Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Tam motocrossa yeni heveslenip ekonomik yönden sadece alırken. Zorluk çektikten sonra koy benzini vur dağa taşa bir motor ama Türkiyede maalesef eski modelleri mevcut yeni modelleri ise satışa sunulmuyor neden acaba?
Edit: honda inatla Türkiye pazarında crf 250 L modelini satıyor hala anlamış...
Merhaba arkadaşlar bende 125 cc mondial grumble var gidişi artık beni tatmin etmiyor 200 cc yapmak istiyorum ama alt takımı uyarmı yoksa alt şanzımınada değiştirmek gerekir mi bir de kaç beygir olur konu hakkında fazla bilgim olmadığını için böyle bir konu açıyorum