Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Tvs Apache Rtr 150 ve Honda Cbf 150 Karşılaştırması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    İnternette gezinirken denk geldi paylaşmak istedim.Almayı düşünen arkadaşların işine yarar umarım.
    Merhabalar.

    Arkadaşımda ve bende 2011 model 2 tane TVS Apache 150 var. Bundan öncede 2010 CBF150 kullandık.

    Bir tanesi 8800km’de diğeri de 1050km’de ve maşAllah hiçbir sorunları yok. Ama ikisininde bakımlarını hiç geçirmeyiz, hor kullanmayız ve sabahları en az 3 dakika ısıtırız. (Isıtmayınca TVS’de CBF’de stop ediyor.)

    TVS, Suzuki motoru kullanıyor, CBF (Honda) kendi motorunu üretip kullanıyor. CBF, Çin'de Honda Sundero adında kendi fabrikasında üretiliyor. TVS Hindistan'da TVS Motor Company adında kendi fabrikasında üretiliyor.

    İkisininde servis ve yedek parça sorunu yok, TVS, suzuki servisinde bakıma giriyor. Honda, Honda servisinde bakıma giriyor.

    Başlamadan şunu hemen söyleyim; ikisininde üzerinde gelen lastikler gerçekten çok kötüler. Michelin Pilot Sporty taktıktan sonra kalkışta, frenlemede ve virajlarda çok daha güvenli oluyorlar. (Kesinlikle ve şiddetle can ve mal güvenliğiniz açısından tavsiye edilir.)

    Görünüm olarak, herkese göre değişir ama TVS’nin tasarımı biraz daha racinge benzediği için daha çok bakış topluyor.

    Motorlara dıştan bakıldığında; CBF’den farklı olarak, TVS’nin selesi daha alçak ve ayakların yola daha yakın. Kısa boylular için iyi bir avantaj. TVS’nin arka stopları LED’li, göstergeleri dijital, arka amortisörleri gazlı ve direksiyonu yarış motorlarında olduğu gibi iki parça. TVS, CBF’e göre daha kısa, alçak ama kalıplı bir motosiklet.

    TVS’nin dijital göstergeleri CBF’den daha modern, daha okunaklı ve gece sürüşünde daha iyi görünüyorlar.

    Kullanımlarına gelince TVS’nin CBF’den farkı; otururken biraz daha öne doğru yığılıyorsunuz (racing gibi), CBF de oturuş biraz daha dik dolayısıyla şehir içinde ve dışında oturuş olarak daha rahat ama bu yüksek hızda dezavantaj oluyor, yüksek hızda CBF daha çok rüzgar direnci alıp sizi geriye doğru itiyor ve dolayısıyla biraz yoruyor. Yüksek hızda TVS yola daha iyi oturuyor, daha çok güven veriyor.

    TVS’nin arka amortisörleri gazlı ve CBF’e göre motosiklet daha az salınım yapıyor. Bir kasisten geçerken CBF biraz zıplıyor ama TVS hemen yola oturuyor. CBF’inde ön amortisörleri TVS’ye göre daha iyi. Ama her ikisinde de arada uçurumlar yok yine birbirine yakınlar.

    TVS’nin vitesleri ve debriyajı CBF’den çok çok çok daha rahat bunu özellikle belirtmek istiyorum. Eğer sık vites değiştiriyorsan TVS yormuyor.

    Düşük hızda (80km civarı) rüzgarsız bir günde 3 saatlik molasız yolculukta CBF sık vites değiştirmediğin sürece daha konforlu. Yani demek istediğim CBF i 3 saat kesintisiz kullanırsın ama TVS yi sadece oturuş pozisyonunun öne doğru biraz daha eğik olmasından dolayı 2-2,5 saat civarı kullanırsın.

    Eğer ağırlıklı olarak gece kullanacaksan TVS’nin farları daha iyi ve far, motorun kafasıyla beraber dönüyor ama CBF’in farı sabit. Önemsiz gibi görmeyin sakın pratikte farların dönebilmesi çok işe yarıyor.

    Teknik olarak; TVS, CBFden 1,9 PS daha güçlü ve 4 kg daha hafif. CBF 130kg, TVS 126kg (ruhsat bilgisidir.)

