ozgurilhan kullanıcısının son içeriği

  1. ozgurilhan

    tnt250 ve AEE ile ufak bir deneme

    Benelli TNT250 AEE NEXT SD21 Action Cam Liteworks
  2. ozgurilhan

    Herkese merhaba

    Selamlar, Adım Özgür. 35 yaşımdayım. Temmuz ayında bir an da motosiklet kullanma hevesi doğdu içime. Nerden nasıl esti halen anlamış değilim. Lisede biraz kullanmışlığım vardı. Hemen ehliyet kursuna yazıldım ve bir başlangıç motoru aldım, RKS Titanic 150cc. GIS akademide hakimiyet eğitimi...
  3. ozgurilhan

    Şile - Kurtköy

    Selamlar, 60 dolarlık Xiaomi kameramla çektiğim Şile - Kurtköy yolculuğumu paylaşıyorum. Biraz sıkıcı gelebilir, daha 90'ın üzerine çıkamıyorum maalesef :) https://www.youtube.com/watch?v=i70IiH_wdnw

Yeni mesajlar

Üst