Arkadaşlar bu üçü içinde ve de tabiki suzuki amcayıda unutmayalım
chopper olarak en iyisi (diyelim kısaca) hangisidir
Arkadaşlar bu üçü içinde ve de tabiki suzuki amcayıda unutmayalım
chopper olarak en iyisi (diyelim kısaca) hangisidir
ben önceki motorum olan dragstar 650yi tavsiye edebilirim. piyasada en çok bulunan cruiserdır zaten. honda shadow da olabilir ancak kawasaki ve suzukiyi çok tavsiye etmem. servis ve yedek parça olarak ta yamaha ve honda iyidir.
Biz ilhamlarimizi gokten ve gaipten degil dogrudan dogruya hayattan almis bulunuyoruz. K.Atatürk
Güzel bir topik açmışsın pacino gerekiyordu böyle bir forum. Bende seneye Dragstar ımı değiştirip ya Dragstar yada Honda alacağım. Fiyatlarıda gözardı etmemek lazım. Honda Shadow + Sisy Bar + Ön cam + Yan Çantalar = Dragstar mı yapıyor ne ?
Düşünmek lazım
bence shadow tek eksiği (shaft) kullanmaması.
3.18 tl olan benzinin 2 tl'si vergi
Shadow artık Saftlı
tek kelime her şeyi anlatıyo: shadow
Herbalife ürünleri için pmden mesaj atın
35 BTU 55
Vn 800 'ün ne kadar kötü bir egzostu vardır yani.. I ıh çok sırıtıyor
Dragstar ve Shadow arasında ben de bir türlü kesin kara veremiyorum. İkisi de pek hoş gözüküyor. Babam da cruiserlardan hiç. haz etmediği için ondan da fikir alamıyorum. "Bana sorarsan ikisi de birbirinden berbat" diyor. (O eski bir racingci)
Dragstarı geçenlerde yolda gördüm ama biraz da abartılı aksesur yüzünden olsa gerek, toparlak bir makine gibi gözüküyordu. Gözüme hiç hoş gelmedi. Ama shadowu da hiç görmedim henüz. :D
Ama inernettin görüğüm kadarıyla;
Her zaman, her yerde en büyük Shadow.
Yokuşta geçme beni, düzde ezerim seni !
Heyula, Her zaman, her yerde en büyük Shadow.
ayrıca dunyanın en sorunsuz motorlarından biri..!!
yakıt sarfiyatı:
şehir ici:140.000.tl
şehir dışı:120.000.tl
bu da benim shadow'un resmi
Her zaman dogruyu söyle,ne söyledigini hatırlamak zorunda kalmazsın!!
danger'ın da dediği gibi kawasaki ve suzuki'de yedek parça problemi yaşanabilir.
Dragstar çok pahalı. 0 km alınacaksa sadece 650 Classic modeli var o da 15.000 YTL'nin üstünde. Aycan'ın da dediği gibi Shadow 750'yi 13.000 YTL'ye alıp ekstraları koysan daha karlı olur gibi görünüyor.
Dragstar'ın motoru da 40HP olarak pek tatminkar görünmüyor. Kullanan arkadaşlara sormak lazım. Çoğunun 1100'e geçmek için motorlarını sattıklarını görüyorum.
Benim eski motorum Kawasaki EN 500 50HP idi. Çok seri bir makinaydı. Bütçesi kısıtlı olanlar için bence iyi bir alternatiftir. Motorunun V tipi olmaması estetik açıdan puan kaybettiriyor, ama su soğutmalı ve kayışlı olması hoşuma giden özelliklerindendi.
Görünüş olayı tamamen kişisel zevk meselesi tabi. Heyula "Vn 800 'ün ne kadar kötü bir egzostu vardır yani.. I ıh çok sırıtıyor" demiş. Mesela Shadow 600'ün de deposu ve sürücü selesi altında bulunan depo ile bitişik kısım da benim gözüme batar hep. Fakat kullananların da dediği gibi Honda'lar gerçekten sorunsuz olmaları ile prim yapıyorlar.
Suzuki Marauder ve Intruder hakkında pek bilgim yok. Açıkçası gözüme güzel bir Marauder ilişti. Almayı düşünüyorum ama kararsızım : Gidonun alçak olması, artık satılmıyor olması ve yedek parça sıkıntısı yaşayabilecek olmam beni biraz düşündürüyor. Suzuki sahiplerinden yorum ve öneri rica ediyorum.
Shadow'un 750 liliği ile 600 lüğü arasında da biçim-görünüş olarak oldukça fark var aslında. Ben şahsen ikisi arasında da 750 yi tek geçerim. Ama dediğim gibi binen tandığım yok, performansı hakkında kesin bilgi taşımıyorum.
Shadow-vt, bu arada motor çok güzelmiş, çok temiz âlet.
Yokuşta geçme beni, düzde ezerim seni !
