Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar merhaba.2007 Model Suzuki burgman 400 motorumda çekiş sıkıntısı var.Kalkışlarda ve dik yokuşlarda çok hantal.Özellikle yokuş çıkarken stop edecekmiş hissi veriyor.Bunun sebebi ne olabilir?Tüm bakımları yapıldı kayış daha dün değişti ama hiçbir değişiklik yok.
Arkadaşlar merhaba.2007 Suzuki burgman AN 400 motorumda çekiş sıkıntısı var.Tüm bakımları yapıldı kayış daha dün değişti fakat hala yokuş yukarı çıkışlarda stop edecekmiş hissi yaratıyor.Hızlanması pek iyi değil 50 km ye geldikten sonra sıkıntı yok 165 km/h kadar çıkıyor.Bunun sebebi ne olabilir...