Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

honda cbr 250r-kawasaki klx 250-ktm duke 200-suzuki gw 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    -
    honda cbr 250r-kawasaki klx 250-ktm duke 200-suzuki gw 250
    arkadaşlar bu motor lardan birini almayı planlıyorum
    motorsiklette 250km vitesli motor tecrübem var
    boyum 178cm kilo 100 yaşım 25
    motosiklet kullanım amacı
    uzun yol max 250km
    şehiriçine girmeyi pek düşünmüyorum gerek olmadıkça trafikte motor kullanmak zor gibi
    daha çok keyif amaçlı yakın yer gezileri
    amaç motorsiklet sürmekten keyif almak
    değişik yerler görmek özgürlüğün tadını çıkarmak
    hafif arazi şartlarındada gidebilecek bir motor arıyorum ama aynıki anda beni otobandada mahcup etmemeli
    120 km gibi hızzlarda da gidebilmeli
    max 250cc motor istiyorum
    tarz olarak ne olduğu çok önemli değil ama rafine konforlu ve keyifli bir sürüş vaad etmesi önemli
    hız takıntım yok kullandığım sürece beni güvende hissettirmesi önemli
    bilmem ifade edebildimmi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    250 km vitesli tecrübem var demişsiniz. Hocam benden dost tavsiyesi 125 cc üstü kullanmayınız, yanlış anlaşılmasın benim 125 cc ile 40000 kmye yakın vitesli tecrübem var ama yeni yeni 250ye geçiş yaptım. 4 motor değiştim, 2 scooter 2 vitesli motor kullandım 125-150cc sınıfı idi, 5. motorum 250 cc, 3 yıl ara ile 250ye geçtim. İlk önce hafif ve daha çabuk kıvıracak motorlar ile işe başlamak daha iyi olur. Hem bütçenize yazık. Bu arada konuya kimsenin 10 gündür yorum yazmamasının sebebi çoğu kişi bu şekilde motor kullanmadan 250 cc veya üstü motorlara geçiş yapmasıdır. Bunuda bu şekilde konularda belirtince artık insanlar yorum yazmaktan bıkıyor.

  3. #3
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    bence ktm duke200 il her yere girersiniz size en uygunu o gözüküyor...klx250 de olur ama sürekli 120 ile konforlu gidecegini sanmıyorum sele yükseklğide önemli bir faktör,naked motorlarla bozuk stablıze yollara girmek sorun olmuyor duke200 derim kaliteside hepsinden çok daha iyidir..
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  4. #4
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    ktm duke 200 ve gw 250 yi bende sabırsızlıkla bekliyorum, iyi fiyat politikasıyla başarılı bir satış grafiği yakalayabilirler Türkiye pazarında.

  5. #5
    HaydarBıçak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul - Ümraniye
    Motosikleti
    cbr125r
    sanırım o grupta en pahalısı ktm duke 200 ve hangi şehirde olduğunuz yazmıyor. İstanbul dışındaki şehirlerde yedek parça için beklenildiğini duydum iyi bir araştırma yapın otoparkta yatan motor sinir bozar.

    suzuki gw250 inazuma birçok kişi tarafından bekleniyor ama ortada bir bilgi yok çok büyük bir patlamada yapabilir fosta çıkabilir

    honda cbr250r diğer motorlardan farklı racing kategorisinde eğer naked düşünüyorsanız vazgeçmeyin çünkü racingin oturuş pozisyonu ve grenajları yeni bir motorcu olarak başınızı ağrıtabilir

    listenize hyosung 250 comet ekleyebilirsiniz hem güç hem cüsse olarak kişiyi tatmin ederken sakinm kullanımda cebide üzmez
    İkincilik kaybedenler içindir...

