Triumph tiger 1200 2020 model bir motosiklet almayı düşünüyorum. Daha önce kullanmış arkadaşların yorumlarını alabilirmiyim. Aynı fiyata 2.el 2016-2017 Gs 1200 mi yoksa sıfır Triumph tiger 1200 mü? Şimdiden destekleriniz için teşekkür ederim
Triumph tiger 1200 2020 model bir motosiklet almayı düşünüyorum. Daha önce kullanmış arkadaşların yorumlarını alabilirmiyim. Aynı fiyata 2.el 2016-2017 Gs 1200 mi yoksa sıfır Triumph tiger 1200 mü? Şimdiden destekleriniz için teşekkür ederim
Arkadaşımda 2014 modeli vardı yeni sattı , kısa olsada kullanma imkanım oldu , 135 beygirlik gücüyle otobanda keyif veriyor ama yüksek ağırlık merkezi nedeniyle düşük hızlarda korkutuyor , dururken ayağınızı koyduğunuz yeri iyi seçmelisiniz , normalde bir çok motoru tutabileceğiniz açılarda 1200 Tiger'ı direk yere bırakmanız gerekebilir , arkadaşımda iki üç kez bunu yaşadı , ben kullanırken merak edip durduğum yerde yana esnettim hooop motor elimden gidiyordu :D yeni kasası hafiflemiş yada ağırlık noktası biraz düşürülmüş olabilir..
Çok teşekkür ederim. Yüksek motorlarda sanırım benzer problemler var.
Benzer ağırlıklara sahip Super Tenere ve Crosstourer da kullandım , düşük hızlarda bu kadar korkutmuyorlar..Super Tenere yi İstanbul'da bazı bayiler 3 lü metal çanta ve birkaç aksesuarıyla satıyor bu aralar , çok beğendiğim bir motordur..
Teşekkürler Gs kullandınız mı onunla kıyaslayabiliyormusunuz
Borusan İstinye den iki defa test sürüşü gerçekleştirdim , bahsettiğim olay GS de kesinlikle yok , ilk defa kullanan biri bile tedirgin olmayacaktır , boksör motoru oldukça yere yakın , esasen TR piyasasına bakarsak bu sınıfta en pahalısıda olsa GS i tercih etmek mantıklı zira ikinci elde rakipleri kadar aşırı değer kaybetmiyor..
bu sınıftaki bütün motosikletleri kullanmış biri olarak ktm 1290/1050 1190 1090 bmw1200gs tenere 1200 tiger 1200
çevremde kullanan arkadaşlarımın motosikleri genelde uzun uzun alırım kullanırım bu sınıfın lideri bence triumph
yakışıklı güçlü atik çevik konforlu
sadece asfaltta uzun yollar yapacak olsam tiger 1200 den başka bi motor a binmezdim o hırlayan kaplan gibi sesi yeter
bmw dersen ona yan dönüp bakmam
motosiklet işi mantıktan uzak kişisel bi araç o yüzden 2.eli parçası vs şeyleri düşünmeden karar verin
gönlünüz neye kayıyorsan onu alın mantığı bi kenara bırakın
Çok Teşekkür ederim. 80 bin km Den fazla gs ve gs Adv kullandım. 10 bin km Den fazla k1600gtl kullandım.bunun dışında Tenere Honda nın birçok modelini de uzun km ler kullandım. Ama hiç Triumph kullanmamıştım. Klasik söylemler parça bulunmaz ikinci eli düşük vs vs. Geçenlerde bir test sürüşüne çıktık. Samimiyetle söylemem gerekirse Honda africa twin Yamaha Tenere gibi aynı veya yakın sınıf modelleri Triumph tiger 1200 ün yanına bile yaklaşamaz. Kıyaslayacağım motor r 1200 gs olur ki ilk sürüşte başı şeyleri kıyaslayabiliyoruz ancak Takdir edersinizki Triumph test sürüşü 50-100 km civarında oldu. Bazı kararlar ve tecrübeler için uzun yıllar ve km ler gerekebiliyor. Tekrar paylaşımınız için teşekkür ederim
hocam korlas triumph üzerinde baya bir duruyor.yeni modeller anında geliyor test sürüşleri vs.yedek parça olarak başının ağrıyacağını pek sanmıyorum açıkcası.o kadarda tecrüben var zaten sıkıntı yaşamazsın bencede.tek sıkıntı arkadaşta belirtmiş düşük hızlarda ağırlık sorunu.alışıabilir büyük ihtimal ama devamlı şehir içinde gezmelik bir durumu yok tabi.bu arada her türlü 0km motor ilk seçenektir heleki şu dönemde.hele triumph seçeneği varsa 0km uyku tutmaz adamı her modelini ayrı bir seviyorum triumph ın
Teşekkür ederim. Bu dönemde Fiyat politikası çok agresif. Zaten benim bu motoru merak etmemdeki en büyük sebep bu oldu. Avrupa fiyatları ile aynı neredeyse. 0 km BMW ile Triumph TL bazında yaklaşık yarı yarıya geliyor . Almanya’da İngiltere’de Fransa’da BMW ile Triumph arasında 1000 Euro gibi fark varken Türkiye’de inanılmaz bir fark var. c Fiyat politikası Daha önce de Hep mi böyleydi bilmiyorum ama fiyat bakımından çok mantıklı.
Kişisel tecrübelerime göre 800, 1200'e göre daha tercih edilir bir motosiklet.
