Aprilla RS 125 mi yoksa Derbi GPR 125 R mı ?
-
ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE MERHABALAR 125CC SS MODELLERİNİ ARAŞTIRDIĞIMDA EN HIZLI BU İKİ MOTOR KARŞIMA ÇIKTI SİZCE HANGİ MOTOR ALINMALIDIR ? ELİMDE 5,500 TL BULUNMAKTADIR VE SADECE PAZAR GÜNLERİ BİNECEĞİM İÇİN KARARSIZ KALMIŞ VE SİZİNDE DÜŞÜNCELERİNİZİ MERAK ETTİĞİMDEN YAZMIŞ DURUMDAYIM. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
Reklamlar
-
Domatesmi sismandir yoksa biber mi daha acidir...
Aprilia, Dünyanın önde gelen yarış, enduro motoru ve scooter üreticisidir.
-
Bana kalırsa Keeway RKS 150-S al ama motor türkiyeye nisan ayında gelecek
-
İkiside olur aprilianın parçası daha pahalıdır buralarda pek bulunmaz ebaydan veya yurtdışı sitelerden alırsınız, derbinin motoru yamaha dtr 125 motorudur, onun motor parçasını bulabilirsiniz daha ucuzdur.
İki motordanda temiz bulmanız zor varsa alınabilir.
Rs 125 daha sağlam ve kuvvetlidir derbiye oranla, rs 125 125cc iki zamanlıda rotax 122 motoruyla yarış şasesi ve yapısıyla efsanedir çok eskilerden bu yada.Rs 125 aslının aynısıdır, yani moto gp 12 cc katagorisinde yarışan rsw rsa 125 motorların normal vatandaş kullansın bi tarafı şişmesin diye üretilenidir
-
bassturbin adlı üyeden alıntı
İkiside olur aprilianın parçası daha pahalıdır buralarda pek bulunmaz ebaydan veya yurtdışı sitelerden alırsınız, derbinin motoru yamaha dtr 125 motorudur, onun motor parçasını bulabilirsiniz daha ucuzdur.
İki motordanda temiz bulmanız zor varsa alınabilir.
Rs 125 daha sağlam ve kuvvetlidir derbiye oranla, rs 125 125cc iki zamanlıda rotax 122 motoruyla yarış şasesi ve yapısıyla efsanedir çok eskilerden bu yada.Rs 125 aslının aynısıdır, yani moto gp 12 cc katagorisinde yarışan rsw rsa 125 motorların normal vatandaş kullansın bi tarafı şişmesin diye üretilenidir
Derbinin motoru yamaha motoru demek oluyor ozaman değil mi ? ama 2 zamanlı oldugundan sımdıkı 4 zamanlı motorlardan daha suratlıdır gıbı dusunuyorum ?
-
125 lik motorda neden hız arıyorsunki ama aprilla 2 zamanlı oldugu ıcın daha hızlıdır tahminimce
-
gokberk6426 adlı üyeden alıntı
125 lik motorda neden hız arıyorsunki ama aprilla 2 zamanlı oldugu ıcın daha hızlıdır tahminimce
125 cc nin kullanımı kolay ve üstünde daha kolay hakimiyet sağlıyorum gibime geliyor.
-
bilmeyenler için aprilia nın son sürati 125 cc bide 250 si var belkide tek sahip olmak istediğim motor
-
elma35 adlı üyeden alıntı
Derbinin motoru yamaha motoru demek oluyor ozaman değil mi ? ama 2 zamanlı oldugundan sımdıkı 4 zamanlı motorlardan daha suratlıdır gıbı dusunuyorum ?
Evet süratli kuvvetli seri ve torklu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------
gokberk6426 adlı üyeden alıntı
125 lik motorda neden hız arıyorsunki ama aprilla 2 zamanlı oldugu ıcın daha hızlıdır tahminimce
Arkadaşın bahsettiği Derbi gpr 125'de 2 zamanlı.
-
bu motosikletler nasıl arkadaslar aldık diyelim segmen falan atıldıgında rektefede masrafı ne olur derbi icin ozellikle
-
furkansalih1 adlı üyeden alıntı
bu motosikletler nasıl arkadaslar aldık diyelim segmen falan atıldıgında rektefede masrafı ne olur derbi icin ozellikle
Piston ve segmanları yutdışında 100 tl ye denk geliyor biraz daha az veya çok olabilir, türkiyedeki yamaha yada fiyat sorulabilir e baydan baktım, rektifiye gerekiyorsa onada 80-150 tl arası birşey alırlar, tamir yapan ustada ustasına göre 200 veya 300 tl alabilir.Piston sökme ölçme inceleme yapma ve takma işi 2 zamanlılar için iki üç saat alır...
