Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar 7 aydır R25 kullanıyorum yaklaşık 10bin km kullandım ve şu an 39500km. Motosikleti aldığım günden beri Shell V Power benzin ile dolduruyordum. Geçen haftalarda bunun yerine Shell Fuel Save aldım motosiklet tekleme yapmaya başladı. Ya da ben ondan sonra hissetmeye başladım. 1. Viteste...