Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #201
    spil444 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    rx 250
    bence karşılaştırma topiği kaydı biraz
    Syanur bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı spil444 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence karşılaştırma topiği kaydı biraz
    Katılıyorum, ben sebep oldum
    #sürenadam

  3. #203
    beretta_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2010
    Motosikleti
    wr250r
    selam arkadaşlar. bugün gittim bayiye wr 250 gelmiş. kaporayı verdim sabah gidip alacağım. inş. foto atacaktım ama beceremedim. parmak uçlarımla tutabildiğim halde fotoğrafta hiç hoşuma gitmedi yakışmadım üzerine ama umarım moto kıyafetler olayı değiştirir. Hayırlı kandiller
    Ahmanamra ve cenkito bunu beğendiler.

  4. #204
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Alıntı kackinen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen önce bi klx al ondan sonra konuşalım Biraz alıştıktan sonra yorumlarımı detaylı olarak paylaşacağım, saygılar.
    Dün akşamdan başlayabilirsin hafif arazi, tırmanış ve iniş hendekler falan :D

    Bu arada hayırlı olsun Beratta . Allah tekeri düz bastırsın
    kackinen bunu beğendi.
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  5. #205

    Üyelik
    30 Nisan 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Wr250r
    Evet arkadaşlar rodaj bitti hafta sonu arazide de kullanabildim. Klx için hiç bir tecrübem yok fakat crfl ile birkaç tecrübem oldu ki, arada ciddi fark var. Üzerindeki lastikler(bridgestone tw301ve302)asfaltta çok başarılı ama arazide kuru olmasına rağmen iyi değil, zaten üzerindekiler lastikler arazi için değil. Biraz parkurda hoplayıp zıpladım amortisörleri çok iyi. Frenler gayet yeterli fakat arka teker çok çabuk kilitleniyor özellikle asfaltta, bunun yükseklikten dolayı olduğunu düşünüyorum, bir de amortisörlerin ayarlarını daha tam olarak oturtamadığımı belirtmek isterim. Boyum 175 anca parmak uçlarımla basabiliyorum. Yakıt tüketimine gelirsek; 100 km'de sakin kullanımda 2,9 lt, karışık kullanımda 3,4 lt. Sert kullanımda 4 lt civarında olacağını düşünüyorum.. Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız. Önceki motorum xl200'dü düşük devirdeki torku iyiydi, ama buna alışmam zor olmadı. Arkadaşlar kullandıkça tecrübelerimi paylaşmaya devam edeceğim, merak ettiğiniz her şeyi seve seve cevaplarım, saygılar.
    Ahmanamra, cenkito, dockerengin ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #206
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Alıntı kackinen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar rodaj bitti hafta sonu arazide de kullanabildim. Klx için hiç bir tecrübem yok fakat crfl ile birkaç tecrübem oldu ki, arada ciddi fark var. Üzerindeki lastikler(bridgestone tw301ve302)asfaltta çok başarılı ama arazide kuru olmasına rağmen iyi değil, zaten üzerindekiler lastikler arazi için değil. Biraz parkurda hoplayıp zıpladım amortisörleri çok iyi. Frenler gayet yeterli fakat arka teker çok çabuk kilitleniyor özellikle asfaltta, bunun yükseklikten dolayı olduğunu düşünüyorum, bir de amortisörlerin ayarlarını daha tam olarak oturtamadığımı belirtmek isterim. Boyum 175 anca parmak uçlarımla basabiliyorum. Yakıt tüketimine gelirsek; 100 km'de sakin kullanımda 2,9 lt, karışık kullanımda 3,4 lt. Sert kullanımda 4 lt civarında olacağını düşünüyorum.. Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız. Önceki motorum xl200'dü düşük devirdeki torku iyiydi, ama buna alışmam zor olmadı. Arkadaşlar kullandıkça tecrübelerimi paylaşmaya devam edeceğim, merak ettiğiniz her şeyi seve seve cevaplarım, saygılar.
    Egsoz kaç kilo
    spil444 bunu beğendi.
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  7. #207

    Üyelik
    30 Nisan 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Wr250r
    10 kilo var herhalde ellerimi bırakınca bariz sağa çekiyor, kilometre saatinin arka tekere bağlı olması çok saçma, far anahtarı yok, km saati 73'le giderken 80, 102 ile giderken 112 gösteriyor. En çok canımı sıkan sinyalleri sessiz çalışıyor.
    Ahmanamra bunu beğendi.

