Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangisini seçmeli?

Katılımcı sayısı
104. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kawasaki er6n

    28 26.92%
  • Yamaha fz6 fzer

    28 26.92%
  • Suzuki Gsr

    36 34.62%
  • Diğer?

    12 11.54%
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Naked kararsızlığı yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    24 Eylül 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf500
    şık bi naked gsr 600.cok yakar dıyosan
    cbf500.eski duruyor dersen o zaman fz6(fazer değil) olabilir.o da pahalı dersen er6n.
    ama yıne de şansın varsa hepsıne gıt bı otur.hatta ımkanın varsa bırer tur at.gördugun motor istedıgın surus keyfını vermeyebılır.şimdiden hayırlı olsun.
    We believe in sky,not to sunroof!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Oncelike senelerdir Naked motorlara binmis hemen hemen hepsini surmus veya sahip olmus biri olarak. Motorda aradigin ozelikleri bilmek te fayda var.

    Bugun modern naked ve klasik naked olarak iki tip tasarimi yollarda gormekteyiz. Saydiginin motorlarin hepsinin kendine gore guzelligi var.

    Sahsen bu saydiklarinin arasinda goze en guzeli Kawasaki gibi gorunuyor.



    Yurekce bozulacak ama acikcasi ben BNW F800S pek naked motor sinifina sokamiyorum. Sirf ABS si icin bir motor tercih etmezdim. ABS li BMW oldu ama acikca soyliyim bugune kadar en iyi frenleri olan motor Ducati Monster idi. Ciddi bir fark vardi BMW ile Ducati arasinda. Hatta ben husrana dahi ugrasmitim BMW nin frenlerini kullaninca.

    Naked in krali ve tasarim harikasi Ducati dir.




    Su motor 12.500 TL etiket ile alici bekliyor ve acikcasi bastirir isen cok iyi fiyatlara alabilirsin.

    Ducati de iki tip model vardi 600 cc ve 1000cc siniflari. Her zaman 1000cc siniflari tam donanimli ve ciddi bir guc farkli ile gelir. Bu da onlardan elindeki butce ile bu motoru pazarlikla alabilirsin. 900cc monster sahibi olmus biri olarak sunu diyebilirimki Ducatiye bindikten sonra diger motorlar biraz vasat gelecektir sana

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...42346321/detay
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  3. #23
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oncelike senelerdir Naked motorlara binmis hemen hemen hepsini surmus veya sahip olmus biri olarak. Motorda aradigin ozelikleri bilmek te fayda var.

    Bugun modern naked ve klasik naked olarak iki tip tasarimi yollarda gormekteyiz. Saydiginin motorlarin hepsinin kendine gore guzelligi var.

    Sahsen bu saydiklarinin arasinda goze en guzeli Kawasaki gibi gorunuyor.



    Yurekce bozulacak ama acikcasi ben BNW F800S pek naked motor sinifina sokamiyorum. Sirf ABS si icin bir motor tercih etmezdim. ABS li BMW oldu ama acikca soyliyim bugune kadar en iyi frenleri olan motor Ducati Monster idi. Ciddi bir fark vardi BMW ile Ducati arasinda. Hatta ben husrana dahi ugrasmitim BMW nin frenlerini kullaninca.

    Naked in krali ve tasarim harikasi Ducati dir.




    Su motor 12.500 TL etiket ile alici bekliyor ve acikcasi bastirir isen cok iyi fiyatlara alabilirsin.

    Ducati de iki tip model vardi 600 cc ve 1000cc siniflari. Her zaman 1000cc siniflari tam donanimli ve ciddi bir guc farkli ile gelir. Bu da onlardan elindeki butce ile bu motoru pazarlikla alabilirsin. 900cc monster sahibi olmus biri olarak sunu diyebilirimki Ducatiye bindikten sonra diger motorlar biraz vasat gelecektir sana

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...42346321/detay
    haklısın üstad
    kafa karenajı ( rüzgardan korunma maksatlı, çünkü ön cam çok iş görmüyor bence. boy 1,85)
    yakıt ( şehir içi ve dışı ortalaması 4 litre)
    abs ( benim için önemli )

    olarak söyledim ben fikrimi. naked olarak görülmeyebilir ama benc çok da kıvrak.
    ancak, şunu söyleyebilirim ki;

    2. el kaygın yoksa
    parça konusunda ve işçilikte ustalarıma güveniyorum dersen

