Anket: Hangisini seçmeli?
- Katılımcı sayısı
- 104. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Kawasaki er6n
-
Yamaha fz6 fzer
-
Suzuki Gsr
-
Diğer?
Naked kararsızlığı yardım
-
şık bi naked gsr 600.cok yakar dıyosan
cbf500.eski duruyor dersen o zaman fz6(fazer değil) olabilir.o da pahalı dersen er6n.
ama yıne de şansın varsa hepsıne gıt bı otur.hatta ımkanın varsa bırer tur at.gördugun motor istedıgın surus keyfını vermeyebılır.şimdiden hayırlı olsun.
We believe in sky,not to sunroof!
Reklamlar
-
-
Mersin İl Temsilcisi
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Oncelike senelerdir Naked motorlara binmis hemen hemen hepsini surmus veya sahip olmus biri olarak. Motorda aradigin ozelikleri bilmek te fayda var.
Bugun modern naked ve klasik naked olarak iki tip tasarimi yollarda gormekteyiz. Saydiginin motorlarin hepsinin kendine gore guzelligi var.
Sahsen bu saydiklarinin arasinda goze en guzeli Kawasaki gibi gorunuyor.
Yurekce bozulacak ama acikcasi ben BNW F800S pek naked motor sinifina sokamiyorum. Sirf ABS si icin bir motor tercih etmezdim. ABS li BMW oldu ama acikca soyliyim bugune kadar en iyi frenleri olan motor Ducati Monster idi. Ciddi bir fark vardi BMW ile Ducati arasinda. Hatta ben husrana dahi ugrasmitim BMW nin frenlerini kullaninca.
Naked in krali ve tasarim harikasi Ducati dir.
Su motor 12.500 TL etiket ile alici bekliyor ve acikcasi bastirir isen cok iyi fiyatlara alabilirsin.
Ducati de iki tip model vardi 600 cc ve 1000cc siniflari. Her zaman 1000cc siniflari tam donanimli ve ciddi bir guc farkli ile gelir. Bu da onlardan elindeki butce ile bu motoru pazarlikla alabilirsin. 900cc monster sahibi olmus biri olarak sunu diyebilirimki Ducatiye bindikten sonra diger motorlar biraz vasat gelecektir sana
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...42346321/detay
haklısın üstad
kafa karenajı ( rüzgardan korunma maksatlı, çünkü ön cam çok iş görmüyor bence. boy 1,85)
yakıt ( şehir içi ve dışı ortalaması 4 litre)
abs ( benim için önemli )
olarak söyledim ben fikrimi. naked olarak görülmeyebilir ama benc çok da kıvrak.
ancak, şunu söyleyebilirim ki;
2. el kaygın yoksa
parça konusunda ve işçilikte ustalarıma güveniyorum dersen
İTALYAN MOTOSİKLETİ DİĞERLERİYLE ASLA KIYASLAMA....İTALYANLAR ÖZELDİRVE HEPSİ EFSANEDİR
( not : zeda, senin motosiletin 1998 modeldi yanılmıyorsam ve senin makina bu ilandakinden kat kat temiz ve güzeldi. hala aklımdadır o makina )
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
( not : zeda, senin motosiletin 1998 modeldi yanılmıyorsam ve senin makina bu ilandakinden kat kat temiz ve güzeldi. hala aklımdadır o makina
)
Yurekce dostum benim de aklimda. Malesef ne Japonda ne Alman da ruh yok, teknoliji ve saglamlik konfor gibi bir cok sey veriyorlar ama italyanlarda bir ruh var resmen. Isin komik tarafi motoru benden alan kisi zamaninda bana satan kisi
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Mersin İl Temsilcisi
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
demek ki yakında sana geri dönecek mantığı çıkar buradan
belki o vakit bn satın alabilirim
senin cafe racer projesi nasıl gidiyor? 20 gün parça bekleyecektiniz sanırım
Adamin konusunu sahiplendik kendi isimizi konusuyoruz Gerekir ise ordan devam ederiz. Parcalar yolda tek subap larim kaldi. Onu yaptiracagim Konyada onun arastirmasini yapiyorum. Parcalar gelince basliga ekleyecegim bilgileri.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
naked alacak olsam Z1000 tek tercihim. Sen 600 cc istiyorsun ER6-N yi yada Z750 yi tercih edebilirsin.
