wampirus45 kullanıcısının son içeriği

  1. W

    Kask üzerine gelen baskı(Önemli)

    Arkadaşlar kolay gelsin. Kaskımı sele altına atmıştım fakat kaskı koyunca tam kapanmıyor sele altı. Bayağı zorlanıyor. Motoru çıkardıktan sonra kaskı kafama takacaktım unutup motoru çalıştırayım dedim:). Seleye oturunca sele çıt diye kapandı :). 10 saniye sonra farkedip kaskı çıkardım. kaskın...
  2. W

    Tech90 kullananlar yardım.

    Kolay gelsin. Öncelikle overlap manx smalt sipariş ettim 34 bedendi bol oldu. Sonra iade ettim 33 beden yok dediler 32 gönderdiler dar geldi iade ettim :). City modelini aldım bu sefer 33 beden. Üzerime tam oturdu ama kotlar malum bollaşıyor çok bollaşırsa bu sefer aşırı bol gelecek kemer vs...
Üst