    Performans olarak TVS, CBF’i geride bırakıyor. TVS gerçekten Hondaya göre kuvvetli olduğunu hemen hissettiriyor. Hem durduğu yerden kalkarken hemde 2. Vites 30km hızda sabit yan yana giderken gaz verdiğimizde sonuç değişmedi. Ama arada uçurumlar yok. TVS 100km hıza çıktığında CBF ile arasında 4 boy falan fark oluyor. (Motorların sürücüleri; TVS 172cm 76 kg, CBF 170cm 72kg. Motorların kilometreleri birbirine çok yakın ve aynı taban ebatlı Michelin Pilot Sporty F marka/model lastiklerle denenmiştir.)

    Yakıt tüketimine gelince hesaplamalarıma göre CBF150 aynı güzergah uzun yolda 80/90km hız ile 100kmde/2,56 litre yakmıştı. TVS uzun yolda 80/90km hız ile 100kmde 2,68 litre yaktı.

    CBF 1000km’de yağ değiştirdimizde 400 gr yağ eksiltiyordu. TVS 150 gr yağ eksiltiyor.

    Fren performansına gelince TVS’nin frenleri daha kuvvetli ancak TVS’nin ön amortisörleri ağırlığı taşımada biraz yumuşak kalmış bana göre. Frenleme esnasında motosikletin ön amortisörleri çok fazla içe batıp, motosiklet çok yumuluyor. Daha kalın bir amortisör yağı ile bu giderilebilir diye düşünüyorum. Honda bu konuda daha iyi.

    Sonuç olarak çok merak edilen titreşim olayına gelince; bence,

    TVS’nin arkasında oturana titreşim var, kullanana yok denecek kadar az.

    CBF’nin arkasında oturana titreşim yok denecek kadar az, kullanana yok.

    Honda titreşim konusunda daha iyi, ancak TVS’nin daha yüksek güç ve tork üretmesi bu titreşimin sebebi olabilir. Umarım açıklayıcı olmuştur.

    Herkese kazasız, güvenli sürüşler. (ALINTIDIR)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    bu iki motora bende bindim. eğer 2 kişi yolculuk yapacaksan, hatta uzun yola çıkacaksan illa cbf çünkü çok rahat .
    şehir içi kısa mesafe kullanacaksan seri oluşu ve kısa dingil mesafesi ile her türlü akresif hareketi yapabilmek mümkün.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    cbf kullanmadım lakin karşılaştırmayı yapan arkadaşın tvs için bahsettiği şeyler doğrudur. iyisiyle kötüsüyle yazdığı için tarafsız güzel bir kıyaslama olduğuna inandım. umarım bazı arkadaşların işine yarar.

  4. #4
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı ekremz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fren performansına gelince TVS’nin frenleri daha kuvvetli ancak TVS’nin ön amortisörleri ağırlığı taşımada biraz yumuşak kalmış bana göre. Frenleme esnasında motosikletin ön amortisörleri çok fazla içe batıp, motosiklet çok yumuluyor. Daha kalın bir amortisör yağı ile bu giderilebilir diye düşünüyorum. Honda bu konuda daha iyi.
    Frenajda daha başarılı olmasının nedeni zaten altı çizili olan kısım değil mi?..

    Ağırlık merkezini öne yığılıyor ve fren mesafesi kısalıyor?

    Gerçi alıntı yapmışsın ama yinede belirtmek istedim
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  5. #5

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    firen konusunda şu iyidir. bu iyidir demek pek doğru olmaz. firen balatasının yumuşak yada sert olmasından bile çok şeyler değişir. aynı marka ve modelde olan iki araç arasında bile firen birbirini tutmaz.
    ninja 250 nin fireni abs li er 6 n den daha iyi tutuyordu. buna normal şartlarda inanmak zor. birisinde .çift disk ve abs devreye girmeden basılan firende
    bu arada cbf 150 nin ön amartüsör apaçheden yumşaktır.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Frenajda daha başarılı olmasının nedeni zaten altı çizili olan kısım değil mi?..

    Ağırlık merkezini öne yığılıyor ve fren mesafesi kısalıyor?

    Gerçi alıntı yapmışsın ama yinede belirtmek istedim
    ön takım biraz erken kapanıyor.bu durum teorikte doğru gözüküyor ama pratikte büyük risk teşkil ediyor. motoru yönlendirme süren çok kısalıyor. yani ön takım kapandıktan sonra kaçma imkanın kalmıyor malesef.