  6. #6

    Üyelik
    01 Mayıs 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    2 ay önce kawasaki ninja 250 R aldım, şekil olarak da kullanım rahatlığı olarak da çok memnunum, tavsiye ederim

  7. #7
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Biz ne yazdık arkadaşlar ne yazmış, çok iyi örnek oluyorsunuz

    http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0

    izlemenizi öneririm

  8. #8
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz ne yazdık arkadaşlar ne yazmış, çok iyi örnek oluyorsunuz

    http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0

    izlemenizi öneririm
    Temel motosiklet eğitimleri ile çok rahat 250cc ile başlanır... Param olsa bende 250cc ile başlar 10 15 bin km onu kullanırdım 3 bin km 125 cc kullanıp satmak yerine ve sonradan 600 luk motora gececegime
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  9. #9
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Bence 250cc ile kesinlikle başlanmaz hocam; çünkü yüksek hız,ağırlık sorunları,gidon uzaklığı,sele yüksekliği,ani kalkış kontrolü,ivmelenme kontrolleri vs... gibi bir sürü etken var. İnanın 3 senedir motor kullanıyorum boy 1.72, kilo 70 yinede hyosung gt250r ile tur atayım dedim sadece ağırlığı dengeleme hususunda bile çok zorlandım. Bence 125 den 600e geçmekte çok yanlış bir konudur.

    Misal olarak body salonunda eğitmenler ilk önce 10 , sonra 20, sonra 30 kg kaldır diye söylenirler. 10 dan birden 30a atlarsan dökülürsün.

  10. #10
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    leons hyosung gt 250 ile baslanmaz o konuda haklısın sürüs pozisyonu cok ters ve agır bır motor ama naked olanlarla cok rahat baslanır ama güzel bir egitim alıcaksın egitimlerde agırlıga ve manevralara alısabılıyorsun onları aşabiliyorsun bence egitim cok önemli eger hic egitim almadıysan sende almalısınki egitimlerde yapacaklarına sen bile inanamıcaksın dediğin zorlukların üstesinden geliceksin trabzonda öle bir şansın varmı bilmiyorum... kendini bilen bir insan oldugum icin 125cc den ktm 640lc4 e gectim karadeniz yaylalar turu yaptım ve hic sorun yasamadan 7 bin km kullandım sonrasında 3 bin km cbr600f kullandım ve bana uygun olmadıgını anlıyarak sattım simdide transalp 650 kullanıyorum cok dengelı ve kıvrak bir motor kullanması cok kolay herkesin düsüncesinede saygı duyarım tabiki

    motosiklet olayında bilen insanlarda egitim almak çok önemli ayrıca insanın kendisini bilmesi cok cok önemli....
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  11. #11
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Evet hocam aynen öyle ben kendimi biliyorum istersem üstesinden rahatça gelirim fakat yavaş yavaş gitmek daha zevkli oluyor. Birden 2-3 basamak atlamak tadını kaçırıyor. Trabzon'da hiç sansım yok burada motosiklet ile ilgili doğru dürüst bayi ve servis bile yok benim gözümde, yani var ile yok arası. Gerçi evet oturuş şekli ss oluyor hyosungun. Elbetteki 600 cclik bir cross boy yetince rahat kullanılabilir. Fakat güç dengesi yüksek cclerde zorlaşıyor. Viraşlarda,eğimli yollarda,yokuşlarda,bozuk zemin gibi bir sürü alanda cc değerleri aşırı derecede zorluk çıkarıyor. 125lik bir touring ile nerdeyse 60 derecelik bir virajı 80-90 ile yatmadan geçerken, 600cclik bir motoru aynı hızda ve yatış şeklinde geçemezsiniz. CC artınca şartlarda değişiyor ve tecrübe gerekiyor.

    Hocam yazın gelirseniz bu tarafa çay ve Akçaabat köftesi ikram ederiz

  12. #12
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    klx çok aşırı tepkileri olan bir motor olabilir. Tek tekere rahatça gelen bir araç olduğunu gözlemleme şansım oldu.
    250 km tecrübeniz olduğunu söylemişsiniz ama hayat hep düz yol değil ne yazık ki ters bi durumda panikle gazın ayarını kaçırıp kendi plakanızı okuyabilirsiniz sonra
    kaldı ki gözlemledim dediğim kurs hocam 120lerde çok titrediğini sözlemişti lastiklerden ötürü

    ben inzuma ya da ktm200'ü önereceğim
    ben olsam ktm derdim ama


    yakışığa gel arkadaş
    Heil Spellcheck

  13. #13

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bu aralar forumda bir KTM Duke 200 alma mevzusu dolanmaya başladı. Bu motor satılıyor mu ki ?

