Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2008 model R1 sahibiyim.Motoru aldığımdan bu yana çözemediğim birkaç problem var.
Öncelikle gittiğim hızın bir önemi yok.Her hızda başıma gelen bir sorunu yazıyorum.160 ile gittiğinizi ve bir viyadükten geçtiğinizi düşünün.Bağlantı yerlerinde motosiklet ufaktan sektikten hemen sonra örnek...