Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

cbf 1000 mi fazer 8 mi ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    bahar ayının gelmesi hepimizi sevindirdi. bu sene artçılı uzun yollara gitmeyi pılanlıyoruz. nasipse bu iki motor üstünde duruyorum. honda 23900 ama bir şeyler yapacaklarını bildirdiler. fazer 8 ise 23750 fiyat aşağı yukarı aynı
    benim incelemelerim şunlar

    honda arka teker 160 lık fazer 8 in 180 lik
    yamaha biraz daha spor yapılmış ters teolskopik çatal kullanılmış arka çatalda yeni nesil duruyor. honda cc farkından torku yüksek beygirleri çok yakın
    hangisini tercih etmeliyim. şimdiden teşekkürler.


    FAZER 8

    Uploaded with ImageShack.us
    Engine
    Engine type liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, forward-inclined parallel 4-cylinder
    Displacement 779cc
    Bore x stroke 68.0 mm x 53.6 mm
    Compression ratio 12.0 : 1
    Maximum Power 78.1 kW (106.2PS) @ 10,000 rpm
    Maximum Torque 82.0 Nm (8.4 kg-m) @ 8,000 rpm
    Lubrication system Wet sump
    Carburettor Electronic Fuel Injection
    Clutch Type Wet, multiple-disc coil spring
    Ignition system Transistorized coil ignition
    Starter system Electric
    Transmission system Constant Mesh, 6-speed
    Final transmission Chain

    Chassis
    Frame Diamond
    Front suspension system Telescopic forks, Ø 43 mm inner tube
    Front travel 130 mm
    Caster Angle 25º
    Trail 109 mm
    Rear suspension system Swingarm, Linked monoshock with spring preload adjustment
    Rear Travel 130 mm
    Front brake Hydraulic dual disc, Ø 310 mm
    Rear brake Hydraulic single disc, Ø 267 mm
    Front tyre 120/70 ZR17M/C (58W)
    Rear tyre 180/55 ZR17M/C (73W)

    Dimensions
    Overall length 2,140 mm
    Overall width 770 mm
    Overall height 1,225 mm
    Seat height 815 mm
    Wheel base 1,460 mm
    Minimum ground clearance 140 mm
    Wet weight (including full oil and fuel tank) 215 kg / ABS 220 kg
    Fuel tank capacity 17 litres
    Oil tank capacity 3.8 litres

    HONDA

    Uploaded with ImageShack.us
    CBF 1000 ABS TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor Sıvı soğutma 4 zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
    Motor Hacmi 998
    Silindir Çapı 75x56.5 mm
    Sıkıştırma Oranı 11:1
    Yakıt Sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
    Maksimum Güç 72/8000 (96.6 hp)

    Maksimum Tork 93/6500
    Ateşleme Dijital transistörlü elektronik avanslı bilgisayar kontrollü

    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç Aktarımı O-ring zincirli
    Boyutlar 2156x781x1138 mm
    Tekerlekler Arası Mesafe 1480 mm
    Sele Yüksekliği 795 mm

    Yerden Açıklık 130 mm
    Yakıt Kapasitesi 19 LT (4 LT yedek dahil)
    Tekerlekler Ön 6 kollu alüminyum döküm
    Tekerlekler Arka 6 kollu alüminyum döküm
    Süspansiyon Ön 41mm'lik kartuş tipi teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
    Süspansiyon Arka Gaz şarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120mm esneme aralıklı

    Fren Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4.5mm'lik çift hidrolik disk, ABS, cürüflu metal balatalı
    Fren Arka 3 piston kaliperli 240x6mm'lik hidrolik disk, ABS, cürüflu metal balatalı
    Ağırlık 250 (ön: 120 arka:130)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:06 ----------

    Maks. Güç (kW@dev/dak) 79 / 9000 (107.4 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 96 / 6500 yenilenen motoru ile bu değerlere çıkmış
    ikiside ABS li olacak siyah tercihim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:18 ----------



    Uploaded with ImageShack.us


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    cbf lere hala sempati duymanız enteresan
    Büyük motorlar hakkında geniş çaplı bilgiye sahip değilim.
    Bilgi birikimine sahip arkadaşların yazması daha makbul olur gibi.

    Hangisini seçerseniz seçin güzel bir tercih olacağı şimdide aşikar ..
    Şimdiden kazasız belasız sürüşler..
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  3. #3
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    fz 8 çok hoş ama kuyruğu havada olduğu için artcı daha spot bir duruş sergiliyor ( bayanlar için rahat bir duruş deyil) . cbf 1000 koltuğu ve oturuş pozisyonu daha rahat . Ben olsa idim cbf 1000 alırdım.

  4. #4

    Üyelik
    19 Mart 2010
    Şehir
    bolu
    Motosikleti
    FZR 600
    benzinin fiyatı ortada fazer al derim ben nede olsa aralarında 200cc bi fark var daha az yakar. Maddi durumunu bilemem tabiki
    hayallerle yaşamak varya bitiriyor beni be... :farao:

  5. #5
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Allah allah, hala cbf

    Ben CBF'ten yanayım.Daha bir yol motoru gibi duruyor ve artçı daha konforlu olacaktır muhtemelen...

  6. #6
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    cbf1000 daha farklı bir konsept aslında farklı sınıfta makinlar..

    fazer8 daha safkan bir naked daha sport ve street bike tarzı.. naked lar birbirine çok karıştırılıyor bu yüzden..


    cbf1000 her yönden daha üstün bir motosiklet yani touring ağırlığı daha fazla bir motosiklet.. daha görkemli ve asaletli..
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  7. #7

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    peki bu cbf 1000 de kullanılan teker ebatı beni biraz düşündürdü 1000 cc 160 lık lastik kullanılmış nedeni bu kg farkı mı diye aklımda sorular var.
    fiyat konusunda honda da degişik firmalarla konuştum. fiyatta degişkenlik var.birbirini tutmuyo peşin paranın illa farkı olmalı

  8. #8

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    kesinlikle fazer 8,müthiş güzel bir makina,kendime güvenebilsem,yüksek ccden korkmasam bir dakika beklemem.

