Sego34 kullanıcısının son içeriği

  1. Sego34

    SAYIN ABİLERİM KARDEŞLERİM LS2 AGV SCORPİON NOLAN HAKKINDA YARDIM BEKLİYORUM

    Değerli abilerim kardeşlerim Aranıza İstanbul bahçelievlerden katılmaktayım 2011 cbr 125R model motosikletim var sizden kask konusunda yardım bekliyorum Kendim öğrenciyim o sebepten pek fazla para ayıramıyorum aklımda AGV SCORPİON vardı fakat geçen LS2 lerinde bu markalarla aynı güvenlikli...

Yeni mesajlar

Üst