Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Bizimle Alay Mı Ediyor? (Cbf150 muadili Dazzler ortada neden yok)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    zamanında bizde 99 honda accord vardı ondan sonra arabaya binmenin zevkine audi,vw opel gibi arabalara da binmeme rağmen varamadım.orjinal michelin lastikler 66 binkm panasonic akü 7 yıl dayanmıştı vs... 6-7 yıl öncesine kadar honda fanatiğiydim ama şimdi bakıyorum otomobilde de motorsiklette de bırakın gelişmeyi adamlar geri gitmeye başladılar adeta fetret devri yaşıyolar.yeni model getirse bile ki muhteşem!!!cb 125 i getirdi ,bu japon efsanesine eskisi gibi yaklaşamıyorum ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    ne desek boş honda bu sefer cs 125 diye bi model getirir bizde ki honda cı larda şak şak lar
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  3. #43

    Üyelik
    06 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XMAX 250 CC
    motosiklet kullanıcısı birazdaha bilinçlenirse honda bu modelleri daha hızlı getirecektir. Arz talep meselesi

  4. #44

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    Alıntı altaygncasln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Telefonda cevaben "bu yıl içinde pazar payı araştırmaları yapılacak ve buna göre seneye getirilebilecek. Bu sene değil ancak seneye."
    getiresileri olsa yüz kere bin kere gelmişti...eskilerden onlar daha 3-5 yıl ekmek yerler...
    ------------------------------------------------------
    benim merak ettiğim başka bir mesele var aslında bazı modelleri şahşi olarak getiremezmiyiz...bu veya başka model...avrupanın çokta uzak olmayan bir
    ülkesinde satılıyor olması lazım...gitmesi alması...gümrük vs vs vs bunları hiç araştıran oldumu...tren gibi ucuz ulaşımla gidilip alınan motorla dönüle bilir...
    formaliteler işini bilene zor değil ama nereye ne veriliyor araştırıp bakmak lazım...

  5. #45
    eralpt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Motosiklet, kamp, bilgisayar
    Tip onayı olmadan hiç bir aracı ülkeye sokamazsiniz.. Tip onayını almak son derece maliyetli ve sıkıntılı.. Yani 5-10 tane bile birleşip getirsek yine de olmaz..

    Tip onayı nedir: http://www.tse.org.tr/hizmetlerimiz/...BC%C4%9F%C3%BC

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------

    Tip onay ucretleri de sağlammis bayağı.
    http://www.tse.org.tr/hizmetlerimiz/...%C3%A7izelgesi
    eby78 bunu beğendi.

  6. #46
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    honda tr' nin mail adresini bulamadım. bilen varsa yazsın,dazzler istiyoruz diye mail atalım
    biriniz de iyi bir metin yazsın gönderelim

  7. #47
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Foruma gelip sızlanma kuruntu mesajlar atacağınıza hepimiz birer mail atsak ne kaybederiz.
    "Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
    utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "

    Psychedelic Gececi

  8. #48
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı eralpt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tip onayı olmadan hiç bir aracı ülkeye sokamazsiniz.. Tip onayını almak son derece maliyetli ve sıkıntılı.. Yani 5-10 tane bile birleşip getirsek yine de olmaz..

    Tip onayı nedir: http://www.tse.org.tr/hizmetlerimiz/...BC%C4%9F%C3%BC

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------

    Tip onay ucretleri de sağlammis bayağı.
    http://www.tse.org.tr/hizmetlerimiz/...%C3%A7izelgesi
    Fizzy 125 'e bu onayı aldılarsa demekki kar edecekelrini iyi hesaplamışlar ve cb125 i kurye olmayıp alacaklardan tepki görmeyip çok sayıda satıcaklarına eminler. Zaten cbf150 gibi %80 ticari amaçla kullanılan bir motora 1000 lira gibi satışları durduracak şekilde zam yapmaları Hondanın fiyat oyunlarına girdiği ve samimi olmadığının göstergesi.

    Birşeyler makulmuş gibi gösterilmeye çalışılıyor..

  9. #49
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Alıntı eralpt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tip onayı olmadan hiç bir aracı ülkeye sokamazsiniz.. Tip onayını almak son derece maliyetli ve sıkıntılı.. Yani 5-10 tane bile birleşip getirsek yine de olmaz..

