman gereken parana göre hareket etmek ve aldığın motorun tipine duruşuna bakmak ...

    yoksa her durumda daha iyileri hep olacaktır .... birde sürücülük muhabbeti var ki , aldığın makina ne olursa olsun, motosiklet kendi kendine gitmez , kendine ve yeteneklerine en uygun motoru alacaksın ki , kullanımdan zevk alasın .... yoksa biri çıkar mt03 al virajlarda tüm 4silindirlilerle dalga geçersin der , işin içinden bu kez hiç çıkamazsın ....

  10. #50

    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    uşak
    kingofthewest bende sen gibi kararsız kaldım yaklaşık 5 aydır araştırma içindeyim bundan önce kanuni racer 200 vardı satım çin malı canımı çok sıktı ilk motorumdu racer şimdi er6n kafayı taktım fiyatıda uygun yakıt işide grenajlı motorlar pahalı aslında içimde bi süpersport var ama güçüm yok er6n kafama takılan bitek şey var yedek parça sıkıntılı oluyormuş duyduğuma göre gerçekten öylemi arkadaşlardan da yorum bekliyorum.....

  11. #51
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Şehir içi ağırlıklı,az yakacak,konforlu sürüş istiyorsanız CBF 500 e de bir bakın.Hornet yazmış bazı arkadaşlar.Düşünürseniz aman dikkat.Biraz asabidir
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  12. #52
    saykem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2005
    Şehir
    avcılar
    Motosikleti
    honda cbf 600
    Tercihlerine cbf 600SA yide ekle ben kollanıyorum son derece güvenli ve şehir içinde bir okadar kıvrak bir motor, ayrıca abs li oluşu insana ayrı bir güven veriyor.
    HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR

  13. #53

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    er 6 yı tavsiye ederim gsr 600 ile dırag yarışımız oldu. başa baş diyebilirim ilkden er 6 uzuyor 220 sonrası gsr geçiyor ve er 6 nın yakıtı gibi az başka 600 lük yok itta ederim

  14. #54

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    Z750 derim ben kullanımı ve hareket kabiliyeti açısından suzukiden daha iyi bence... Ama ne alırsa al hayırlı olsun şimdiden.

  15. #55
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içi ağırlıklı,az yakacak,konforlu sürüş istiyorsanız CBF 500 e de bir bakın.Hornet yazmış bazı arkadaşlar.Düşünürseniz aman dikkat.Biraz asabidir



    hornet asabidir haklısın da gaz kolu elinde hocam ... dengesiz gaz açtıktan sonra ybr de adamın sonu olur ...

  16. #56

    Üyelik
    03 Şubat 2011
    Şehir
    Antalya
    Alıntı ufuktan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu şekilde biraz zor alırsın , üstelik her gelen hep başka bir şey söyleyecek tüm makinaların kendine göre artıları var, eksileri var ... bu durumda yapman gereken parana göre hareket etmek ve aldığın motorun tipine duruşuna bakmak ...

    yoksa her durumda daha iyileri hep olacaktır .... birde sürücülük muhabbeti var ki , aldığın makina ne olursa olsun, motosiklet kendi kendine gitmez , kendine ve yeteneklerine en uygun motoru alacaksın ki , kullanımdan zevk alasın .... yoksa biri çıkar mt03 al virajlarda tüm 4silindirlilerle dalga geçersin der , işin içinden bu kez hiç çıkamazsın ....


    Ufuktan bey,ne kastettiğinizi anlayamadım ama genel olarak pistlerde yapılan karşılaştırmalarda bol virajlı yerlerde herzaman tek silindirlilerin avantajlı durumda olduğu görülüyor.

  17. #57
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    arkadaşlar, bu arkadaşın söylemediği çok önemli bir ayrıntısı var.

    boyu 1,95cm

    er6n altında bisiklet gibi kalır.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------

    Alıntı Ls_motard adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Ufuktan bey,ne kastettiğinizi anlayamadım ama genel olarak pistlerde yapılan karşılaştırmalarda bol virajlı yerlerde herzaman tek silindirlilerin avantajlı durumda olduğu görülüyor.

