honda cbr 250r-kawasaki klx 250-ktm duke 200-suzuki gw 250
-
honda cbr 250r-kawasaki klx 250-ktm duke 200-suzuki gw 250
arkadaşlar bu motor lardan birini almayı planlıyorum
motorsiklette 250km vitesli motor tecrübem var
boyum 178cm kilo 100 yaşım 25
motosiklet kullanım amacı
uzun yol max 250km
şehiriçine girmeyi pek düşünmüyorum gerek olmadıkça trafikte motor kullanmak zor gibi
daha çok keyif amaçlı yakın yer gezileri
amaç motorsiklet sürmekten keyif almak
değişik yerler görmek özgürlüğün tadını çıkarmak
hafif arazi şartlarındada gidebilecek bir motor arıyorum ama aynıki anda beni otobandada mahcup etmemeli
120 km gibi hızzlarda da gidebilmeli
max 250cc motor istiyorum
tarz olarak ne olduğu çok önemli değil ama rafine konforlu ve keyifli bir sürüş vaad etmesi önemli
hız takıntım yok kullandığım sürece beni güvende hissettirmesi önemli
bilmem ifade edebildimmi
Reklamlar
-
250 km vitesli tecrübem var demişsiniz. Hocam benden dost tavsiyesi 125 cc üstü kullanmayınız, yanlış anlaşılmasın benim 125 cc ile 40000 kmye yakın vitesli tecrübem var ama yeni yeni 250ye geçiş yaptım. 4 motor değiştim, 2 scooter 2 vitesli motor kullandım 125-150cc sınıfı idi, 5. motorum 250 cc, 3 yıl ara ile 250ye geçtim. İlk önce hafif ve daha çabuk kıvıracak motorlar ile işe başlamak daha iyi olur. Hem bütçenize yazık. Bu arada konuya kimsenin 10 gündür yorum yazmamasının sebebi çoğu kişi bu şekilde motor kullanmadan 250 cc veya üstü motorlara geçiş yapmasıdır. Bunuda bu şekilde konularda belirtince artık insanlar yorum yazmaktan bıkıyor.
-
bence ktm duke200 il her yere girersiniz size en uygunu o gözüküyor...klx250 de olur ama sürekli 120 ile konforlu gidecegini sanmıyorum sele yükseklğide önemli bir faktör,naked motorlarla bozuk stablıze yollara girmek sorun olmuyor duke200 derim kaliteside hepsinden çok daha iyidir..
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
ktm duke 200 ve gw 250 yi bende sabırsızlıkla bekliyorum, iyi fiyat politikasıyla başarılı bir satış grafiği yakalayabilirler Türkiye pazarında.
-
sanırım o grupta en pahalısı ktm duke 200 ve hangi şehirde olduğunuz yazmıyor. İstanbul dışındaki şehirlerde yedek parça için beklenildiğini duydum iyi bir araştırma yapın otoparkta yatan motor sinir bozar.
suzuki gw250 inazuma birçok kişi tarafından bekleniyor ama ortada bir bilgi yok çok büyük bir patlamada yapabilir fosta çıkabilir
honda cbr250r diğer motorlardan farklı racing kategorisinde eğer naked düşünüyorsanız vazgeçmeyin çünkü racingin oturuş pozisyonu ve grenajları yeni bir motorcu olarak başınızı ağrıtabilir
listenize hyosung 250 comet ekleyebilirsiniz hem güç hem cüsse olarak kişiyi tatmin ederken sakinm kullanımda cebide üzmez
İkincilik kaybedenler içindir...
