ugur.t kullanıcısının son içeriği

  1. ugur.t

    SELAMUN ALEYKÜM BENDE YENİYİM ARKADAŞLAR

    SELAMUN ALEYKÜM arkadaşlar bende sitenize yeni üye oldum.Aslında 1 yıldır motosiklet kullanıyorum.İnş burada hep birlikte güzel günler geçiririz.İst avrupa (şu an askerde ):pale: mayıs 17 yi ve cbr 250 ye kavuşacağım günü iple çekiyorum:)

Yeni mesajlar

Üst