az once yazdıgın yoruma gore evet yalan sıtede ne yazdıgını bılıyorum 3.650 yazıyor.Ama sen 3.750 yazmıstın bende bunu gorunce bu yorumu yaptım ayrıca cb alanların hıc bırı bu fıyattan almadı en basıt ben plaka harıc 3360 aldım.Belkı sımdı sen 50-100TL onemımı var dıyeceksın ama bır bılgı verılırken dogru verılmelı ....
e sende o zaman yalnış bi bilgi verdin 3450 ye aldım yazmışsın resmi fiyatı değil satıcı karını az koymuşda vermiş her satıcı öyle yapmaz
Bana gelirsek daha bugun bakmama rağmen 100tl fazla yazmışım tmm hatalıyım ama hani madem cb125 i fiyatından aşşağı alabildiysen aynı şekilde ybr yide alabilirsin
ybr ,cbf ile kıyaslanan bi motor cb ile kıyaslanamaz bile sen yazmışsın ya oraya bırakında kullananlar yorum yapsın evet bırakda kullananlar yorum yapsın cb var zaten altında onu biraz kullan ondan sonrada git bi yr kullan
Neçe neçe 70bine 100 bine gelip anahtar deymemiş ybr ler var
en ufak örneği çinmi alım ybr mi yaz gelen yorumları oku cb 125 daha yeni gelen bi ürün daha ne olduğu bile beli değil , yıl olmuş 2012 bi ton eksiği olan ürün
Bunlara rağmen cb125 diyorsanız herkezin keyfi bilir gidin alın ama kesinlikle bir birlerine denk olmayan motorlar