800 çevikliği, hafifliği ve bütünlüğü ile beni daha mutlu etmişti. Bu açıdan bakınca 1200 ile arasında da ikna edici bir güç ve çekiş farkı görememiştim; tabii ki 1200 daha güçlü fakat 800'deki artılar daha ağır basmıştı; aklınızda bulunsun.
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
ağırlıklı şehiriçi kullanacaksan 1200 çook yorar. yakıtı ve bakımı da cabası.
F54' e katılmakla beraber.
Sıfır GS 1200 mü?
Sıfır Tiger 1200 mü?
Diye sorsaydınız, ben yine Tiger 1200 derdim.
GS modelleri bana orta yaş sendromu gibi gelmekte.
Yeni Tiger ise, tam anlamıyla olmuş.
Tercih öncesi kullanım amacı çok önemli.
Karayolu seyahati ise konu, Tiger kullanıcısına " yahu bunu niye aldım ben " dedirtmez.
Kısmen arazi arzusu, kamp tutkusu varsa;
1290 Adventure ile beraber, Africa Twin de bakılabilir.
Aktif bir Africa Twin kullanıcısı olarak beni çok memnun bıraktığını söyleyebilirim.
Çok teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
Teşekkür evet africa da güzel motor özellikle arazi deki performansı gs Den iyi diye düşünüyorum. Benim sürüş kabiliyetim önemlidir elbette
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
Genelde uzun seyahatler yapıyorum. Yolun durumuna göre kısmen şehir içi kısmen offroad oluyor
Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------
Genelde uzun seyahatler yapıyorum. Yolun durumuna göre kısmen şehir içi kısmen offroad oluyor
Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------
Sanırım çok fazla kullanıcı yok.
çok özel bi motosiklet o yüzden forumda kullanıcısını pek bulamazsın
yani aston martin neyse motosiklette de triumph odur kullanıcısı az
https://eksisozluk.com/triumph-tiger...lorer--3325500
Hocam forumda yok fakat ekşide 3 5 kullanıcısı varmış. Özelden sorabilirsiniz onlara belki görürler.
teşekkürler. artık inceleme yazısı yazacağız. kaza bela olmazsa
Tiger 1200u 1500 km surup defalarca bakimini yapmis biri olarak anlatayim:
Triumph modelleri hakkinda hic bir bilgisi olmayan japon motosiklet sahiplerinin ayni diger avrupali motosiklet modelleri gibi atip tuttugu modellerdir.
Tiger 1200 saftli ve bakim araliklari yag bal neyse 16 bin kmde bir olan, muthis sorunsuz, hatta bmw GSlerden bile daha az sorun kaydina sahip bir model.
Yillanmis GSlerin zamanla tum diger alman araclari gibi bazi filtre boru vs birseylerini degistirmeniz gerekir. 95 bindeki bir tiger 1200 sahibi arkadasim bugune kadar sadece amortisor ve saft yagi degistigini soyledi bugune kadar.
Benimse sahsen tek surup eksi diyebilecegim konu agirlik. Kisa manevralar cok zor oluyor. GSte de zor ama o kadar degil. Asiri agir, ama o agirlik 80-90dan sonra mercedes suruyormus hissi veriyor. Hizlandikca kolaylasiyor.
Elektrikli cami, isitmali sele ve elcikler, naturel oturus. GSteki gibi araba hissiyati ama GSteki gibi tamamen araba gibi degil, motosiklet gibi. Virajin viraj gibi, frenin fren gibi.
Muhtesemdir, tavsiye ederim.
bende yakında daytona 675 modeline geçeceğim
Triumph bambaşka bir kalite malzeme işçilik aklınıza gelecek herşey işte çok kaliteli motosikletler üretiyorlar bir kere deneyin japon motosikletler ile arasında çok fazla kalite farkı olduğunu anlayacaksınız
Tam olarak ne öğrenmek istediğinizi, özellikle merak ettiklerinizi sorarsanız... Yardımlaşmamız çok daha kolay olacaktır.
Şuan forum da kullanıcısı olmayabilir ama F54 olsun, Sj's olsun deneyimleyip, tavsiye etmişler. Keza bende, bir kaç sefer kullanma fırsatı buldum. Memnun olmadığım hiç bir noktası olmamakla beraber, yol tutuşu viraj' a giriş ve çıkışı, konforu, frenleri GS' e oranla daha dinamik sürüşü ile güzel bir motosiklet.
Benim kullandığım model desert modeliydi. Siz desert mı alpine tercih edeceksiniz bilemiyorum ama yazdıklarım desert için geçerli.
Şuan desert modeline sahip bir arkadaşım var. Bende o nun motosikletini kullandım zaten ama arayıp anlat desem hadi be benle dalga geçme diyerek telefonu suratıma kapar. O yüzden sizin için önemli merak ettiğiniz bir nokta varsa, o bizzat deneyimliyor çok fazlada geziyor, sorabilirim.
Neden triumph aldı derseniz; Evlendikten sonra mecburiyetten GS' ci olmuştu. Çok yol yaptıgı için GS' artık ömrünü tamamladı piyasa yükselince onu da güzel fiyata sattı, sattığı fiyata da 0 tiger vardı haliyle hemen gitti aldı. Zaten egzotik bir karakterdi bu yüzden şuan çok mutlu.
Şuan ki satış fiyatı da böyle bir, kur böyle bir ortamda bedava. 275.000 TL 295.000 TL bandında satılıyor olaydı, kimse aaa pahalıymış veya neden diyemezdi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)