    İTALYAN MOTOSİKLETİ DİĞERLERİYLE ASLA KIYASLAMA....İTALYANLAR ÖZELDİRVE HEPSİ EFSANEDİR

    ( not : zeda, senin motosiletin 1998 modeldi yanılmıyorsam ve senin makina bu ilandakinden kat kat temiz ve güzeldi. hala aklımdadır o makina )
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  4. #24
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ( not : zeda, senin motosiletin 1998 modeldi yanılmıyorsam ve senin makina bu ilandakinden kat kat temiz ve güzeldi. hala aklımdadır o makina )
    Yurekce dostum benim de aklimda. Malesef ne Japonda ne Alman da ruh yok, teknoliji ve saglamlik konfor gibi bir cok sey veriyorlar ama italyanlarda bir ruh var resmen. Isin komik tarafi motoru benden alan kisi zamaninda bana satan kisi
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  5. #25
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yurekce dostum benim de aklimda. Malesef ne Japonda ne Alman da ruh yok, teknoliji ve saglamlik konfor gibi bir cok sey veriyorlar ama italyanlarda bir ruh var resmen. Isin komik tarafi motoru benden alan kisi zamaninda bana satan kisi
    demek ki yakında sana geri dönecek mantığı çıkar buradan
    belki o vakit bn satın alabilirim

    senin cafe racer projesi nasıl gidiyor? 20 gün parça bekleyecektiniz sanırım
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  6. #26
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    demek ki yakında sana geri dönecek mantığı çıkar buradan
    belki o vakit bn satın alabilirim

    senin cafe racer projesi nasıl gidiyor? 20 gün parça bekleyecektiniz sanırım
    Adamin konusunu sahiplendik kendi isimizi konusuyoruz Gerekir ise ordan devam ederiz. Parcalar yolda tek subap larim kaldi. Onu yaptiracagim Konyada onun arastirmasini yapiyorum. Parcalar gelince basliga ekleyecegim bilgileri.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  7. #27

    Üyelik
    22 Ağustos 2009
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    naked alacak olsam Z1000 tek tercihim. Sen 600 cc istiyorsun ER6-N yi yada Z750 yi tercih edebilirsin.

  8. #28
    recepalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha yzf r6 s
    gsr derim de başka bir şey dememmmm...

  9. #29
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Fazer derim başka bişey demem.

    Yok yok derim.

    Fazer deyip başka bir şey demesem senin ne işine yarar ki? Ancak laf kalabalığı olur.


    Bir yıldır 2005 FZ6 Fazer (98 HP) kullanıyorum. Yakıt tüketimi gücüne göre mantıklı (100km'de uzun yolda 5-5.5, şehir içi 6, tam gaz gidince 9.5 litre). Şehir içinde aşırı kıvrak bir motor değil tabii, ancak kullanımı fazla zor da değil. Hızlanması GSR ile aşağı yukarı aynı, frenlemesi yakın, viraj kabiliyeti sanki biraz daha düşük. ABS olmaması bir eksiklik, ABS'li olanları bulmak zor iş. 160km/sa hıza dek çok az rüzgar alıyor, uzun yolda konforlu sayılabilecek bir motor. Kronik sorunu pek yok. Yedek parçaları GSR'a göre daha ucuz ve bol, ikinci eldeki Fazer sayısı da GSR'dan daha fazla.

    Özetle Fazer'imden memnunum. Fazer yerine FZ6 kullansam daha az memnun olurdum, rüzgarın fazlasını çok sevmiyorum.

  10. #30
    hazakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Çukurova/Adana
    Motosikleti
    Viva City 125
    sadece senin yazını okudum. Buna cevabım. Sakın simsar a gitme...Satışı kolay olan hangi makine hoşuna gidiyorsa onu al...1 sene sonra sıkılıp satmaya kalktığında elinde kalmamalı. Saygılar
    Doğaya Dönüş, ruha tılsımlı bir dokunuştur
    www.returnnature.blogspot.com

  11. #31

    Üyelik
    08 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Versys '07
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili kardeşim;

    Bir naked meraklısı olarak :
    tüm kafa grenajsız motorlar öncelikle aşırı rüzgar alır ve yüksek hızlarda bu olay çok rahatsız eder.
    şehir içi ağırlıklı ise 4 silindir tavsiye etmem
    er6n iyidir ama sıkıştırdığında yakıt oldukça artıyor

    gsr sahibi olmuştum, otobanda rüzgar ve şehiriçinde yakıt problemim vardı
    fazer teknolojis GSR nin yanına bile yaklaşamaz.
    er6n şehir içi oldukça iyidir

    ben sana bir yeni tercih sunayım : BMW f800S

    yakıt + rüzgar +abs + direksiyon amortisörü + elcik ısıtma vs vs vs...

    fiyatlar da sana yakın...
    Hocam fazerin ne teknolojik eksikliğini gördünüzde,yada Gsr ın fazere ne kadar çok teknolojik üstünlüğü varda bunu yazdınız merak ettim doğrusu...

  12. #32
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşin çok zor sevgili kardeşim.

    İlk 600 lük motoruna geçiyorsun. Gerçekten takdir edilecek kadar mantıklı seçeneklerin var hepsi birbirinden güzel.

