kerem2013 kullanıcısının son içeriği

  1. K

    Kemalpaşa/İzmir den selamlar..

    Merhaba arkadaşlar... uzun zaman önce bıraktığım motor sevdama tekrar kavuşmak üzereyim... Malum benzin zammı ve hayat eski günlerimi hatırlattı ve iç işlerinden izin çıkınca motor ehliyetine yazıldım bile... Şimdilik Cbr 250 r a bakıyorum. nasip kısmet önce arabamı satmam lazım :)

Yeni mesajlar

Üst