-
gsr derim de başka bir şey dememmmm...
-
Fazer derim başka bişey demem.
Yok yok derim.
Fazer deyip başka bir şey demesem senin ne işine yarar ki? Ancak laf kalabalığı olur.
Bir yıldır 2005 FZ6 Fazer (98 HP) kullanıyorum. Yakıt tüketimi gücüne göre mantıklı (100km'de uzun yolda 5-5.5, şehir içi 6, tam gaz gidince 9.5 litre). Şehir içinde aşırı kıvrak bir motor değil tabii, ancak kullanımı fazla zor da değil. Hızlanması GSR ile aşağı yukarı aynı, frenlemesi yakın, viraj kabiliyeti sanki biraz daha düşük. ABS olmaması bir eksiklik, ABS'li olanları bulmak zor iş. 160km/sa hıza dek çok az rüzgar alıyor, uzun yolda konforlu sayılabilecek bir motor. Kronik sorunu pek yok. Yedek parçaları GSR'a göre daha ucuz ve bol, ikinci eldeki Fazer sayısı da GSR'dan daha fazla.
Özetle Fazer'imden memnunum. Fazer yerine FZ6 kullansam daha az memnun olurdum, rüzgarın fazlasını çok sevmiyorum.
-
sadece senin yazını okudum. Buna cevabım. Sakın simsar a gitme...Satışı kolay olan hangi makine hoşuna gidiyorsa onu al...1 sene sonra sıkılıp satmaya kalktığında elinde kalmamalı. Saygılar
Doğaya Dönüş, ruha tılsımlı bir dokunuştur
www.returnnature.blogspot.com
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
sevgili kardeşim;
Bir naked meraklısı olarak :
tüm kafa grenajsız motorlar öncelikle aşırı rüzgar alır ve yüksek hızlarda bu olay çok rahatsız eder.
şehir içi ağırlıklı ise 4 silindir tavsiye etmem
er6n iyidir ama sıkıştırdığında yakıt oldukça artıyor
gsr sahibi olmuştum, otobanda rüzgar ve şehiriçinde yakıt problemim vardı
fazer teknolojis GSR nin yanına bile yaklaşamaz.
er6n şehir içi oldukça iyidir
ben sana bir yeni tercih sunayım : BMW f800S
yakıt + rüzgar +abs + direksiyon amortisörü + elcik ısıtma vs vs vs...
fiyatlar da sana yakın...
Hocam fazerin ne teknolojik eksikliğini gördünüzde,yada Gsr ın fazere ne kadar çok teknolojik üstünlüğü varda bunu yazdınız merak ettim doğrusu...
-
oocan adlı üyeden alıntı
İşin çok zor sevgili kardeşim.
İlk 600 lük motoruna geçiyorsun. Gerçekten takdir edilecek kadar mantıklı seçeneklerin var hepsi birbirinden güzel.
Valla ben senin yerinde olsaydım heyecandan yerimde duramaz araştırmayı falan bir kenara atıp önüme bunlardan ilk hangisi çıkarsa saldırır alırdım.
Umarım temiz ve bakımlı bir tanesini denk getirir uzun yıllar keyfini çıkarırsın.
Saygılar
Aynen bu durumdayım galiba,güzel anlatmışsınız halimi
kameraman adlı üyeden alıntı
şık bi naked gsr 600.cok yakar dıyosan
cbf500.eski duruyor dersen o zaman fz6(fazer değil) olabilir.o da pahalı dersen er6n.
ama yıne de şansın varsa hepsıne gıt bı otur.hatta ımkanın varsa bırer tur at.gördugun motor istedıgın surus keyfını vermeyebılır.şimdiden hayırlı olsun.
er6n heryerden en mantıklı olan gibi gelmeye başladı banada.
Khutuck adlı üyeden alıntı
Fazer derim başka bişey demem.
Yok yok derim.
Fazer deyip başka bir şey demesem senin ne işine yarar ki? Ancak laf kalabalığı olur.