-
2 ay önce kawasaki ninja 250 R aldım, şekil olarak da kullanım rahatlığı olarak da çok memnunum, tavsiye ederim
-
Biz ne yazdık arkadaşlar ne yazmış, çok iyi örnek oluyorsunuz
http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
izlemenizi öneririm
-
leons adlı üyeden alıntı
Temel motosiklet eğitimleri ile çok rahat 250cc ile başlanır... Param olsa bende 250cc ile başlar 10 15 bin km onu kullanırdım 3 bin km 125 cc kullanıp satmak yerine ve sonradan 600 luk motora gececegime
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
Bence 250cc ile kesinlikle başlanmaz hocam; çünkü yüksek hız,ağırlık sorunları,gidon uzaklığı,sele yüksekliği,ani kalkış kontrolü,ivmelenme kontrolleri vs... gibi bir sürü etken var. İnanın 3 senedir motor kullanıyorum boy 1.72, kilo 70 yinede hyosung gt250r ile tur atayım dedim sadece ağırlığı dengeleme hususunda bile çok zorlandım. Bence 125 den 600e geçmekte çok yanlış bir konudur.
Misal olarak body salonunda eğitmenler ilk önce 10 , sonra 20, sonra 30 kg kaldır diye söylenirler. 10 dan birden 30a atlarsan dökülürsün.
-
leons hyosung gt 250 ile baslanmaz o konuda haklısın sürüs pozisyonu cok ters ve agır bır motor ama naked olanlarla cok rahat baslanır ama güzel bir egitim alıcaksın egitimlerde agırlıga ve manevralara alısabılıyorsun onları aşabiliyorsun bence egitim cok önemli eger hic egitim almadıysan sende almalısınki egitimlerde yapacaklarına sen bile inanamıcaksın dediğin zorlukların üstesinden geliceksin trabzonda öle bir şansın varmı bilmiyorum... kendini bilen bir insan oldugum icin 125cc den ktm 640lc4 e gectim karadeniz yaylalar turu yaptım ve hic sorun yasamadan 7 bin km kullandım sonrasında 3 bin km cbr600f kullandım ve bana uygun olmadıgını anlıyarak sattım simdide transalp 650 kullanıyorum cok dengelı ve kıvrak bir motor kullanması cok kolay herkesin düsüncesinede saygı duyarım tabiki
motosiklet olayında bilen insanlarda egitim almak çok önemli ayrıca insanın kendisini bilmesi cok cok önemli....
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
Evet hocam aynen öyle ben kendimi biliyorum istersem üstesinden rahatça gelirim fakat yavaş yavaş gitmek daha zevkli oluyor. Birden 2-3 basamak atlamak tadını kaçırıyor. Trabzon'da hiç sansım yok burada motosiklet ile ilgili doğru dürüst bayi ve servis bile yok benim gözümde, yani var ile yok arası. Gerçi evet oturuş şekli ss oluyor hyosungun. Elbetteki 600 cclik bir cross boy yetince rahat kullanılabilir. Fakat güç dengesi yüksek cclerde zorlaşıyor. Viraşlarda,eğimli yollarda,yokuşlarda,bozuk zemin gibi bir sürü alanda cc değerleri aşırı derecede zorluk çıkarıyor. 125lik bir touring ile nerdeyse 60 derecelik bir virajı 80-90 ile yatmadan geçerken, 600cclik bir motoru aynı hızda ve yatış şeklinde geçemezsiniz. CC artınca şartlarda değişiyor ve tecrübe gerekiyor.
Hocam yazın gelirseniz bu tarafa çay ve Akçaabat köftesi ikram ederiz
-
-
Bu aralar forumda bir KTM Duke 200 alma mevzusu dolanmaya başladı. Bu motor satılıyor mu ki ?
250 cc motor sıfır kullanıcı için biraz güçlü olabilir. 250 km zaten tecrübe falan sayılmaz, olsa olsa vites değiştirmeyi falan öğretir. 250 cc ile başlayabilirsin tabi ama rodaj döneminde (1000 - 1500 km) boş alanda veya yakın çevrede alıştırma yap ve uzun yola gitme. Zaten rodajda uzun yol yapmak da doğru değildir. Bu şekilde hem çalışır hem de biraz internetteki yazıları okuyup sürüş tekniklerini geliştirmeye çalışırsan ve iki gün kullandıktan sonra "tamam ben oldum artık, bu iş çocuk oyuncağıymış" moduna girmezsen fazla sorun yaşamazsın.