    Valla ben senin yerinde olsaydım heyecandan yerimde duramaz araştırmayı falan bir kenara atıp önüme bunlardan ilk hangisi çıkarsa saldırır alırdım.

    Umarım temiz ve bakımlı bir tanesini denk getirir uzun yıllar keyfini çıkarırsın.

    Saygılar
    Aynen bu durumdayım galiba,güzel anlatmışsınız halimi
    Alıntı kameraman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şık bi naked gsr 600.cok yakar dıyosan
    cbf500.eski duruyor dersen o zaman fz6(fazer değil) olabilir.o da pahalı dersen er6n.
    ama yıne de şansın varsa hepsıne gıt bı otur.hatta ımkanın varsa bırer tur at.gördugun motor istedıgın surus keyfını vermeyebılır.şimdiden hayırlı olsun.
    er6n heryerden en mantıklı olan gibi gelmeye başladı banada.
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fazer derim başka bişey demem.

    Yok yok derim.

    Fazer deyip başka bir şey demesem senin ne işine yarar ki? Ancak laf kalabalığı olur.


    Bir yıldır 2005 FZ6 Fazer (98 HP) kullanıyorum. Yakıt tüketimi gücüne göre mantıklı (100km'de uzun yolda 5-5.5, şehir içi 6, tam gaz gidince 9.5 litre). Şehir içinde aşırı kıvrak bir motor değil tabii, ancak kullanımı fazla zor da değil. Hızlanması GSR ile aşağı yukarı aynı, frenlemesi yakın, viraj kabiliyeti sanki biraz daha düşük. ABS olmaması bir eksiklik, ABS'li olanları bulmak zor iş. 160km/sa hıza dek çok az rüzgar alıyor, uzun yolda konforlu sayılabilecek bir motor. Kronik sorunu pek yok. Yedek parçaları GSR'a göre daha ucuz ve bol, ikinci eldeki Fazer sayısı da GSR'dan daha fazla.

    Özetle Fazer'imden memnunum. Fazer yerine FZ6 kullansam daha az memnun olurdum, rüzgarın fazlasını çok sevmiyorum.
    Hay ağzınıza sağlık ne güzel açıklama olmuş.
    Fazerla ilgili hiç bilgim yoktu güzel oldu.
    Alıntı hazakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sadece senin yazını okudum. Buna cevabım. Sakın simsar a gitme...Satışı kolay olan hangi makine hoşuna gidiyorsa onu al...1 sene sonra sıkılıp satmaya kalktığında elinde kalmamalı. Saygılar
    simsar ne demek kaçırmışım ?
    bence de ikinci el çok önemli,çünkü hem param değerli hem de kesin büyütmek isticem bir iki seneye.

  13. #33
    recepalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha yzf r6 s
    fazere de gsrye de binen biri olarak söylüyorum: gsr çok farklı ,istediğin her şey onda. elbette fazer sayısı fazla olacak çünkü daha eski ...arkadaşım sadece görünüşe aldanıp da motor alma her ikisine de binenlere sor sana şu konuda güvence verebilirim gsr al pişman olmazsın...

  14. #34
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı KingoftHeWest adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    bence de ikinci el çok önemli,çünkü hem param değerli hem de kesin büyütmek isticem bir iki seneye.
    Fazer'la 12 bin km oldu, büyütme ihtiyacı duymadım hiç. Büyük olasılıkla ömrüm boyunca da daha büyük motora ihtiyaç duymayacağım. 100HP güçten fazlası gayet gereksiz, ben daha ufak bir motora geçmeyi bile düşünüyorum zaman zaman.

  15. #35
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    Alıntı recepalkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fazere de gsrye de binen biri olarak söylüyorum: gsr çok farklı ,istediğin her şey onda. elbette fazer sayısı fazla olacak çünkü daha eski ...arkadaşım sadece görünüşe aldanıp da motor alma her ikisine de binenlere sor sana şu konuda güvence verebilirim gsr al pişman olmazsın...
    Ben de zaten gsra karar vermştim taki yakıtını duyana kadar ama şaka gibi malesef beni çok yorar onun yakıtı hergün hergün,ekonomik de olmalı,bu bağlamda ne diyosun?
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fazer'la 12 bin km oldu, büyütme ihtiyacı duymadım hiç. Büyük olasılıkla ömrüm boyunca da daha büyük motora ihtiyaç duymayacağım. 100HP güçten fazlası gayet gereksiz, ben daha ufak bir motora geçmeyi bile düşünüyorum zaman zaman.
    Beygir gücü olarak olmasada model yılı,kaliteli,tasarım olarak mutlaka daha iyisine geçmek isterim ben ya kendimi biliyorum

  16. #36
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    ankette kawasaki dedim ama fuara katılmadı kıl oldum. kle 500 almayı düşünüyodum seneye. ciddi şekilde fikrim değişmiş durumda. alma hırboların malını
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  17. #37

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Hergün okula gidip gelecek biri için, hele ki bu okul yolu şehir trafiğindeyse en mantıklı tercih ER-6n. Kullanımı çok keyifli ve pratik bir motor. 2 silindir'in tüm avantajlarını sağlarken dezavantajlarını makul dercede aza indirgemiş (titreşim ve yüksek hızdaki performans gibi, zira çok titremiyor ve hiç fena kaçmıyor). Ama tabii ki herşey mantık değil. Duygular da önemli.

