Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
havalar biraz güzelleşince bi scooter almayı düşünüyorum. fazla hızlı gitmeyi düşünmüyorum max 60-70. bu hızda düşersem kolu bacağı korumak için ne gibi kıyafetler giymek lazım. dirseklikle dizlik ve kask taksam yeterli olurmu, yoksa illa korumalı mont - pantolon vs. mi giymek lazım?