  9. #9

    Üyelik
    22 Ağustos 2009
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    artçılı uzun yol yapacağınıza göre cbf 1000 daha iyi bir şeçim olur. Yada en azından ben öyle yapardım.

  10. #10
    GÜNTEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 & BMW F 650 GS
    Alıntı !Lk£® adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf lere hala sempati duymanız enteresan
    Büyük motorlar hakkında geniş çaplı bilgiye sahip değilim.
    Bilgi birikimine sahip arkadaşların yazması daha makbul olur gibi.

    Hangisini seçerseniz seçin güzel bir tercih olacağı şimdide aşikar ..
    Şimdiden kazasız belasız sürüşler..
    Öncelikle motorun hayırlı olsun. Ben de aynı motordan düşünüyorum, yorumlayabilirsen sevinirim.
    Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.

  11. #11
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Uzun yol için CBF1000 tabiki, Fazer 8 çok şekil bir makine ama dış malzemeyi çok kalitesiz yapmışlar. Fazer daha çok tek kişilik kafa dağıtma ve ego tatmin etme motoru.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ocak 2011
    Şehir
    OSMANİYE-DÜZİÇİ
    Motosikleti
    FZ6 FAZER 98hp
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun yol için CBF1000 tabiki, Fazer 8 çok şekil bir makine ama dış malzemeyi çok kalitesiz yapmışlar. Fazer daha çok tek kişilik kafa dağıtma ve ego tatmin etme motoru.
    Arkadaşım yamaha gibi bir markadan ve fazer gibi kendisini kanıtlamış bir makinadan bahsediliyor. bir fazer kullanıcısı olarak seni yanlış yönlendirmişler diyorum . fazer gerçekten çok sağlam ve kaliteli malzemeden yapılmış bir o kadarda sürüş zevki veren bir motordur ister iki kişiyle ister tek bin uzun yol kısa yol fark etmez mükemmel bir makina.

  13. #13

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    yamaha yı da japon üretti hondayı da kuşkum yok ki kalitesiz olsunlar. bu gün itibari ile hondayı 1250 tl daha ucuza bulunca 2011 yeni kasa cbf 1000 almayı düşünüyorum. şimdi sipariş verdim ellerinde varmış nasipse pazartesi teslim alacağım.
    herkese yorumlarından dolayı teşekkür ederim.

  14. #14

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    160mm'lik ebat olması çok fazla şeyi değiştirmez. Artısı daha ekonomik yakıt tüketimi olur. CBF1000 olgun ve uysal kişiler için touring amaçla üretilmiş bir motor olduğu için ani arka teker çekişine ihtiyaç duymaz. Geniş lastik saplantılı insanlar bundan hoşlanmazlar gerçi. Virajlarda ise yatma açısı belki biraz düşse de prensip olarak dar lastiklerin kontrolü ve viraj alması daha kolaydır. Fazer8 ise sportif kullanıma önem veren touringciler içindir. 160mm'lik lastik bu anlamda ne göze ne de amaca hitap etmez. İki motorun lastik ebatları da kendi amaçları için doğru tesbit edilmiş ebatlar.

    CBF1000'in 2010 öncesi versiyonunu biraz kullandım. Alt devir torku müthiş olan bir motor. Zaten bu yönüyle ünlü. Olurda 2. viteste kaldırırsanız farkına bile varmayabilirsiniz. Gazı açtıkça tork ve gücü lineer (düzgün şekilde kademeli olarak artan) şekilde veriyor. Devir bandının hiç bir yerinde ani güç artması veya düşmesi yok. Çok güzel ve verimli bir motora sahip. Fakat şasesi ağır ve pek kıvrak sayılmaz. Frenleri iyi. Uzun yol için çok iyi ama şehir içinde pek pratik olacağını sanmam. Yeni kasası ve Fazer8 hakkında ise pek bilgim yok.

  15. #15
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    cbf 1000 çok iyi bir seçim.bu yaz eşlerle beraber,ADANA dan çıkıp,akdeniz-ege üzerinden ÇANAKKALE yaptık.arkadaşımda cbf 1000,bende de cbf 500 var.her ikimiz de artçılarımız ve bir o kadar da yükümüzle beraber,son derece keyifli ve rahat yolculuk yaptık.virajlarda da yatabildiğimiz kadar yattık.hatta arkadaşımın kendi ayaklığı birkaç kez yere değdi.ama 3000 km.yi çok rahat yaptık.fazer 8 asla kötü motor değil.ama bana göre cbf 1000,artçılı,daha uzun yol motoru,daha bir turing.lastik konusu da,cbf 500-600-1000 aynı ebatta.

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...950-km%5D.html
    kim bunu beğendi.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  16. #16

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    nasip ise pazartesi teslim alacağım fotoları burdan paylaşırım.

  17. #17
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    hayırlı olsun kazasız belasız. Güzel tercih

  18. #18
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Honda'nız hayırlı olsun...

  19. #19
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    fazer tek kelime ama yeni cbf te cbr kafalı o nolcak:D
    Mustafa Kemal Atatürk

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ocak 2011
    Şehir
    OSMANİYE-DÜZİÇİ
    Motosikleti
    FZ6 FAZER 98hp
    hayırlı olsun yeni motorunuz kazasız belasız güzel günlerde binin...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)