  8. #208
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Alıntı kackinen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 kilo var herhalde ellerimi bırakınca bariz sağa çekiyor, kilometre saatinin arka tekere bağlı olması çok saçma, far anahtarı yok, km saati 73'le giderken 80, 102 ile giderken 112 gösteriyor. En çok canımı sıkan sinyalleri sessiz çalışıyor.
    Kardeşim yamahanın kronik ipneliği :D biliyon benimkilerde sessiz çalışıyor Birileride hala sesli flaşör alacaktı göyaaa
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  9. #209

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı kackinen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar rodaj bitti hafta sonu arazide de kullanabildim. Klx için hiç bir tecrübem yok fakat crfl ile birkaç tecrübem oldu ki, arada ciddi fark var. Üzerindeki lastikler(bridgestone tw301ve302)asfaltta çok başarılı ama arazide kuru olmasına rağmen iyi değil, zaten üzerindekiler lastikler arazi için değil. Biraz parkurda hoplayıp zıpladım amortisörleri çok iyi. Frenler gayet yeterli fakat arka teker çok çabuk kilitleniyor özellikle asfaltta, bunun yükseklikten dolayı olduğunu düşünüyorum, bir de amortisörlerin ayarlarını daha tam olarak oturtamadığımı belirtmek isterim. Boyum 175 anca parmak uçlarımla basabiliyorum. Yakıt tüketimine gelirsek; 100 km'de sakin kullanımda 2,9 lt, karışık kullanımda 3,4 lt. Sert kullanımda 4 lt civarında olacağını düşünüyorum.. Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız. Önceki motorum xl200'dü düşük devirdeki torku iyiydi, ama buna alışmam zor olmadı. Arkadaşlar kullandıkça tecrübelerimi paylaşmaya devam edeceğim, merak ettiğiniz her şeyi seve seve cevaplarım, saygılar.
    Hayırlı uğurlu olsun, ayrı bir başlıkta değerlendirmeniz daha yararlı olurdu, enduro/cross 250cc kullanıcıları merakla, WR250 artı eksi ne var ne yok öğrenmek isteyeceklerdir, bu başlıkta WR rakipsiz olmasına rağmen, şahsına münhasır başlık daha iyi olurdu
    cenkito, spil444 ve Ahmanamra bunu beğendiler.

  10. #210
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı kackinen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız.
    Ben de bunu kastediyordum yukarda. Sahibi olan birinin söylemesi daha doğrulayıcı olmuş çünkü ben de kendimden şüphe etmiştim biraz.

    Sessiz sinyal ile ne sıkıntınız var onu çözemedim yanlız. ?

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun, ayrı bir başlıkta değerlendirmeniz daha yararlı olurdu, enduro/cross 250cc kullanıcıları merakla, WR250 artı eksi ne var ne yok öğrenmek isteyeceklerdir, bu başlıkta WR rakipsiz olmasına rağmen, şahsına münhasır başlık daha iyi olurdu
    Böyle daha iyi olmuyor mu ya? Böyle tüm bilgilerin bir arada olduğu bir başlık... Benim için okuması daha zevkli oluyor, aha şundan da bahsetmişler, aha WR kullanıcısı da geldi felan diye.
    kackinen bunu beğendi.

  11. #211

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de bunu kastediyordum yukarda. Sahibi olan birinin söylemesi daha doğrulayıcı olmuş çünkü ben de kendimden şüphe etmiştim biraz.

