Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Naber arkadaşlar,umarım iyisinizdir.. ben de cok iyiyim Allah'ima binlerce kez şükür.
arkadaşlar açık konuşmak gerekirse supersport bir model alacak değilim, maksat forumdaki/dışarıdaki çok bilmişlerin aslında o kadar da
bilmediklerini göstermek ve yıllardır süregelen, Honda diğer rakiplerine...