TheHulk

Hakkında
İyiyim ben,iyiyim. Sakinim.

Motosikletimin markası yok.Çnkü mtoskletmde yok :D
Konum
İstanbul
Mesleği
Honda Teknikerliği
Kan Grubu
B Rh+

İmza

Benim motosikletim,benim HAYATIM...

Yeni mesajlar

Üst