    Sessiz sinyal ile ne sıkıntınız var onu çözemedim yanlız. ?



    Böyle daha iyi olmuyor mu ya? Böyle tüm bilgilerin bir arada olduğu bir başlık... Benim için okuması daha zevkli oluyor, aha şundan da bahsetmişler, aha WR kullanıcısı da geldi felan diye.

    İşte bütün mesele bu, yani birbirine muadil CRF ve KLX olsa anlaşılırdı, ancak WR gibi bir janavarı bu iki sınıfla karşılaştırmak aynı kefeye koymak olmamış.

    Şimdi biri diyebilir ee ne yanii motor'u daha güçlü diyemi? cevaben; aynen öyle kardeşim boru değil'ki aradaki fark,,

    Crf kullanan bir kaç kişi ile yüzyüze görüştüm, uzun uzadıya yazmaya gerek yok ancak, kendileri için yeter derecede performans alamadıklarını defalarca söylediler, belkide motorlarını yanlış seçtiler, neyse umarım polemik çıkmaz, gerçi çıksada veriler herşeyi ile ortada.

    Bu durumda WR'yi bu başlıkta boğmak haksızlık olurdu, şu olabilirdi WR başlığına, misafir crf/klx/hatta benim hanzo misafir olarak gelebiliriz ^^

    Sağsol sinyalin sesli olduğunu mahallemde Cub kullanıcısı akrabamda fark ettim, mükemmel bir şe imiş, ve bu özelliğin piyasada 5-10 tl'ye bulunan sesli flaşörden kaynaklandığını öğrenince çok mutlu oldum, bulduğum anda uygulayacağım, defalarca unutup arkada'ki araçları tereddütte bırakmışlığım odldu, sağolsun uyardılardı, sesli flaşör banada şart .
    Ahmanamra ve cenkito bunu beğendiler.

  12. #212
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Evet 5-10 tllik bi flaşörle çözülecek iş. Sessiz olmasının tek sıkıntısı unutuyor olmak :D Ben özellikle en son nereye verdiysem sinyali orda kalır malesef genelde dikkat etsemde en ufak unutkanlık kazalara sebep olabilir. Fırsatını bulsam bende değiştiricem .
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  13. #213
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Crf nin yamahadakı karşılığı türkiyede satılmayan xt250 serow dur. Turkıyede olsaydı onu alırdım. Hava soğutmalı ama onun kendine göre klasık yapısını seviyorum. Crf em olmasına rağmen masaüstü fotoğrafım xt250. Ama WR başka bir alet.
    İkinci el aldım, alırken klx de baktım ama güzel fiyata crf bulunca aldım. Klx de düşünülebilirdı ama hondayı satmak daha kolay olacak bu kesin.
    Ben motorumdan çok memnunum. Memnun olmayanlar muhtemelen arazi ağırlıklı kullananlardır ki bu aletin amacı bu değil olamaz. Asfalt ağırlıklı bir dual sport makine bu. O arkadaşları wr250 de memnun etmeyebilir bence. Onlara gasgas veya KTM lazım gibi.
    Crf nin selesını kaplattım yakında sava mc 24 lastik de alacam alet muhteşem olacak. Bu benim ilk motorum ama Son olmayacak.
    Ilerde para olursa bir Tenere istiyorum evde ikinci moto olarak da wr125x veya mt125 hayal ediyorum. Hayal bedava.
    Carbondioxid, cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  14. #214

