Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar, şu anda Vespa 250 gts ie kullanıyorum. şehir içinde müthiş memnunum ancak şehir dışına mesela izmir veya antalya ya gitmek için yetersiz. 2 motorum olsun istemedigimden hem şehir içi kullanabileceğim, yazın da 4-5 defa şehir dışına çıkacagım bir scooter almaya karar verdim. çok...
Merhabalar, ben eşimle birlikte binmek için istiyorum hangisini almalıyım?
Çok uzun yollar, şehir dışı falan için kullanmam.
Sıfır düşünüyorum.
Çok zik zak yapacak biri değilim.
İki motorun fiyatı aşağı yukarı aynı.
tekerlek büyüklüğü sebebiyle sanırım Kymco daha rahatmış.
motor gücü Kymco da...