Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben bugün dehşet içinde kalarak gördüm. İzmir de evime doğru arabayla kırmızı ışıklarda durmuş iken, önümden geçen motorcuda bir gariplik sezinledim. Biraz daha dikkatli baktığımda ise bu arkadaşımızın sol kolunun dirsek hizasından olmadığını fark ettim. Kendime gelmem 2-3 dakika sürmüştür...
Pro kasklarda çene altı bağlantısının mekanik bir zımbırtı değil de, Double D denen basit bağlantı şekli olduğunu görüyorum. Bu diğerine göre daha mı güvenli ki böyle yapıyorlar ?
Bell Lynx Flip Up M beden kask satılıktır. Tr de satışı olmayan bir kasktır. Bell markası yabancı gelebilir size, ancak köklü ve oldukça kaliteli bir firmadır. Michael ve Ralph Schumacher kardeşlerin kask sponsoru idi uzunca bir süre. Kask bana USA den geldi total maliyeti 150$ i buldu. 150TL ye...
Eski bir model ama ne ? Emniyet mudurluğu çıkmalarından bir tane bulup bunlardan ustasına toparlatma niyetim var ama ne aradığımı tam olarak bilmeliyim
Bu işte bir terslik var ama anlamadım ben. Bir baksanız.
http://www.ironpony.com/ironponydirect/Product.asp/ProdID/226843/ImageName/BELL-LYNX-MOD-HELMET.jpg&Kitkey2=CLOSEOUT%20LYNX%20FLIP-UP%20HELMET&Brand=BELL&Class2=Helmets&Class3=Flip-Up%20Helmets&Class1=STREET%20PRODUCTS
Tamam amerika...
Kuzenim ve 3 arkadaşı 18 ARALIK-4 OCAK tarihleri arasında Patagonya da (Arjantin) Motor üzerinde bir gezi yaptılar. Toplam 3000Km kadar.
Gezinin ayrıntılarını ve fotograflarını buradan görebilirsiniz. Eklenecek çok video ve fotograf mevcut.
http://www.facebook.com/group.php?gid=208444968213