-
Aprilia RS 125'in silindiri rektifiye edilemez çünkü nikasil kaplıdır. Bu sayede piston yüksek devirleri çevirebilir. Rektifiye edilirse gerçekte gittiği gibi gitmez. Ancak piston ve segman, şayet aşındıysa, değiştirilebilir.
-
sanausbe adlı üyeden alıntı
Aprilia RS 125'in silindiri rektifiye edilemez çünkü nikasil kaplıdır. Bu sayede piston yüksek devirleri çevirebilir. Rektifiye edilirse gerçekte gittiği gibi gitmez. Ancak piston ve segman, şayet aşındıysa, değiştirilebilir.
Bende fiyatları ve diğerlerini derbi için söylemiştim onların silindirlerinin içi krom gömlek, rektifiye yani genişletme oluyor veya gömlek değişiyor kalmamışsa genişletme mesafesi, sanausbe arkadaşın dediği gibi bazı iki zamanlıların ve aprilianın gömleğinde aşırı çizik ve nikasil kaplama kalkmışsa yenisiyle değiştirmek gerekir normalde içi tekrar kaplama oluyorda Türkiyede yok yurtdışında yapıyorlar oda zaten başka marka yenisinin fiyatına denk geliyor nerdeyse...
-
bassturbin adlı üyeden alıntı
Bende fiyatları ve diğerlerini derbi için söylemiştim onların silindirlerinin içi krom gömlek, rektifiye yani genişletme oluyor veya gömlek değişiyor kalmamışsa genişletme mesafesi, sanausbe arkadaşın dediği gibi bazı iki zamanlıların ve aprilianın gömleğinde aşırı çizik ve nikasil kaplama kalkmışsa yenisiyle değiştirmek gerekir normalde içi tekrar kaplama oluyorda Türkiyede yok yurtdışında yapıyorlar oda zaten başka marka yenisinin fiyatına denk geliyor nerdeyse...
Bassturbin'in dediği gibi yurtdışında bunları rektifiye eden adamları ben bulmuştum. Şayet nikasil kaplama bozulduysa onlara kayıtlı posta ile gönderiyorsunuz, honlayıp tekrar nikasil kaplayıp içine de yeni piston koyup gönderiyorlar. Honlama ve nikasil kaplama en son 100 pound civarı idi, artı ptt ücreti, artı piston (o da ortalama 80-90 euro'dur, iyisi)
-
Powersealusa diye bir yer bulmuştum, ebaydan birisi silindir piston seti satıyordu burada kaplattırmıştı, şimdi mail yazdım nikasil kaplama yapıyorlarmı yapıyorlarsa ne kadar olur diye cevap gelince buradan paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
Cevap geldi bahsettiğim yerden 184 dolar honlama ve kaplama, kaynak gerektirecek kırık çatlak vs gibi işler için artı 50 dolar diye cevap yazmışlar, adresinizi verirseniz gönderme ücretinide ortalama söyleyebiliriz demişler, mitaka (farklı marka) sıfır silindir piston keçe ekipmanı ebayda 241 dolar + 120 tl kargo ücreti var tabiki aprilia rs 125 için olurda sorun çıkarsa böyle rakamlar çıkıyor.Gerekirse arıza varsa performans veya motor kompresörü düşmüşse vs. bu kısımlarda müdahale edilir yoksa durdur yerede bozulacak kırılacak eskiyecek diye birşey yok.Motorun ömrü kullanılan yağ ısıtarak kullanmak hor kullanmak aşırı sıkıştırmak zorlamakla alakalıdır her motosiklet içinde geçerlidir bu.
Ebayda bakarken fiyatlara orjinal aprilianın yani rotax ve aprilia silindirlerinin kaplanmışınada denk geldim yani sıfır gibi yeni kaplanmı fiyatı 262 dolar + kargo gönderim ücreti.
Derbide yani kaplamalı olmayan silindirde sorun varsa aşırı çizik kırık deforme bunu sadece motor yenileme yani rektifiyeci mikron olarak silindirin iç çapını honlayıp büyültüyor gerekirse mikron olarak bir büyük boy piston takılıyor, silindirde birşey yoksa piston ölçüsü azalmış eskimişse aynı ölçüde piston alınıp takılabiliyor veya yeni bir çift sekman.Sekmanların ölçüsü genelde standart oluyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)