Bir yıldır 2005 FZ6 Fazer (98 HP) kullanıyorum. Yakıt tüketimi gücüne göre mantıklı (100km'de uzun yolda 5-5.5, şehir içi 6, tam gaz gidince 9.5 litre). Şehir içinde aşırı kıvrak bir motor değil tabii, ancak kullanımı fazla zor da değil. Hızlanması GSR ile aşağı yukarı aynı, frenlemesi yakın, viraj kabiliyeti sanki biraz daha düşük. ABS olmaması bir eksiklik, ABS'li olanları bulmak zor iş. 160km/sa hıza dek çok az rüzgar alıyor, uzun yolda konforlu sayılabilecek bir motor. Kronik sorunu pek yok. Yedek parçaları GSR'a göre daha ucuz ve bol, ikinci eldeki Fazer sayısı da GSR'dan daha fazla.
Özetle Fazer'imden memnunum. Fazer yerine FZ6 kullansam daha az memnun olurdum, rüzgarın fazlasını çok sevmiyorum.
Hay ağzınıza sağlık ne güzel açıklama olmuş.
Fazerla ilgili hiç bilgim yoktu güzel oldu.
hazakan adlı üyeden alıntı
sadece senin yazını okudum. Buna cevabım. Sakın simsar a gitme...Satışı kolay olan hangi makine hoşuna gidiyorsa onu al...1 sene sonra sıkılıp satmaya kalktığında elinde kalmamalı. Saygılar
simsar ne demek kaçırmışım ?
bence de ikinci el çok önemli,çünkü hem param değerli hem de kesin büyütmek isticem bir iki seneye.
-
fazere de gsrye de binen biri olarak söylüyorum: gsr çok farklı ,istediğin her şey onda. elbette fazer sayısı fazla olacak çünkü daha eski ...arkadaşım sadece görünüşe aldanıp da motor alma her ikisine de binenlere sor sana şu konuda güvence verebilirim gsr al pişman olmazsın...
-
KingoftHeWest adlı üyeden alıntı
...
bence de ikinci el çok önemli,çünkü hem param değerli hem de kesin büyütmek isticem bir iki seneye.
Fazer'la 12 bin km oldu, büyütme ihtiyacı duymadım hiç. Büyük olasılıkla ömrüm boyunca da daha büyük motora ihtiyaç duymayacağım. 100HP güçten fazlası gayet gereksiz, ben daha ufak bir motora geçmeyi bile düşünüyorum zaman zaman.
-
recepalkan adlı üyeden alıntı
fazere de gsrye de binen biri olarak söylüyorum: gsr çok farklı ,istediğin her şey onda. elbette fazer sayısı fazla olacak çünkü daha eski ...arkadaşım sadece görünüşe aldanıp da motor alma her ikisine de binenlere sor sana şu konuda güvence verebilirim gsr al pişman olmazsın...
Ben de zaten gsra karar vermştim taki yakıtını duyana kadar ama şaka gibi malesef beni çok yorar onun yakıtı hergün hergün,ekonomik de olmalı,bu bağlamda ne diyosun?
Khutuck adlı üyeden alıntı
Fazer'la 12 bin km oldu, büyütme ihtiyacı duymadım hiç. Büyük olasılıkla ömrüm boyunca da daha büyük motora ihtiyaç duymayacağım. 100HP güçten fazlası gayet gereksiz, ben daha ufak bir motora geçmeyi bile düşünüyorum zaman zaman.
Beygir gücü olarak olmasada model yılı,kaliteli,tasarım olarak mutlaka daha iyisine geçmek isterim ben ya kendimi biliyorum
-
ankette kawasaki dedim ama fuara katılmadı kıl oldum. kle 500 almayı düşünüyodum seneye. ciddi şekilde fikrim değişmiş durumda. alma hırboların malını
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
Hergün okula gidip gelecek biri için, hele ki bu okul yolu şehir trafiğindeyse en mantıklı tercih ER-6n. Kullanımı çok keyifli ve pratik bir motor. 2 silindir'in tüm avantajlarını sağlarken dezavantajlarını makul dercede aza indirgemiş (titreşim ve yüksek hızdaki performans gibi, zira çok titremiyor ve hiç fena kaçmıyor). Ama tabii ki herşey mantık değil. Duygular da önemli.
