2012 honda cb 125 vs Yamaha Ybr 125 Esd Tercihimde bilgisi olan arkadaşlar yardım :(

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
16
Merhaba herkese. 17 Yaşındayım A2 Ehliyetimi çıkardım. Daha önce Bisan Lifan Cup 100 cc bir motorsikletim wardı gerçi hala daha var ama çin malı olduğundan zangırtısı zungurtusu çok oluyo. Boyum 1 70 klilom 55 Yamaha ybr esd nin selesi biraz ince gibi geldi 2012 honda cb 125 de rahat motor ama yamahanın şekli biraz daha güzel. Bu motorların artısını eksisini biraz ayrıntılı Verebilirmisiniz Yardımcı olun lütfen karar veremiyorum ikisi arasında çok kararsız kaldım
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Kardeşim Boş versene sen hondayı ne yapcam devir saati bile olmayan tipsiz bir motara 3,750 sitiyorlar plaka hariç
Git ybr al keyfine bak hondaya para verme
He bi altarnatif olarakda TVS Apache yi düşüne bilirsin 10 numra motor
 
Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
16
Evet ama otoruş pozisyonu olarak honda daha rahat motor ybr de selesi çok ince apacheyi düşünmüyorum boyuma kiloma uysun istiyorum .s
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Senden 10 kg daha ağırım, CB125E aldım ve şehiriçi yakıt tüketimi 100 km'de 1,66 lt. Şaka gibi bir değer. :)
 
Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
16
Nasıl motor seriliği nasıl ? Uzun yola gelirmi sence ? Yakıt tüketimi gerçekten çok iyiymiş :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
allah aşkına söyle sence hangisi güzel

cb125_3.jpg


58665766sgt.jpg


motordan anlamayan adam bile bilir bunu

cb 125 ynrnin 2007 deki kasasının çakması


buda eski ybr125

1270369763_85680523_2-Pictures-of--Yamaha-YBR-125.jpg


çakma ya
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bence honda daha güzel duruyo. Ybr ye de lafım yok. Ama zevk meselesi bu. Herkesin zevki farklıdır.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Nasıl motor seriliği nasıl ? Uzun yola gelirmi sence ? Yakıt tüketimi gerçekten çok iyiymiş :)
Rodajda olduğu için seriliğini test edemedim. Yalnız 10 beygir bir motordan bekleneni veriyor bence.

Uzun yola gelir mi, tamamen göreceli bu konu.
Haftasonu hep uzun yol gittim, 650'lik motorumu garajdan çıkarmadım bile. O kadar keyifli geldi yollar. :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Hangisi daha güzel dersen apache açık ara ile lider diyorum
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
cb 125 in türkiye satışı kasası bu şekildedir lütfen yanlış bilgilendirmeyiniz,
scaled.php


teknik verilere bakılacak olursa honda tork ve güç olarak çok az bi farkla önde,
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
allah aşkına söyle sence hangisi güzel

http://www.mcnews.com.au/NewsArchives/2011/December/cb125_3.jpg

http://image5.sahibinden.com/photos/66/57/66/58665766sgt.jpg

motordan anlamayan adam bile bilir bunu

cb 125 ynrnin 2007 deki kasasının çakması


buda eski ybr125

http://images03.olx.ie/ui/5/08/23/1270369763_85680523_2-Pictures-of--Yamaha-YBR-125.jpg

çakma ya

Senin verdiğin fotograftaki CB 125 TR ye gelen CB 125 değil ki? Neden 2012 YBR ile TR de olmayan bir motoru kıyaslıyorsunuz?

TR deki CB 125 su sekilde

hondacb125e2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
çok güldüm... biri fiyatını bılmıyor atıyor bırı daha gorunusunu bılmıyor elestırıyor bırakında olanlar kullananlar konussun... Bnde aldım bugun ama daha kullanamadım hava sartlarından lutfen tecrube yorum yapsın bos klavyeler degıl fıyatı bu arada 3450 faturalı + plaka ruhsat.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
çok güldüm... biri fiyatını bılmıyor atıyor bırı daha gorunusunu bılmıyor elestırıyor bırakında olanlar kullananlar konussun... Bnde aldım bugun ama daha kullanamadım hava sartlarından lutfen tecrube yorum yapsın bos klavyeler degıl fıyatı bu arada 3450 faturalı + plaka ruhsat.
Arkadaşım Kim fiyatını bilmeden atıyor bir tek ben fiyat yazdım oraya yalanmı yani al resmi sitesine bak
http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=cb125
3,650 + plaka + ruhsat Hondanın Bombası denilip çatapat gelen motoru alacağına ybr alsın
al buradanda yorumlarını oku
http://www.motosiklet.net/forum/mot...11-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter.html
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Hakketen bu resimdeki cb degılki iyiki. Cb yerine mondi drift. Koymamıs onada. Şükür
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
cb125'i yakından gördüm. geçen pazar düzenlediğimiz geziye gelen bir arkadaşımızda vardı.

