m.s kullanıcısının son içeriği

  1. M

    2006 model gt 250 r

    Merhaba arkadaşlar gözüm gibi baktığım hyo'mu tarz değişikliği nedeniyle satıyorum,Dost'a gidecek motordur,kazası belası yoktur temiz kullanılmış,garaj'da muhafaza edilmiştir... ilan; http://www.sahibinden.com/bu_kadar_temizini_bulamazsin-02WQQaXQQ20534009WQQpXQQdisplayitem Resimler;
  2. M

    Yeni motosikletim gt250r

    Alalı 3 hafta oldu ama! ancak vakit bulup resim çekebildim :) 2006 model 12.400,de...Darısı motosikleti olmayan arkadaşlarımın başına.
  3. M

    yeni motosikletim kymco

    Selam arkadaşlar aslında cbf 150 düşünüyordum ama!!son zamlardan sonra ck 125 almaya karar verdim ... fazla resim çekemedim .. olan resimleride sizlerle paylaşmak istedim ...
  4. M

    selam arkadaşlar

    öncelikle merhaba..ben mehmet kayseri'de oturuyorum şu an motosikletim yok ama!! alma aşamasındayım (araştırıyorum) :cat: buraya kardeşimin tavsiyesi üzerine girdim.

Yeni mesajlar

Üst