12000 km'dir ER-6n kullanıyorum. Frenleri hariç her konuda tatmin edici bir motor. Fren konusuna gelince.. benim ki ABS'li versiyon ve ABS çok erken ve hissettirmeden devreye giriyor. ABS'siz versiyonun frenlerinin daha iyi his verdiğini duydum ama gene de GSR'ın frenleri kadar iyi olduğunu sanmam. Bu arada Fazer'ın frenleri için de pek hoş şeyler yazılmıyor okuduğum testlerde ama kullanmadım, bilemem.
-
Sen iyisimi bi tane vtr250 alacaktın.Hem az yakar hem de baya beygiri var.
-
Listelenen motorların hepsine bindim. Er6N tatlı makinedir ama 4silindiri bazı koşullarda aratabilir, onun dışında kalkışı oldukça iyi. Gsr600 gerçekten güzel makinedir, bana görünüm olarak çok yakışıklı gelmese de kullanımı rahat, mivv egzoz+kit ile mükemmel sonuç veren makinedir fazer benim kalemim değil ama kötüleyenlere de akıl erdirmek güç, sonuçta piyasası en iyi olan motorlaradan birisi. İyi bir kullanıcı isen sana tavsiyem 4 silindirli bir naked al. ben 2008 model kawaZ750 kullanıyorum, çok memnunum. Şiddetle tavsiye ederim!
-
zalim17 adlı üyeden alıntı
ankette kawasaki dedim ama fuara katılmadı kıl oldum. kle 500 almayı düşünüyodum seneye. ciddi şekilde fikrim değişmiş durumda. alma hırboların malını
Aynen ben de kawasaki için gittim ama mortingen...
kench adlı üyeden alıntı
Hergün okula gidip gelecek biri için, hele ki bu okul yolu şehir trafiğindeyse en mantıklı tercih ER-6n. Kullanımı çok keyifli ve pratik bir motor. 2 silindir'in tüm avantajlarını sağlarken dezavantajlarını makul dercede aza indirgemiş (titreşim ve yüksek hızdaki performans gibi, zira çok titremiyor ve hiç fena kaçmıyor). Ama tabii ki herşey mantık değil. Duygular da önemli.
12000 km'dir ER-6n kullanıyorum. Frenleri hariç her konuda tatmin edici bir motor. Fren konusuna gelince.. benim ki ABS'li versiyon ve ABS çok erken ve hissettirmeden devreye giriyor. ABS'siz versiyonun frenlerinin daha iyi his verdiğini duydum ama gene de GSR'ın frenleri kadar iyi olduğunu sanmam. Bu arada Fazer'ın frenleri için de pek hoş şeyler yazılmıyor okuduğum testlerde ama kullanmadım, bilemem.
Aldık mı abssiz alalım o zaman,teşekkürler giderek kafama yatıyo.
AmonRA34 adlı üyeden alıntı
Sen iyisimi bi tane vtr250 alacaktın.Hem az yakar hem de baya beygiri var.
Valla bilmediğim motosikletti,hakikaten çok hoş verileri var,tipide güzel ama fiyattan sınıfta kaldı,onu alana kadar 11000tlye,gider ninja alırım 250 cc alacak olsam.
cienfuegos adlı üyeden alıntı
Listelenen motorların hepsine bindim. Er6N tatlı makinedir ama 4silindiri bazı koşullarda aratabilir, onun dışında kalkışı oldukça iyi. Gsr600 gerçekten güzel makinedir, bana görünüm olarak çok yakışıklı gelmese de kullanımı rahat, mivv egzoz+kit ile mükemmel sonuç veren makinedir
fazer benim kalemim değil ama kötüleyenlere de akıl erdirmek güç, sonuçta piyasası en iyi olan motorlaradan birisi. İyi bir kullanıcı isen sana tavsiyem 4 silindirli bir naked al. ben 2008 model kawaZ750 kullanıyorum, çok memnunum. Şiddetle tavsiye ederim!
Ben de 4 silindirin sesine,özellikle gsrın kine hastayım ama duyguları bi kenara bırakmak gerekecek sanırım,bundan sonra ki motorum z750 veya z1000 olabilir mesela.
Şu baya asi duruyo,bayıldım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43761647/detay
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)