Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
s.a arkadaşlar benim merak ettiğim bütün cbr 125 r ların depo üstünde logo varmı..ben honda cbr 125 r almayı düşünüyorum..ama baktığım motorlardan birinin depo yanlarında 125 r logosu yok..2012 model bi motor..acaba boya mı var die ikilemde kaldım..orjinal bütün 125 r larda logo...