Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
verdım verecem varsa isteyen verebılırım kredı kartına taksıtde yapabılme olanagım var 3700 ben ıstıyorum vade farkınıda arastırdım 12 aya 4100 e gelıyor bu avantajı kacırmayın pesinde ıse 3700ytl
pazarlık payı vardır
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3017708
:rendeer...
kopruden gectıkten sonra besıktas ayrımına gelırken cok kotu bı kaza oldu. ıkı kurye bırbırlerıne carptı .dıgerı ayaktaydı ama dıgerı cok kotu durumdaydı. bı hemsıre de baktı falan oldu dedı sonra ambulans geldı yarım saatten fazla ugrastı bı belırtı gorduler hemen hastaneye kaldırdılar...
honda dylanı satıp yerine derby 250 almayı düsünüyorum bilemiyorum hondanın saglamlıgı ortada derby e güvenebilirmiyim arkadaslar bilgisi olanlar bu motor hakkında bana bi yön versin. yoksa runner200 mü ama derbye kafayı takmıs durumdayım.