-
sanırım o grupta en pahalısı ktm duke 200 ve hangi şehirde olduğunuz yazmıyor. İstanbul dışındaki şehirlerde yedek parça için beklenildiğini duydum iyi bir araştırma yapın otoparkta yatan motor sinir bozar.
suzuki gw250 inazuma birçok kişi tarafından bekleniyor ama ortada bir bilgi yok çok büyük bir patlamada yapabilir fosta çıkabilir
honda cbr250r diğer motorlardan farklı racing kategorisinde eğer naked düşünüyorsanız vazgeçmeyin çünkü racingin oturuş pozisyonu ve grenajları yeni bir motorcu olarak başınızı ağrıtabilir
listenize hyosung 250 comet ekleyebilirsiniz hem güç hem cüsse olarak kişiyi tatmin ederken sakinm kullanımda cebide üzmez
istanbulda yaşıyorum
o zamandan bu zamana yaptığım incelemelerde klx 250 yi eledim eleme sebebim sele yüksekliğinin çok fazla olması
ktm duke 200 üde elemek zorunda kaldım tesadüfen kadıköyde konuştuğum bir duke 125 kullanıcısının yedek parça servis ve spormotoyla yaşadığı sorunları duyunca (kaza sonrası motor içindeki milin değişmesi 6 ay almış) olay mahkemelere kadar taşınmış arkadaş gerçekten isyanlardaydı cbr 250r almadığına çok pişmandı
ayrıca ktm 200 un max speed değerlerinin 137 de kaldığıyla ilgili video ve incelemeler var otoban sürüşlerinde ne kadar yeterli olur bunu da tam kestiremediğim için bu motordan da vazgeçtim
son durumda suzuki gw 250 ve cbr250 arasında kaldım
cbr 250 ye daha sıcak bakmaya başladım
suzukinin tasarlayıp ürettiği motorun kalitesiyle ilgili kafamda ciddi soru işaretleri var
motorun silindir başına 2 subaplı olması egzos tasarımlarının ve genel motosiklet tasarımının yenilikçi bir tasarım anlayışından uzak oluşu
beni cbr 250r tercihine doğru itiyor
cbr 250r daki tek endişem hafif öne eğik oturuş pozisyonu
125cc tavsiye eden arkadaşlarıda anlıyorum sürüş eğitimine katılıp o şekilde temkinli bir sürüş yapmak kafamdaki düşünce
daha önce kullandığım motor 350cclik çeze isminde 2 zamanlı ve gerçekten hırçın bir yapısı vardı.
125 cc uygun gibi gözüksede 2 eldeki satışı vesaire uğraşmak istemediğim için 250 cc ile başlamayı düşündüm
bunda birazda medyada 250 cc motosikletlerde başlangıç motoru gibi lanse edildiği için örnek aea cbr250 ve ninja 250 gibi makinaları başlangıç motoru olarak tercih edilebileceğinden bahsediyor(yanlışım varsa düzeltilsin lütfen)
-
bende motosikletimi yeni sattım aynı kararsızlık bende de var ktm duke ve kawasaki ninja pahalı olduğu için eledim
suzuki inazuma hala görünürde yok yorumum yok bekliyorum geriye comet ve cbr250r kalıyor
ikiside oturuş olarak rahat hyo biraz daha hızlı honda biraz daha ekonomik
bende honda cbr250r almayı düşünüyorum
İkincilik kaybedenler içindir...
-
eğer 3. motorum olarak nc700s yerine cbr 250r alırsam gidon yükseltme aparatlarıyla beraber 3lü çantamı takıp öyle Malatya'ya dönerim diye düşünüyorum...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)