hoş bir tasarıma sahip, fotoğraflarda göründüğünden daha güzel. galeride görmekte fayda var.

ama ben olsam ybr125'i tercih ederdim.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Pazar günü yıne gördüm cb yı güzel motor şahsen kırmızı apache yı almasaydım füme apache yı alırdım :)
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
Arkadaşım Kim fiyatını bilmeden atıyor bir tek ben fiyat yazdım oraya yalanmı yani al resmi sitesine bak
http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=cb125
3,650 + plaka + ruhsat Hondanın Bombası denilip çatapat gelen motoru alacağına ybr alsın
al buradanda yorumlarını oku
http://www.motosiklet.net/forum/mot...11-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter.html
az once yazdıgın yoruma gore evet yalan sıtede ne yazdıgını bılıyorum 3.650 yazıyor.Ama sen 3.750 yazmıstın bende bunu gorunce bu yorumu yaptım ayrıca cb alanların hıc bırı bu fıyattan almadı en basıt ben plaka harıc 3360 aldım.Belkı sımdı sen 50-100TL onemımı var dıyeceksın ama bır bılgı verılırken dogru verılmelı ....
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
az once yazdıgın yoruma gore evet yalan sıtede ne yazdıgını bılıyorum 3.650 yazıyor.Ama sen 3.750 yazmıstın bende bunu gorunce bu yorumu yaptım ayrıca cb alanların hıc bırı bu fıyattan almadı en basıt ben plaka harıc 3360 aldım.Belkı sımdı sen 50-100TL onemımı var dıyeceksın ama bır bılgı verılırken dogru verılmelı ....

e sende o zaman yalnış bi bilgi verdin 3450 ye aldım yazmışsın resmi fiyatı değil satıcı karını az koymuşda vermiş her satıcı öyle yapmaz
Bana gelirsek daha bugun bakmama rağmen 100tl fazla yazmışım tmm hatalıyım ama hani madem cb125 i fiyatından aşşağı alabildiysen aynı şekilde ybr yide alabilirsin
ybr ,cbf ile kıyaslanan bi motor cb ile kıyaslanamaz bile sen yazmışsın ya oraya bırakında kullananlar yorum yapsın evet bırakda kullananlar yorum yapsın cb var zaten altında onu biraz kullan ondan sonrada git bi yr kullan
Neçe neçe 70bine 100 bine gelip anahtar deymemiş ybr ler var
en ufak örneği çinmi alım ybr mi yaz gelen yorumları oku cb 125 daha yeni gelen bi ürün daha ne olduğu bile beli değil , yıl olmuş 2012 bi ton eksiği olan ürün
Bunlara rağmen cb125 diyorsanız herkezin keyfi bilir gidin alın ama kesinlikle bir birlerine denk olmayan motorlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e sende o zaman yalnış bi bilgi verdin 3450 ye aldım yazmışsın resmi fiyatı değil satıcı karını az koymuşda vermiş her satıcı öyle yapmaz
Bana gelirsek daha bugun bakmama rağmen 100tl fazla yazmışım tmm hatalıyım ama hani madem cb125 i fiyatından aşşağı alabildiysen aynı şekilde ybr yide alabilirsin
ybr ,cbf ile kıyaslanan bi motor cb ile kıyaslanamaz bile sen yazmışsın ya oraya bırakında kullananlar yorum yapsın evet bırakda kullananlar yorum yapsın cb var zaten altında onu biraz kullan ondan sonrada git bi yr kullan
Neçe neçe 70bine 100 bine gelip anahtar deymemiş ybr ler var
en ufak örneği çinmi alım ybr mi yaz gelen yorumları oku cb 125 daha yeni gelen bi ürün daha ne olduğu bile beli değil , yıl olmuş 2012 bi ton eksiği olan ürün
Bunlara rağmen cb125 diyorsanız herkezin keyfi bilir gidin alın ama kesinlikle bir birlerine denk olmayan motorlar

adam haklı gençler..hem de sonuna kadar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst