Ana sayfa
Forum
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Motosiklet.TV
Foto Galeri
İletişim
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Son aktivite
Kayıt ol
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
kendineklasikci 'in en son etkinliği
Ana sayfa
kendineklasikci
KTM SDR 1290/1390 VS SUZUKİ GSX S1000
konusundaki
meshuggah mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
aslında 200 üstü hızlarda uzun soluklu pek bir işim yok kısa süreli hızlanmalar ve güçlü g kuvvetleri aradığım şeyler. Ağırlıklı olarak...
4 May 2026
kendineklasikci
Japon Malından Şaşmayacaksın Honda'nın Far Değişimi
konusundaki
prometheus1745 mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
Çinlileri bende severim hemen al sat yapılcaksa, cc sonra yükseltilecek ise makuller ama kaliteli değiller bunu kabul etmem o...
4 May 2026
kendineklasikci
Japon Malından Şaşmayacaksın Honda'nın Far Değişimi
konusundaki
uurrdmrr mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
Üzerinde can taşıyor lastiğinde zincirinde yağ tapasında frenlerinde bir sıkıntı çıkarsa yolda sıkıntı çıkartmaması can sağlığımızı...
4 May 2026
kendineklasikci
Japon Malından Şaşmayacaksın Honda'nın Far Değişimi
konusundaki
tommygun mesajınıza
Haha
tepkisini verdi.
Kalpleri fetheden mavi renkler Yaşa SYM tommygun'ın kalbi seninle atar Yaşa SYM Piston silindirde seramik teknolojisi yatar Yaşa SYM Ne...
4 May 2026
kendineklasikci
Japon Malından Şaşmayacaksın Honda'nın Far Değişimi
konusundaki
OsaK mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
Bir İngiliz atasözü şöyle der: "Ucuz mal alacak kadar zengin değilim" Ucuz diye satılan o Çinli markalar uzun vadede kullanıcıya maddi...
4 May 2026
kendineklasikci
Japon Malından Şaşmayacaksın Honda'nın Far Değişimi
konusundaki
tommygun mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
Hocam, Honda'dan gelen mesajı bir ben mi görüntüleyemiyorum?
4 May 2026
kendineklasikci
Japon Malından Şaşmayacaksın Honda'nın Far Değişimi
konusundaki
Beto87 mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
"Siz kabul etmeseniz de bu ülkede çinli motor gerçeği var." Birazdan damlarlar aynı tornadan çıkmış tipler.
4 May 2026
kendineklasikci
Japon Malından Şaşmayacaksın Honda'nın Far Değişimi
konusundaki
Robinson_C mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
Yaklaşık 2 sene önce cb125r motorumu sattım az önce hondadan gelen mesaj,
4 May 2026
kendineklasikci
400 bin TL'lik gözyaşı! Polise sarılıp böyle ağladı
konusundaki
sallami mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
Senin benim yaptırdığımız "alabros" tu bunlar bildiğin kilisedeki zangoç gibi.
4 May 2026
kendineklasikci
400 bin TL'lik gözyaşı! Polise sarılıp böyle ağladı
konusundaki
arndiol mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
malum saç traşı.
4 May 2026
kendineklasikci
400 bin TL'lik gözyaşı! Polise sarılıp böyle ağladı
konusundaki
alp_tunay mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
Biz gençken amerikan traşı kestirirdik.. O zamanların modasıydı.. Ama itlik puştluk olsun diye değil.. Zaten yapmazdık öyle şeyler...
4 May 2026
kendineklasikci
400 bin TL'lik gözyaşı! Polise sarılıp böyle ağladı
konusundaki
espresso mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
bu tas kafaların hepsi kürt deniyor ama bizim Trakya'da da var, gayet sarışın mavi gözlü ama tas kafa serseri. demek ki ırkla ilgisi...
4 May 2026
kendineklasikci
400 bin TL'lik gözyaşı! Polise sarılıp böyle ağladı
konusundaki
killingroad mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
Bence az bile yapmışlar. Yatırıp sikseler bakalım bir daha kaçıyor mu!!!
4 May 2026
kendineklasikci
400 bin TL'lik gözyaşı! Polise sarılıp böyle ağladı
konusundaki
Motoseverrr mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
Nerede dalyarak varsa hepsi tas kafa. :)
4 May 2026
kendineklasikci
400 bin TL'lik gözyaşı! Polise sarılıp böyle ağladı
konusundaki
Osm@n mesajınıza
Beğen
tepkisini verdi.
El SallaDur reyizinin yaptığı gibi tas kafa tıraşlı kim varsa hapse tıkılmalı.
4 May 2026
Yeni mesajlar
CFMoto 450SR şeytanın oyuncağı mı?
En son: anilberkk.umut
Bugün 01:10
Moto Sohbet
Rs 200 e hangi yağ kullanmalıyım
En son: anilberkk.umut
Bugün 01:04
Moto Sohbet
2026 Model 250 NK İçin Kaçırılmayacak Kampanya Başladı!
En son: anilberkk.umut
Bugün 01:03
Sadece Motor Haberleri
E
Kuba newcity 50/125 cc alınırmı nasıl
(1 Viewer)
En son: Eren Akgül
Dün 22:45 da
Moto Sohbet
S
Bajaj
Bajaj Pulsar NS 400 Z Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
En son: Sami_42
Dün 22:17 da
Motosiklet Modelleri
Ana sayfa
Üst