Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhaba arkadaşlar Eskişehir den 1958 BMW R26'ımla birlikte siz motorcu dostlarımın arasında olmaktan mutluyum...motorumu şu anda yaza hazırlıyorum ve hatta hazırlıyoruz abimde de 1958 BMW r60 var,her ikisi de restorasyon aşamasında,, inşallah yaza binmek nasib olur.. yüce rabbimiz hepimize...