Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar motor işine tam anlamıyla başlamaya karar verdim. Honda activam vardı 3-4 yıldır.
""Yamaha YZF 250 R4""
Bu arada belirtmek isterim ki bende hız tutkusu yok, motor tutkusu var. Cadde sürüşü için istiyorum, çok gaza yükleneceğimi sanmam.
Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim...