SalvaVidas kullanıcısının son içeriği

  1. S

    2008 R1 stop etme sorunu(Debriyaja bastığımda) Video mevcut

    2008 model R1 sahibiyim.Motoru aldığımdan bu yana çözemediğim birkaç problem var. Öncelikle gittiğim hızın bir önemi yok.Her hızda başıma gelen bir sorunu yazıyorum.160 ile gittiğinizi ve bir viyadükten geçtiğinizi düşünün.Bağlantı yerlerinde motosiklet ufaktan sektikten hemen sonra örnek...

Yeni mesajlar

Üst