Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar kolay gelsin. Kaskımı sele altına atmıştım fakat kaskı koyunca tam kapanmıyor sele altı. Bayağı zorlanıyor. Motoru çıkardıktan sonra kaskı kafama takacaktım unutup motoru çalıştırayım dedim:). Seleye oturunca sele çıt diye kapandı :). 10 saniye sonra farkedip kaskı çıkardım. kaskın...
Kolay gelsin. Öncelikle overlap manx smalt sipariş ettim 34 bedendi bol oldu. Sonra iade ettim 33 beden yok dediler 32 gönderdiler dar geldi iade ettim :). City modelini aldım bu sefer 33 beden. Üzerime tam oturdu ama kotlar malum bollaşıyor çok bollaşırsa bu sefer aşırı bol gelecek kemer vs...