serem kullanıcısının son içeriği

  1. S

    Merhaba,bende sizlerden biri oldum.

    Ben serem,Edirne uzunköprüden aranıza katılıyorum.iki yıllık 125'lik motor kullanıcısıyım.Ancak yeni 250 veye 500'lük naked türü motor almayı düşünüyorum.Bu konuda fazla bilgi sahibi değilim,beni aydınlatırsanız sevinirim. herkese tekrar merhaba ve teşekkürler.

Yeni mesajlar

Üst