    Tip onayı nedir: http://www.tse.org.tr/hizmetlerimiz/...BC%C4%9F%C3%BC

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------

    Tip onay ucretleri de sağlammis bayağı.
    http://www.tse.org.tr/hizmetlerimiz/...%C3%A7izelgesi
    Hocam cb125e ye nasıl alındıysa bu tip olayı bence muadili dazzler için de mümkün,yada gün aşırı çin menşeyli firmalar yeni modeller getiriyor ki onlar honda kadar kar marjı da koymuyorlar bu tür motorların maks maliyeti bin dolarken honda 4-5 bin liraya satılıyor bu gibi firmalar astronomik paralar kazanıyor yani zarar etmeleri gibi bir durum söz konusu değil sanırım.Yanılıyor da olabilirim tabi,fakat şu bir gerçek ki dazzler tarzı estetik diğer commuterlerden güçlü ve honda amblemli bir commuter gelse kavurur zirveye çıkar.
    Honda cb 125 e reklamına bakın tarla ve sanayi tarzı yerde çekilmiş,yani amacı belli hitap ettiği kitle belli,3,sınıf dünya ülkeleri.
    "Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
    utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "

    Psychedelic Gececi

  10. #50

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Şimdi abicim Honda ya Triliyonum olsa gene para vermem
    Tutuyor en kötü malı getiriyor ve yıl olmuş 2012 devir saati bile yok düşün bu modeli 3650 ye satıyor ve artık ne diyim bilmiyorum salak topluluğu demicem ayıp olur
    Herneyse işte bu topluluk alıyor ondan sonra işte vay efendim
    Motoru şöyle denedimde çok güzel böyle denedimde çok güzel
    Yada başkası yazar tarfsız bir karşılaştırma yapıyorumda bu model böle güzel
    Yada yakıt ekonomisi şöyle böyle fiyatını sonuna kadar hak ediyor , Deyipde fanatikleri hemen çıktıkca
    HONDA TÜRKİYEYE ADAM AKILLI BİR MODEL GETİRMEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    Sado

  11. #51
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Böyle başlık olmaz olsun...

    3 resim bulunca "Honda bizimle alay ediyor" oluyor. Arkadaş, o motor hangi ülkelerde kaç paraya satılıyor, Euro 3 normlarına uygun mu, Türkiye'de vergilerle beraber kaça mal olur araştırdın mı hiç? Fikrin var mı fiyat konusunda?

    Siz motora değil, motordaki oyuncaklara meraklısınız galiba. Devir saati, dijital hız göstergesi bilmemnesi olmasa da olur motorun, CBF'im 32 binde normal bakımları dışında servise gitmediyse bence çok iyi bir motordur.


    Hindistan fiyatları:
    YZF-R125 = 90.000 Rupi
    CB Dazzler = 75.000 Rupi

    Türkiye fiyatları:
    YZF-R125 = 9.150 TL
    CB Dazzler = Tahminen 7.375 TL


    7 bin liraya kaç tane Dazzler satılır?

    Azıcık araştırın sağa sola saldırmadan evvel.

  12. #52

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    hiç gelmemiş bir model için değil...hali hazırda alınmış bir model için getirtmeyi de düşüne biliriz...(bu kısım biraz meşakatli)
    ben zaten şahıs olarak gidip almaktan bahsediyordum... yurt dışında yaşayan biri türkiyeye döndüğünde motorunu arabasını bırakmak zorunda
    değil...vardır bir muamelesi ama astarı yüzünden pahalıya mı gelir bir şey diyemem...araştırmak lazım...

  13. #53
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Honda'ya laf ediyosunuz da yamaha da mesela FZ16'yı getirmiyor Türkiye'ye. Al birini vur ötekine.

