Merhabalar,
Yaklaşık 6 aydır R25 kullanıyorum, ilk motorum idi pek tarzım olmasa da zevkle kullandım, kullanıyorum. Ducati'nin scrambler modeli aklımı çeliyor şu sıra ki cafe racer/scrambler türleri geçmişten şimdiye hep aklımda olan görsellikti. Ehliyetimi mt-07 ile almıştım o yüzden cc geçişi...