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı mephamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Crf nin yamahadakı karşılığı türkiyede satılmayan xt250 serow dur. Turkıyede olsaydı onu alırdım. Hava soğutmalı ama onun kendine göre klasık yapısını seviyorum. Crf em olmasına rağmen masaüstü fotoğrafım xt250. Ama WR başka bir alet.
    İkinci el aldım, alırken klx de baktım ama güzel fiyata crf bulunca aldım. Klx de düşünülebilirdı ama hondayı satmak daha kolay olacak bu kesin.
    Ben motorumdan çok memnunum. Memnun olmayanlar muhtemelen arazi ağırlıklı kullananlardır ki bu aletin amacı bu değil olamaz. Asfalt ağırlıklı bir dual sport makine bu. O arkadaşları wr250 de memnun etmeyebilir bence. Onlara gasgas veya KTM lazım gibi.
    Crf nin selesını kaplattım yakında sava mc 24 lastik de alacam alet muhteşem olacak. Bu benim ilk motorum ama Son olmayacak.
    Ilerde para olursa bir Tenere istiyorum evde ikinci moto olarak da wr125x veya mt125 hayal ediyorum. Hayal bedava.
    İşte budur, forumdaş tebrik ediyorum en objektif ve yalın cevap hali ile, Crf kullanıcısından geldi

    Benim için son nokta 800xc tiger Triumph, sizede, banada istediğimiz motorların nasib olmasını dilerim.
    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  15. #215

    Üyelik
    30 Nisan 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Wr250r
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun, ayrı bir başlıkta değerlendirmeniz daha yararlı olurdu, enduro/cross 250cc kullanıcıları merakla, WR250 artı eksi ne var ne yok öğrenmek isteyeceklerdir, bu başlıkta WR rakipsiz olmasına rağmen, şahsına münhasır başlık daha iyi olurdu
    Eyvallah çok sağolasın. Aslında dediğini düşündüm, ayrıca bir bir başlık da var wr ile ilgili fakat bu başlık altında yazmak daha mantıklı geldiği için buraya yazıyorum. Syanur; sinyal röleli yada ses çıkaran cinsten değil, sinyal verdikten sonra açık unutuyorum, bu olay çoğu motorda böyle ama anlamadığım bu kadar basit bir şeyi bu zamanda hala uygulamıyorlar.

  16. #216
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    belli zaman sonra sinyal sesi de sinir ediyor.

    ben motoruma sesli röle takıp 10 gün sonra geri cıkarttım.

    cg nin ki 5 lira bişey oldugundan umursamadım da

  17. #217

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belli zaman sonra sinyal sesi de sinir ediyor.

    ben motoruma sesli röle takıp 10 gün sonra geri cıkarttım.

    cg nin ki 5 lira bişey oldugundan umursamadım da
    Bana şart oldu artık, gündüz ışık değeri malum, gölge haricinde sağsol işareti ekranda görünmüyor neredeyse, komşum'da aynı şeyden müzdarip ses sinir bozuyor diyor sökecem vs diyordu, söküp bakayım uyumlu olur ise, değişeyim

  18. #218
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana şart oldu artık, gündüz ışık değeri malum, gölge haricinde sağsol işareti ekranda görünmüyor neredeyse, komşum'da aynı şeyden müzdarip ses sinir bozuyor diyor sökecem vs diyordu, söküp bakayım uyumlu olur ise, değişeyim
    olmadı ,

    led yada power led ile gösterge aydınlatmasını modifiye edip görünmezlik olayını çözebilirsin.

    buda aklının kösesinde dursun
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  19. #219

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olmadı ,

    led yada power led ile gösterge aydınlatmasını modifiye edip görünmezlik olayını çözebilirsin.

    buda aklının kösesinde dursun
    İşte o işe gözüm kesmiyor, smd devreler vs vardır içerde mutlaka, bir hasar verdirdimmi, iş aş beyinde hemen yanında, sesli sinyal bu işi çöze umuyorum, bu gün bakayım bu işe

  20. #220
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte o işe gözüm kesmiyor, smd devreler vs vardır içerde mutlaka, bir hasar verdirdimmi, iş aş beyinde hemen yanında, sesli sinyal bu işi çöze umuyorum, bu gün bakayım bu işe
    sinyal kolundan yeni paralel hat cekip yap sende orjınal göstergeye müdahele etmeden
    Ahmanamra bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz


    REKLAM ALANI
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)