    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  14. #54
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    Apache varya kardeşim günaydın turkiye. Yarın yollara 50 yeni motor çıkacak hepsinde cbf 150 olacak vites atarken kuturdetmemeye yagını kontrol etmeye extra özen gösterilecek. Gaz yenemediği umursanmayıp 150 cc kralı ilan edilecek far ampulü değiştirilip yola devam edilecek motora özen gönderilip extra yan ayaklık koruma demiri alınacak akşamları da cooook rahat olduğu için üstüne yastık konulup uyunacak
    www.erkakurye.com

  15. #55
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    hey yavrum yorumlara bak. bende cg 150 titan fan istiyorum. Kalite 10 numara hondada gider çinde en moktan motor üretir getirir. Eşşek ondan daha kalitelidir be. Lastiklerinde şamriyel bile yok. Abs fren 2 litre su, 1kg samanla 100 km gider. Biraz vibrasyon var ama idare eder. Kask,ehliyette istemez

  16. #56
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kawasaki'nin de asya ülkelerinde satılan cub motorları var kimse kızmıyor neden kawasaki cub motor getirmiyor diye, nedir bu hondanın çektiği çile
    http://www.sulit.com.ph/index.php/vi...e#imageGallery

  17. #57
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı Güzel Şale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendini yerli diye bize yutturmaya çalışan markalara yazıklar olsun. cbf 150, ybr125 veya dazzler bunlardan birini üretmek çok mu zor da bizi kalitesiz çinlilerle uğraştırıyorlar. Armut piş ağzıma düş çöpü de yukarıda olsun.
    sıfırdan bir seri üretim motosiklet üretmek için neler gerekir kısaca özetleyeyim...

    motor ve mekanik tasarım yapabilecek mühendis kadrosu
    türkiyede böyle bir kadroyu kurmak çok zor olur. çünkü türkiyede verilen mühendislik eğitimleri, 1970 lerden kalma olduğu gibi, eğitim sistemi de ezbere dayalı.. bir mühendisin yeni bir fikir ortaya koyması çok nadir yaşanan bir durum ülkemizde... çoğu hayal gücü bakımından kısıtlanmış, yenilikçi düşünmesi üniversitede öldürülmüş insanlar...

    Görsel tasarım
    Daha yeni, ismi lazım değil bir yerli motosiklet firması ile, konsept motosiklet tasarımı ve maliyetleri hakkında konuştuk... Türkiye genelindeki şirket ve yönetim yapıları daha ziyade esnaf kültüründen geliyor. profesyonellik çoğu sektörde yok. dolayısı ile Hemen hemen hiç bir firma yönetimi, tasarım gibi, uzmanını ilgilendiren konuları tasarımcıya yada uzmanına bırakmıyor. illa ki müdahale ediyor. ortaya da bok gibi tasarımlar çıkıyor

    Malzeme
    Şu ülkede, uluslar arası firmalara yedek parça, piston krank gibi şeyleri üreten kallavi firmalar var. ama hiç birisinde oturmuş bir ar-ge ve mühendislik kadrosu yok denilebilir. hepsi, vaktinde dış ülkelerde araştırılmış malzeme bilgilerini kullanıyor. hali hazırda bmw'nin honda'nın renault'un vaktinde araştırmasını yaptığı malzeme bilgi ve testlerini, teknoloji casusluğu yolu ile edinmişler vaktiyle çoğu...

    Yatırım

    Bu gün tam teşekküllü bir motosiklet üretim tesisi kurmak 100 milyon lirayı bulur.

    Kaldı ki, ortalama 125'lik bir motosiklet modeli üretmek için, tasarım, mühendislik, kalıp masrafı, seri üretim kurgusu, yedek parça üretimi planlanması gibi şeyler için 2 - 3 milyon lira gider...

    Ama ülkemizdeki yatırımcılar, satıp satmayacağı belli olmayan bir motosiklet modeli için, 100 milyon liralık bir fabrika ve model başına 2 - 3 milyon dolar geliştirme masrafı harcamayı saçma buluyor. çünkü, 100 milyon lirayı bırak, 5 milyon liraya çin'den mal getirse, 5 yıl satar adam çok rahat ... ve o 5 milyon lirayı 5 yıl sonunda 50 milyon lira yapar.

    Bu hesaptan yola çıkarak, Yatırımcı gözüyle bakıldığında mantıklı ve karlı olanı seçiyorlar. Sonuçta bir işletmenin kuruluş amacı kar etmektir. Duygusal açıdan bakarak doğru olanı yapmak değil ...