  7. #7
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    ekremz marmarise gelince bi ay kaldı senle bi datça yapak
    Mustafa Kemal Atatürk

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekremz marmarise gelince bi ay kaldı senle bi datça yapak
    şimdi atla gel şimdi çıkalım. şu marmariste yol arkadaşlığı yapacak 1 kişi bulamadım

  9. #9
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    herşey güzel doğru yazmış fakat benim motorumda şuan yağ değişeli 2000 km oldu ve hala aynı çizgide eksilme yok. o arkadaş 1000 km de 150 gr demiş. yağı eksilen varsa söylesin. ha bazı cbf si olan arkadaşlarda benim motorum yağ eksiltmiyor diyo bilemem yani doğrudur.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    yağ eksiltme benimkinde de yok o konu biraz muallakta kalıyor.

  11. #11
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    Alıntı ekremz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yağ eksiltme benimkinde de yok o konu biraz muallakta kalıyor.
    yağ eksiltiyo diyende çıkmadı daha ki sanmıyorum ben motoru sıkıştırarak redde sürerim hep yazın bile eksiltme gibi bi sorun olmuyo. bakalım 3 bin km yapcam bu yağ ile daha sonra ölçücem azalma varmı.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  12. #12
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı ekremz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön takım biraz erken kapanıyor.bu durum teorikte doğru gözüküyor ama pratikte büyük risk teşkil ediyor. motoru yönlendirme süren çok kısalıyor. yani ön takım kapandıktan sonra kaçma imkanın kalmıyor malesef.
    Katılıyorum, ayrıca test edilirken bu durumun fark edilip, bu güçteki frenlemeye daha uygun, daha sert süspansiyonlar tercih edilmeliymiş. TVS nin tek eksisi budur bence. Titreşim konusu ise tartışmalı. Evet hondaya göre daha fazla titreşim var fakat bu balasör eksikliği sayesinde daha fazla güç ve daha az yakıt tüketimi de sunuyor, yani bu kişiye göre bir tercih meselesi oluyor. Onun dışında CBF den hertürlü daha başarlı bir motor benim incelmeme göre.
    #sürenadam

  13. #13
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150

    Yardımmm....

    iyi günler istanbul kartalda oturuyorum ve ilk motorumu alacağım allahın izni ile önce chopper tarzlarına bakmama rağmen bi çok kişinin yorumu üzerine bu tarz motorlarla ilgilenmeye başladım her gün 20 km gibi bi yol yapacağım (en az 20 en fazla 40) üniversite öğrencisiyim okuluma giderken kullanacağım ve 2 kişi gidip geleceğim okula ben 80 kg 185 boyundayım arkamda olacak arkadaşımda 65 kg ve gideceğim yol sabahları 10 km akşamları 10 km ( sabah 3 km e-5 7km bayır yukarı akşamda aynı yolu geri dönüş) 2 kişi olacağımı varsayarsak ve bayır yukarı ve aşağı gideceğimi varsayarsak hangisi daha az yakar ve ne kadar yakar tahmini birşeyler söylerseniz çok mutlu olurum

  14. #14
    mehmet eren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2011
    Şehir
    kahramanmaraş
    Motosikleti
    CBR 250R
    Arkadaşlar Tvs Apache Rtr 150 ve Honda Cbf 150 ile verdiğiniz bilgiler cok güzel!Ben şuan çin malı motor kullandığımdan değim yerindeyse "ucuz etin yahnisi yenilmediğinden" Honda CBF 150 almak istiyordum her iki motoruda araştırıyorum şuan ancak CBF 150 de beni rahatsız eden Çin üretimli motor' da Japon kalitesi varmı(yani sırf honda diye alacaz çinli motorlar gibi kalitesiz değildir herhalde hondanın bu konuda dikkat ettiklerini umuorum)????ve Kafamı en çok kurcalayan CBF 150nin subap şıkırtı sesi(Egzozda bile ses çıkmıyor subaptan çıkıyor motordaki tek ses )??? Ve her iki motorunda parçaları pahalımıdır?Cevap yazarsanız sevinirim!

  15. #15

    Üyelik
    31 Ocak 2012
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70322201/detay

    acil olduğu için fiyat düşürdüm ilgilenenler arasın lütfen .

    Teşekkürler.

