Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar arkadaşlar motogp catalunya ya gitmeyi planlıyorum bileti nereden alicam motogp sitesi hata veriyor birde 3 günlük biletler hep seçmeli yok oraya gidince gişe falan varmıdır orada yoksa burdan alıp orada mağdur olmamak mi mantıklı giden var mi yurtdışına izlemeye ?
merhabalar merak ettiğim bir konu var
yüksek modelli ve pahalı ducati bmw kawasaki gibi motorsikletleri elden çıkartmak kolay mı ?
2. elleri genelde galeride oluyor alsak elden çıkartmak istediğimizde sıkıntı olur mu?