Meraba arkadaşlar,
Yeni başladım motosiklet kullanmaya, bugün de ilk düşüşümü gerçekleştirdim :mrgreen:. Rampa aşağı virajda birden otomobil çıktı karşıma, hızlı da gitmiyodum ama biraz sağlam asıldım galiba ön frene. Virajda fren yapılmazdı galiba ama işte tecrübesizlik yapıştık yere, her neyse...