  16. #16
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı fatihonemli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70322201/detay

    acil olduğu için fiyat düşürdüm ilgilenenler arasın lütfen .

    Teşekkürler.
    Apachi detected.

  17. #17
    Arda_Karaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2011
    Şehir
    Foça
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı fatihonemli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70322201/detay

    acil olduğu için fiyat düşürdüm ilgilenenler arasın lütfen .

    Teşekkürler.
    Tesisat bombaymış.

  18. #18
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı ekremz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnternette gezinirken denk geldi paylaşmak istedim.Almayı düşünen arkadaşların işine yarar umarım.
    Merhabalar.

    Arkadaşımda ve bende 2011 model 2 tane TVS Apache 150 var. Bundan öncede 2010 CBF150 kullandık.

    Bir tanesi 8800km’de diğeri de 1050km’de ve maşAllah hiçbir sorunları yok. Ama ikisininde bakımlarını hiç geçirmeyiz, hor kullanmayız ve sabahları en az 3 dakika ısıtırız. (Isıtmayınca TVS’de CBF’de stop ediyor.)

    TVS, Suzuki motoru kullanıyor, CBF (Honda) kendi motorunu üretip kullanıyor. CBF, Çin'de Honda Sundero adında kendi fabrikasında üretiliyor. TVS Hindistan'da TVS Motor Company adında kendi fabrikasında üretiliyor.

    İkisininde servis ve yedek parça sorunu yok, TVS, suzuki servisinde bakıma giriyor. Honda, Honda servisinde bakıma giriyor.

    Başlamadan şunu hemen söyleyim; ikisininde üzerinde gelen lastikler gerçekten çok kötüler. Michelin Pilot Sporty taktıktan sonra kalkışta, frenlemede ve virajlarda çok daha güvenli oluyorlar. (Kesinlikle ve şiddetle can ve mal güvenliğiniz açısından tavsiye edilir.)

    Görünüm olarak, herkese göre değişir ama TVS’nin tasarımı biraz daha racinge benzediği için daha çok bakış topluyor.

    Motorlara dıştan bakıldığında; CBF’den farklı olarak, TVS’nin selesi daha alçak ve ayakların yola daha yakın. Kısa boylular için iyi bir avantaj. TVS’nin arka stopları LED’li, göstergeleri dijital, arka amortisörleri gazlı ve direksiyonu yarış motorlarında olduğu gibi iki parça. TVS, CBF’e göre daha kısa, alçak ama kalıplı bir motosiklet.

    TVS’nin dijital göstergeleri CBF’den daha modern, daha okunaklı ve gece sürüşünde daha iyi görünüyorlar.

    Kullanımlarına gelince TVS’nin CBF’den farkı; otururken biraz daha öne doğru yığılıyorsunuz (racing gibi), CBF de oturuş biraz daha dik dolayısıyla şehir içinde ve dışında oturuş olarak daha rahat ama bu yüksek hızda dezavantaj oluyor, yüksek hızda CBF daha çok rüzgar direnci alıp sizi geriye doğru itiyor ve dolayısıyla biraz yoruyor. Yüksek hızda TVS yola daha iyi oturuyor, daha çok güven veriyor.

    TVS’nin arka amortisörleri gazlı ve CBF’e göre motosiklet daha az salınım yapıyor. Bir kasisten geçerken CBF biraz zıplıyor ama TVS hemen yola oturuyor. CBF’inde ön amortisörleri TVS’ye göre daha iyi. Ama her ikisinde de arada uçurumlar yok yine birbirine yakınlar.

    TVS’nin vitesleri ve debriyajı CBF’den çok çok çok daha rahat bunu özellikle belirtmek istiyorum. Eğer sık vites değiştiriyorsan TVS yormuyor.

    Düşük hızda (80km civarı) rüzgarsız bir günde 3 saatlik molasız yolculukta CBF sık vites değiştirmediğin sürece daha konforlu. Yani demek istediğim CBF i 3 saat kesintisiz kullanırsın ama TVS yi sadece oturuş pozisyonunun öne doğru biraz daha eğik olmasından dolayı 2-2,5 saat civarı kullanırsın.

    Eğer ağırlıklı olarak gece kullanacaksan TVS’nin farları daha iyi ve far, motorun kafasıyla beraber dönüyor ama CBF’in farı sabit. Önemsiz gibi görmeyin sakın pratikte farların dönebilmesi çok işe yarıyor.