    Hem şöyle bir gerçeği de size izah etmek isterim ki, çinli üreticiler ve mühendisler, türklerden bir çok konuda iyi... yani ben türk malı bir motosiklete, çin malı bir motosikletten daha az güvenirim psikolojik olarak...

    Çinde her tür kalitede üretim mevcut... önemli olan ürettirenin istediği kaliteyi denetlemesi...

    Araç üretmek gerçekten zahmetli bir yatırım gerektiriyor. yatırımcılara gelmez



    Bu arada, bu dazzler gibi modeller, arz - talep meselesi yüzünden gelmiyor türkiyeye.. yani bence öyle.

    İnsanlar, cbf 150 almaya devam ettiği sürece, honda'nın cbf satışları düşmediği sürece, honda cbf'i türkiyeden kaldırmayacağı gibi, cbf alternatiflerini de, cbf pazarını soğutmamak için getirmeyecektir doğal olarak..

    cbf 150 almayın, aldırtmayın, bakın seneye nasıl getiriyolar tıpış tıpış
    !?

  18. #58

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 milyon liraya çin'den mal getirse, 5 yıl satar adam çok rahat ... ve o 5 milyon lirayı 5 yıl sonunda 50 milyon lira yapar.
    bana tek mantıklı gelen bu oldu...ithalat özendiriliyor...üretenden 3lira vergi alabilecekse ithal edenden 5lira topluyor...
    diğer sorunlarda vardır ama aşılması dert olmayan meseleler...asıl bu kolay vergi manyağı hükümetlerden nasıl kurtulacaz...

  19. #59
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada, bu dazzler gibi modeller, arz - talep meselesi yüzünden gelmiyor türkiyeye.. yani bence öyle.

    cbf 150 almayın, aldırtmayın, bakın seneye nasıl getiriyolar tıpış tıpış
    Şimdi aslında olay dazzler150 veya FZ16 değil çünkü bu motosikletler çok ciddi satış rakamları ve düşük cc de özel makinaları çekinmeden alacak 10.000'lerce motorcunun barındıran hindistan için özel üretilen makinalar. Ve fiyatları TL cinsinden 7.000-7.750 gibi rakamlar.

    Hondanın ayıbı Avrupada 2600 E ye satılan cb125 e gibi devir sayaçlı enjeksiyonlu iiçilik ve malzeme kalitesi düzgün, dizaynı commuter için gayet başarılı olan CBF125'i getirmemesi

    CBR125 avrupada 3500 euro TL'ye cevir= 8.120 tl bizde nekadar? 6.900

    CBF125 2.600 euro çevir TL'ye= 6.032 tl bizdede 5.150 seviyesinden satılabilir.

    Hondanın yapması gereken Dazzler gibi uçuk fiyatlı bi 150'lik yerine cb125e kurye modelinin yanına bide bunu getirmek.

    aslında bizim insanımızda 5.100-5.200 ler çok diyebilir ama PCX 6.000 ve gayet iyi satıyor. Keza CBR125 7.000 hala iyi satıyor.. Demek istediğim PCX 6.000 se CBF125 5.200 eder. Çünkü kalite bi ürün

    Bizde ne oldu çinde üretilen sorunlu CBF150 oldu 4.800 Hondanı bazı segmentlerde(commuter) insanları fazlaca istismar ediyor

    @ Khutuck

    90.000 rupi fiyatlı motor YZF-R125 değil onun satışı hindistanda yok bildiğim kadarıyla.. Verdiğin fiyat YZF-R15(150 cc 17 hp/15.0 nm ) in fiyatı

  20. #60

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    O süslü motosikletlerin üzerindeki hava soğutmalı commuter tarzı motorlar gerçekten komik duruyor. Bu anlamda bunların hiçbirisi görüntü hariç CBR125'in yanına yaklaşamaz. Bu kadar süslü bir kasa yapıyorsanız üzerine koyduğunuz motor bloğu da buna yakışlmalı, njeksiyonlu ve su soğutmlaı olmalı. Hintliler de bizim gibi görüntüden başka bir şeye önem vermediği için bu modeller hep Hindistan tipi kasksız, montsuz sürücülerin bol olduğu, trafiği keşmekeş ülkelere satılıyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler