Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar merhaba. Bu konuda çok mesaj var biliyorum bıktınız ama sormam gerekiyor kusura bakmayın.
Yeni lastikler aldım. yağını değiştirdim. radyatör yoktu su koyamadım yağına koydum. İyi bakmak için elimden geleni yaptım ama kendini asmak istiyor. Artık sıkılmış. Ne yapmam lazım ?