Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar 100lük Cup um 500km ye geldi ilk bakım yapıldı ufak bi kazadan dolayı ön cant yamulmuştu yeni jant taktırabildim sonunda ama motoru nasıl açmam gerektigini bilmiyorm yokuş aşşagı 4lü bas 1-2-3 yokuş yukarı bas fln diolar dogrumu degilse nasıl açıcam :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan...
Arkadaşlar Motorum 500 kmde Bakımdan Sora Eksoz Taktırmayı Düşünüyorum Sesi Beni Pek Tatmin Etmiyor Ama Deli Gibide Bagırmasın İstiyorum Nasıl Bisi Taktırmalıyım Ve Eksoz Motorn Performansını Etkilermi Cezası Warmı ?_:rendeer::rendeer:
Arkadaşlar Motor 0 Bi Şekilde Arkadaşlarım Fln Aldıgında Sürekli 50 yi geçiyorlar 90ı fln gördüklerini söylediler motor 2 de giderken bile aşırı bagırıyor şuan açılmadan bu kadar hız yapılırsa motoru nasıl etkiler ilerde dahamı yavaş gider ???