    12000 km'dir ER-6n kullanıyorum. Frenleri hariç her konuda tatmin edici bir motor. Fren konusuna gelince.. benim ki ABS'li versiyon ve ABS çok erken ve hissettirmeden devreye giriyor. ABS'siz versiyonun frenlerinin daha iyi his verdiğini duydum ama gene de GSR'ın frenleri kadar iyi olduğunu sanmam. Bu arada Fazer'ın frenleri için de pek hoş şeyler yazılmıyor okuduğum testlerde ama kullanmadım, bilemem.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Sen iyisimi bi tane vtr250 alacaktın.Hem az yakar hem de baya beygiri var.

  19. #39

    Üyelik
    18 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    Listelenen motorların hepsine bindim. Er6N tatlı makinedir ama 4silindiri bazı koşullarda aratabilir, onun dışında kalkışı oldukça iyi. Gsr600 gerçekten güzel makinedir, bana görünüm olarak çok yakışıklı gelmese de kullanımı rahat, mivv egzoz+kit ile mükemmel sonuç veren makinedir fazer benim kalemim değil ama kötüleyenlere de akıl erdirmek güç, sonuçta piyasası en iyi olan motorlaradan birisi. İyi bir kullanıcı isen sana tavsiyem 4 silindirli bir naked al. ben 2008 model kawaZ750 kullanıyorum, çok memnunum. Şiddetle tavsiye ederim!

  20. #40
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ankette kawasaki dedim ama fuara katılmadı kıl oldum. kle 500 almayı düşünüyodum seneye. ciddi şekilde fikrim değişmiş durumda. alma hırboların malını
    Aynen ben de kawasaki için gittim ama mortingen...
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hergün okula gidip gelecek biri için, hele ki bu okul yolu şehir trafiğindeyse en mantıklı tercih ER-6n. Kullanımı çok keyifli ve pratik bir motor. 2 silindir'in tüm avantajlarını sağlarken dezavantajlarını makul dercede aza indirgemiş (titreşim ve yüksek hızdaki performans gibi, zira çok titremiyor ve hiç fena kaçmıyor). Ama tabii ki herşey mantık değil. Duygular da önemli.

    12000 km'dir ER-6n kullanıyorum. Frenleri hariç her konuda tatmin edici bir motor. Fren konusuna gelince.. benim ki ABS'li versiyon ve ABS çok erken ve hissettirmeden devreye giriyor. ABS'siz versiyonun frenlerinin daha iyi his verdiğini duydum ama gene de GSR'ın frenleri kadar iyi olduğunu sanmam. Bu arada Fazer'ın frenleri için de pek hoş şeyler yazılmıyor okuduğum testlerde ama kullanmadım, bilemem.
    Aldık mı abssiz alalım o zaman,teşekkürler giderek kafama yatıyo.
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen iyisimi bi tane vtr250 alacaktın.Hem az yakar hem de baya beygiri var.
    Valla bilmediğim motosikletti,hakikaten çok hoş verileri var,tipide güzel ama fiyattan sınıfta kaldı,onu alana kadar 11000tlye,gider ninja alırım 250 cc alacak olsam.
    Alıntı cienfuegos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Listelenen motorların hepsine bindim. Er6N tatlı makinedir ama 4silindiri bazı koşullarda aratabilir, onun dışında kalkışı oldukça iyi. Gsr600 gerçekten güzel makinedir, bana görünüm olarak çok yakışıklı gelmese de kullanımı rahat, mivv egzoz+kit ile mükemmel sonuç veren makinedir fazer benim kalemim değil ama kötüleyenlere de akıl erdirmek güç, sonuçta piyasası en iyi olan motorlaradan birisi. İyi bir kullanıcı isen sana tavsiyem 4 silindirli bir naked al. ben 2008 model kawaZ750 kullanıyorum, çok memnunum. Şiddetle tavsiye ederim!
    Ben de 4 silindirin sesine,özellikle gsrın kine hastayım ama duyguları bi kenara bırakmak gerekecek sanırım,bundan sonra ki motorum z750 veya z1000 olabilir mesela.
    Şu baya asi duruyo,bayıldım.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43761647/detay


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)