    Siz belki zx-10r ile mt-03'ü en sıkışık trafikte ya da Mersin-Alanya yolu gibi bir güzergahta geçebileceğinizi idda edersiniz,ama hüsrana uğrarsınız...

    düşünce olarak elbette haklısın ama ufuk onu söylemedi ki.
    her birey farklı bir şey söyler ve sen her söylenene bakarsan ortada dolanır durusun, tecrübelerinle orantılı ve sürüş pozisyonuna uygun motor al ki zevk alabilesin. dedi

    ama sizin dediğiniz de çok doğru;

    ben mersin-antalya cbf250 ile r6 yı peşine takanı da gördüm, r1 ile 130 - 140'dan düşmeyen pist antrenmanı yapanı da gördüm.
    ben gs 500 ile 600f leri virajlarda yanıma yaklaştırmazken, çok aşırı ve dik virajlı bir yolda 150cc juan ( cbr 125 çakması) bana bir kaç km fark açtı.

    o yüzdendir ki yeni ss leri hafifletmeye çalışıyorlar.
    er6n o yüzden bu kadar tuttu.

    ama memleketime 500cc ss ve naked sıkıntısı var....

    tek siklindiri de titreşim sorunu olumsuzlaştırıyor. uzun yolda bacaklarımı hissetmediğim makinalarım oldu. ben hep V çift silindir derim, başka da demem....
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  18. #58

    Üyelik
    03 Şubat 2011
    Şehir
    Antalya
    ben vazgeçtim zaten öyle söylemekten,sonuçta öyle birşey kastetmemiş olabilirler diye düşündüm.

    Tek silindirli makinayla uğraşılmaz abi virajlarda,ben bunu bilir bunu söylerim.

    Supermotocular nasıl haşat ediyor bütün R1'leri cbr'ları?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:31 ----------

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar, bu arkadaşın söylemediği çok önemli bir ayrıntısı var.

    boyu 1,95cm

    er6n altında bisiklet gibi kalır.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------



    düşünce olarak elbette haklısın ama ufuk onu söylemedi ki.
    her birey farklı bir şey söyler ve sen her söylenene bakarsan ortada dolanır durusun, tecrübelerinle orantılı ve sürüş pozisyonuna uygun motor al ki zevk alabilesin. dedi

    ama sizin dediğiniz de çok doğru;

    ben mersin-antalya cbf250 ile r6 yı peşine takanı da gördüm, r1 ile 130 - 140'dan düşmeyen pist antrenmanı yapanı da gördüm.
    ben gs 500 ile 600f leri virajlarda yanıma yaklaştırmazken, çok aşırı ve dik virajlı bir yolda 150cc juan ( cbr 125 çakması) bana bir kaç km fark açtı.

    o yüzdendir ki yeni ss leri hafifletmeye çalışıyorlar.
    er6n o yüzden bu kadar tuttu.

    ama memleketime 500cc ss ve naked sıkıntısı var....

    tek siklindiri de titreşim sorunu olumsuzlaştırıyor. uzun yolda bacaklarımı hissetmediğim makinalarım oldu. ben hep V çift silindir derim, başka da demem....
    tek...silindirli olacaktı yanlız!!!



    Umarım kızmıyorsunuzdur,Saygılar.

  19. #59
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı Ls_motard adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben vazgeçtim zaten öyle söylemekten,sonuçta öyle birşey kastetmemiş olabilirler diye düşündüm.

    Tek silindirli makinayla uğraşılmaz abi virajlarda,ben bunu bilir bunu söylerim.

    Supermotocular nasıl haşat ediyor bütün R1'leri cbr'ları?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:31 ----------



    tek...silindirli olacaktı yanlız!!!



    Umarım kızmıyorsunuzdur,Saygılar.

    yok be kuzen, ne kızacam. muhabbet ediyoz işte.
    tek silindirli aşırı titreşim yapar. bu uzun yolda yorgunluk ve uyuşma yapar.
    neticede yarışta değiliz. önemli olan zevk almak.
    ben italyan motorlarındaki o işçiliği bu yüzden seviyorum.
    bir de suzuki sv650, sv650s, tl 1000s.... avrupada en çok satılan makinalar arasında ama, ülşkemizde 4 silindir sesi ve kompleksi olduğundan çift v motorlar hakettiği yerde değiller.
    hatta boxer motorlar bile değil. BMW r1150r motosikletler çift denge mili ile müthiş bir tasarım ve görsel şölen sunuyor bizlere bence ama bu motorlara "adile naşit " muamelesi yapılıyor.
    hem herkes çok seviyor ama hiç kimse hayallerinde fantazi kurmuyor.... ( ne benzetme yaptım be yahu )
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  20. #60
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Alıntı ufuktan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hornet asabidir haklısın da gaz kolu elinde hocam ... dengesiz gaz açtıktan sonra ybr de adamın sonu olur ...
    Sende haklısın da scooterdan inip buna bindiğinde gazı ne kadar açacağını öğrenmesi çok geç olabilir,onu kasdetmiştim .Hepimiz haklıyız
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)