Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba değerli üstadlar. Yamaha xmax kullanıcıyım iyi bir kask almak istiyorum. Kaskta aradığım özellikler tam kapalı kask olması camda buğu sorunu olmaması ve interko kulaklık kullanmaya müsait olması. Hem kendime hem artçıya aynı kaskı alacağım bütçem iki kask için 1000 tl.
Yardıcı...
Merhaba ismim Yiğit Ankara ostim oto yedek parçası işiyle uğraşıyorum. 30 yaşındayım acemiyim henüz yamaha xmax 250 abs kullanıyorum.
Baba oğul motorcuyuz babamda 2015 kawasaki vn 900 kullanıcısı.
Forumun bana çok bilgi sağlayacağını düşünüyorum.
herkese iyi forumlar dilerim tekeriniz düz bassın.