Arkadaşlar sabah dergilerimi karıştırırken elime Yamahanın galiba fuardan aldığım broşürü geçti elime bayağı bir inceledim Fikrimi Dragstar olarak değiştiriyorum Görünüşü süper arka sinyaller stopların üzerinden iniyor aşağı ayaklıklar falan Süper biraz daha fazla para verip dragstar alacağım galiba...
Bir cruiserda görünüşe etki eden en öncelikli parça olarak ben ilk egzostları, ikinci olarak motor biçimini, son olarak da far tasarımını görüyorum.
Bu üç özellik üzerinden Honda Shadow 750 ile Yamaha Dragstar 650 yi karşılaştırdığım zaman,
Egzost biçimi olarak kabûl ediyorum ki dragstar ;çok daha başarılı olmuş.
İkinci konu motor görünüşüne göre shadow kromu daha bol ve damla şekille benim beğenimi topladı. Zira dragstarın motoru, bütünle birleşmemiş gibi duruyor bana göre.
son olarak arka far tasarımı ki, ufak bir ayrıntı gibi gözükse de bence görünüşe çok büyük etkisi var. Bence burada da shadow burun farkıyla almış olayı. (En zor kararı burada verdim)
Bir de dragstardaki ayaklıkları pek tutmadım doğrusu, motorun klasikliğini bozmuş gibime geldi.
Her ne kadar bu şekilde basitçe değerlendirmeler yapsam da, daha önce de dediğim gibi ne yazık ki, bir binenden ya da bilenden fikir almış değilim. Hâlâ da shadow ve dragstar arasında karar veremiyorum zaten. Fiyat, motor hacmi, dayanıklılık üçgeninde düşünürsek ibre biraz daha shadowa kayacak gibi ama.
(Yukarıda yer alanlar sadece şahsî kanaatim ve beğenilerimden ibarettir.)
Yokuşta geçme beni, düzde ezerim seni !
shadow-vt, bence motoruna ve burdaki resime bir nazar boncuğu ekle Alet gerçekten süper, bugüne kadar gördüğüm en tatlı cruiser diyebilirim (sanırım renginden dolayı). MAAŞALLAH
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Eyong, teşekkur ederim .Allah cumlemize kaza bela vermesin..
Her zaman dogruyu söyle,ne söyledigini hatırlamak zorunda kalmazsın!!
Shadow un beni üzen tarafları da gidonun kaynaklı olması, ön camurluğun cok sade olması ve shadow yazısının boya ile işlenmesi. aslında oraya kromldan güzel bir shadow yazısı olsa süper olur. Birde Ayaklık uzun yolda şart arkadaşlar.
Heyula, Honda Shadow 750 ile Yamaha Dragstar 650 karşılaştırmana tek bir farkla katılıyorum. Shadow'un ilk gördüğümde hoşuma gitmeyen egzost tasarımı sonraları hoşuma gitmeye başladı. Son birkaç senedir Dragstar hep en favorimdi. Fakat geçen sene çeşitli aksesuarlarla süslenmiş Shadow'u gördüğümde tereddütte kalmaya başladım.
Bu sene de Marauder'in yeni versiyonu diyebileceğim Suzuki VZ 800 Intruder M800 beğenimi topladı. Cruiser ile Street arası yırtıcı bir görüntüsü var.
Dragstar'ı da süslediğiniz zaman çok güzel oluyor tabi. Bu 3 motorun da fiyatları birbirine yakın. Dragstar 650cc olduğu için küçük te olsa bir vergi avantajı var. Fakat benim motora harcayacağım 15 milyarım olsa, çıplak Dragstar yerine, 13'e Shadow alır, kalan 2 milyarla da yukarıdaki resimdeki gibi süslerim.
VN800'e gelince, distribütörünü bulamadım. Kawasaki'nin Türkiye Distribütörü hangi firma ve internet sitesi var mı? Bilen varsa yazarsa sevinirim.
Z-Moto olarak biliyorum yanılıyorda olabilirim.
http://www.kawasaki-turkiye.com/
bendeki shadow'un orjinal gidonu yekpare,camurlugun sade olmasına gelince cok guzel camurluk nikelajları var takılabilir(ben yaptıracagım)aycansezer adlı üyeden alıntı
ayrıca 97 shadowlarda depodaki yazı nikelaj resimde var(yeni modellerede yaptırılabilir)eksozlarıda 10cm capında uzatıp cıkısları yan kestirecegim.
motor koruma demirinede ayaklık takmak sorun degil.
arka tekerlekler 20 inc.arkadan goruntusu cok iyi,ayrıca iki kisiyle suruslerde denge unsuru mukemmel .senin istedigin ozellikler kolay ve basitce olur arkadasım..
Her zaman dogruyu söyle,ne söyledigini hatırlamak zorunda kalmazsın!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)