Bisan Trx 125 vs Mondial Mh Drift
-
Motor Tipi :Dört Zamanlı, Tek Silindirli, Benzinli
Motor Silindir Hacmi :124,1 CC
Silindir Çapı X Strok :56.5 mm x 49,5 mm
Sıkıştırma Oranı :9,2:1
Maksimum Güç :10 hp (7,4 kw) 8500 d/d’da
Maksimum Tork :8,8 N.m 7000 d/d ’da
Lastik Boyutları :Ön: 2,75-17” Arka :3,5-17”
Süspansiyon Sistemi :Ön : Hidrolik Maşa Arka : Tek Amortisör
Fren Tipi :Ön : Disk Arka : Disk
Vites Kutusu Tipi :5 Vites - Debriyajlı
Kavrama Tipi :Çok Plakalı Islak Kavrama
Çalıştırma Tipi :Marş Motoru
Yakıt Sistemi :Karbüratör
Ateşleme Sistemi :CDI Blok,
Yağlama Sistemi :Mekanik Pompa İle
Soğutma Sistemi :Hava Soğutmalı
Egzost Sistemi :Katalitik Konvertörlü
Yakıt Tankı Kapasitesi :14,8 LİTRE
Yüksüz Ağırlık :129 KG
Aracın Boyutları (UxGxY) :1910 mm x 730 mm x 1045 mm
Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
Silindir Hacmi (cm³) :135
Silindir Çapı ve Strok (mm):56.50x53.80
Sıkıştırma Oranı :9.8 ± 0.1 : 1
Max. Tork :10.5 Nm at 7500 min
Max. Güç :9.5 kw at 9000 min
Max. Hız (km/h) :110
Rölanti :1400±100 min
Şanzıman :Manuel / 5 vites
İlk Vites Oranı :3.083
Son Vites Oranı :1.000
Çalıştırma Metodu :Elden ve Ayaktan Marşlı
Debriyaj Tipi :Islak Tip / Çoklu Plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) :Disk / Kampana
Frenleme Metodu (Ön/Arka):El ile / Ayak ile
Lastik (Ön/Arka) :3.00-18 / 90/90-18
Yakıt Tankı Kapasitesi (L):16.5±0.3
Ağırlık (Kg) :129
Max Yükleme Kapasitesi (Kg):161
Boyutlar U-G-Y (mm) :1980 x 710 x 1050
Wheelbase (mm) :1270
Soğutma Tipi :Hava Soğutma
Yağlama Tipi :Yağ Pompası
Ateşleme Tipi :CDI
Yakın zamanda bu 3 modelden birisi almayı düşünüyorum.Drift bende ne kadar agır bassada diger iki modelide düşünmeden edemiyorum.Sizce bunların hangisi verdiginiz paranın hakkını verir.Daha az sorun cıkartır.Mh kullanıcılarının birçogu motordan memnun ama bisan ve phantomu hiç bilmiyorum.Bu 3 motor hakkında yardımcı olursanız sevinirim iyi forumlar.
Reklamlar
-
şu sıralar yollarda bir çok drift görüyorum buda bir fikir sana...
Biri Beni Durdursun !!!!!
-
Bisan nakit 3.600. Çok güzel fiyat.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
Bisan naked tarzı duruyor ama çok güçsüz.13 hp civarı olsa alınır ancak bisan yerine ben olsam drifti tercih ederdim.Phantom da güçsüz ve pahalı.
-
Zaten ben 250 cc altı motorlardan pek birşey beklemiyorum yani hız meraklısı degilim.Sadece verdigim paranın karsılıgını beklerim. Elbetteki bunlar şans işi ufak tefek arızaları mutlaka olucaktır ama aldıgımada pişman olmak istemiyorum.Phantoma 4.800 düşününce banada cok geldi bu Trx 125 kullanıcıları veya test etme imkanı bulanlar yardımcı olabilirlerse titreşim falan var mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)