Merhaba,
Arkadaşlar teemuz ayında %90 tvs apache rtr 150 alacağım çok hoş bir motor hem motoru hemde görüntüsü güzel diğer commuter motorlara kıyasla bence en iyisi, fakat bir sorum var şu anda ehliyetim yok büyük ihtimal de eylül ayından sonra alacağım o yüzden aldığım yerden evime getirmem...