Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2011 model drift sahibiyim motorum suan yaklaşık 14.000 km de ilk 7 binde rölantideyken ve giderken debriyaja basıp elimi gazdan çekince sönme yapmaya basladı aradık taradık sorunu en sonunda bulduk siboplar kaçırıyordu onları degiştirdik sorun düzelmişti 11 bin km ye geldiginde tekrar yapmaya...