    Teknik olarak; TVS, CBFden 1,9 PS daha güçlü ve 4 kg daha hafif. CBF 130kg, TVS 126kg (ruhsat bilgisidir.)

    Performans olarak TVS, CBF’i geride bırakıyor. TVS gerçekten Hondaya göre kuvvetli olduğunu hemen hissettiriyor. Hem durduğu yerden kalkarken hemde 2. Vites 30km hızda sabit yan yana giderken gaz verdiğimizde sonuç değişmedi. Ama arada uçurumlar yok. TVS 100km hıza çıktığında CBF ile arasında 4 boy falan fark oluyor. (Motorların sürücüleri; TVS 172cm 76 kg, CBF 170cm 72kg. Motorların kilometreleri birbirine çok yakın ve aynı taban ebatlı Michelin Pilot Sporty F marka/model lastiklerle denenmiştir.)

    Yakıt tüketimine gelince hesaplamalarıma göre CBF150 aynı güzergah uzun yolda 80/90km hız ile 100kmde/2,56 litre yakmıştı. TVS uzun yolda 80/90km hız ile 100kmde 2,68 litre yaktı.

    CBF 1000km’de yağ değiştirdimizde 400 gr yağ eksiltiyordu. TVS 150 gr yağ eksiltiyor.

    Fren performansına gelince TVS’nin frenleri daha kuvvetli ancak TVS’nin ön amortisörleri ağırlığı taşımada biraz yumuşak kalmış bana göre. Frenleme esnasında motosikletin ön amortisörleri çok fazla içe batıp, motosiklet çok yumuluyor. Daha kalın bir amortisör yağı ile bu giderilebilir diye düşünüyorum. Honda bu konuda daha iyi.

    Sonuç olarak çok merak edilen titreşim olayına gelince; bence,

    TVS’nin arkasında oturana titreşim var, kullanana yok denecek kadar az.

    CBF’nin arkasında oturana titreşim yok denecek kadar az, kullanana yok.

    Honda titreşim konusunda daha iyi, ancak TVS’nin daha yüksek güç ve tork üretmesi bu titreşimin sebebi olabilir. Umarım açıklayıcı olmuştur.

    Herkese kazasız, güvenli sürüşler. (ALINTIDIR)
    baya hatalı bilgiler var cbf150nin ağırlığı 2011 lerde 141kg dur ayrıca TVS suzuki servislerinde bakım yapılmıyor TVS nin kendi servisleri var benim izlenimlerimde TVS cbften bir nevze daha az yakıyor burda daha fazla çıkmış anlam veremedim ama servis hatası almak istiyenleri kandırabilir büyük bi hatadır TVS nin motorunuda SUZUKİ üretmiyor bi dönem bi işbirliği içine girmişler bu biteli tam hatırlamamla birlikte 6-7yıl gibi bi sürenin geçtiği kesin
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  19. #19
    eayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2013
    Şehir
    Ankara - Balıkesir/Akçay
    Motosikleti
    TVS 150 RTR APAÇİ
    EKREM BEY.

    BEN BALIKESİR AKÇAY DA YAŞAMAKTAYIM İNAN MOTOR ALMAKTA BİR KARAR VEREMEMİŞTİM O MARKA BU MARKA BAYİLERLE GÖRÜŞÜP DURUYORDUM BUGÜN BİR ARKADAŞIM APAÇİ ALMIŞ MOTORU KULLANDIM BEĞENDİM GERÇEKTEN GÜZEL, İNSANA SÜRÜŞ ZEVKİ VERİYOR. HELE AÇIKLAMALARINIZ VARYA BANA SON NOKTAYI KOYDURDU YARIN APAÇİ ALIYORUM AÇIKLAMALARINIZLA BENİ AYDINLATTINIZ TEŞEKKÜR EDİYORUM. LASTİK KONUSUNDADA TAVSİYENİZE UYACAĞIM.

  20. #20

    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul / Kozyatağı
    Motosikleti
    -
    Tvs apache'yi 2-3 saatir araştırıyordum ve almaya karar vermek üzereydim ama bu yazı son noktayı koydurttu.
    Evet almaya karar verdim inşallah Tvs apache alacağım yakın bir süre içerisinde.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)