sertac_21 kullanıcısının son içeriği

  1. sertac_21

    Herkeze Selam Bir Motor Tutkunu Daha Geldi

    herkeze merhaba ben adanadan sertac 21 yasındayım ve yaklasık 7 yasından bu yana vitesli motor kullanıyordum emekli motorum minsk 125'ti ama şuan motorsuzum allah kısmet ederse ramzey 200 kros düşünüyorum neyse umarım beni aranıza kabul edersiniz herkeze iyi günler dilerim

Yeni mesajlar

Üst