    250 cc motor sıfır kullanıcı için biraz güçlü olabilir. 250 km zaten tecrübe falan sayılmaz, olsa olsa vites değiştirmeyi falan öğretir. 250 cc ile başlayabilirsin tabi ama rodaj döneminde (1000 - 1500 km) boş alanda veya yakın çevrede alıştırma yap ve uzun yola gitme. Zaten rodajda uzun yol yapmak da doğru değildir. Bu şekilde hem çalışır hem de biraz internetteki yazıları okuyup sürüş tekniklerini geliştirmeye çalışırsan ve iki gün kullandıktan sonra "tamam ben oldum artık, bu iş çocuk oyuncağıymış" moduna girmezsen fazla sorun yaşamazsın.

  14. #14

    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    -
    sanırım o grupta en pahalısı ktm duke 200 ve hangi şehirde olduğunuz yazmıyor. İstanbul dışındaki şehirlerde yedek parça için beklenildiğini duydum iyi bir araştırma yapın otoparkta yatan motor sinir bozar.

    suzuki gw250 inazuma birçok kişi tarafından bekleniyor ama ortada bir bilgi yok çok büyük bir patlamada yapabilir fosta çıkabilir

    honda cbr250r diğer motorlardan farklı racing kategorisinde eğer naked düşünüyorsanız vazgeçmeyin çünkü racingin oturuş pozisyonu ve grenajları yeni bir motorcu olarak başınızı ağrıtabilir

    listenize hyosung 250 comet ekleyebilirsiniz hem güç hem cüsse olarak kişiyi tatmin ederken sakinm kullanımda cebide üzmez
    istanbulda yaşıyorum
    o zamandan bu zamana yaptığım incelemelerde klx 250 yi eledim eleme sebebim sele yüksekliğinin çok fazla olması
    ktm duke 200 üde elemek zorunda kaldım tesadüfen kadıköyde konuştuğum bir duke 125 kullanıcısının yedek parça servis ve spormotoyla yaşadığı sorunları duyunca (kaza sonrası motor içindeki milin değişmesi 6 ay almış) olay mahkemelere kadar taşınmış arkadaş gerçekten isyanlardaydı cbr 250r almadığına çok pişmandı
    ayrıca ktm 200 un max speed değerlerinin 137 de kaldığıyla ilgili video ve incelemeler var otoban sürüşlerinde ne kadar yeterli olur bunu da tam kestiremediğim için bu motordan da vazgeçtim
    son durumda suzuki gw 250 ve cbr250 arasında kaldım
    cbr 250 ye daha sıcak bakmaya başladım
    suzukinin tasarlayıp ürettiği motorun kalitesiyle ilgili kafamda ciddi soru işaretleri var
    motorun silindir başına 2 subaplı olması egzos tasarımlarının ve genel motosiklet tasarımının yenilikçi bir tasarım anlayışından uzak oluşu
    beni cbr 250r tercihine doğru itiyor
    cbr 250r daki tek endişem hafif öne eğik oturuş pozisyonu

    125cc tavsiye eden arkadaşlarıda anlıyorum sürüş eğitimine katılıp o şekilde temkinli bir sürüş yapmak kafamdaki düşünce
    daha önce kullandığım motor 350cclik çeze isminde 2 zamanlı ve gerçekten hırçın bir yapısı vardı.
    125 cc uygun gibi gözüksede 2 eldeki satışı vesaire uğraşmak istemediğim için 250 cc ile başlamayı düşündüm
    bunda birazda medyada 250 cc motosikletlerde başlangıç motoru gibi lanse edildiği için örnek aea cbr250 ve ninja 250 gibi makinaları başlangıç motoru olarak tercih edilebileceğinden bahsediyor(yanlışım varsa düzeltilsin lütfen)

  15. #15
    HaydarBıçak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul - Ümraniye
    Motosikleti
    cbr125r
    bende motosikletimi yeni sattım aynı kararsızlık bende de var ktm duke ve kawasaki ninja pahalı olduğu için eledim

    suzuki inazuma hala görünürde yok yorumum yok bekliyorum geriye comet ve cbr250r kalıyor

    ikiside oturuş olarak rahat hyo biraz daha hızlı honda biraz daha ekonomik

    bende honda cbr250r almayı düşünüyorum
    İkincilik kaybedenler içindir...

  16. #16
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    eğer 3. motorum olarak nc700s yerine cbr 250r alırsam gidon yükseltme aparatlarıyla beraber 3lü çantamı takıp öyle Malatya'ya dönerim diye düşünüyorum...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)